Gå til innhold

Den Store Samsung Galaxy S6 Tråden


  

249 stemmer

  1. 1. Skal du Kjøpe Samsung galaxy S6?

    • Ja! :)
    • Nei! Det er ikke verdt det!
    • Jeg venter til den går ned i pris ;)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jeg tatt i bruk min S6 Edge. Fornøyd så langt. Men den nekter å overføre tekstmeldinger fra min gamle HTC One M7 via Smart Switch. Noen andre verktøy som funker til det?

 

Edit: Har funnet ut at jeg venter med clear view cover til jeg finner film å legge på skjermen. Joda, gorilla glass tåler en del. Men ikke sandkorn som ligger og gnager på den.

Endret av Zetheus
Lenke til kommentar

Batteriet på min S6 Edge er helt utrolig. Blir fortsatt forundret over hvor bra det er. Men det tok riktignok litt tid før det gikk seg til. Hvor lenge har du hatt din?

 

 

Helt enig! Har nå batteritid på +40timer mellom ladingene, og noe mere kan jeg ikke forvente meg  :-)

Lenke til kommentar

Tips til app som kan overvåke all batteribruk? Prøvde Better Battery Stats, men den fungerte ikkje. Brukte den på S2 og fekk opp wakelocks osv. Den viste blant anna når telefonen gjekk ut av sleep grunna wifi.

 

Det blir litt snodig å samanlikne batteritider når folk har forskjellig bruk, applikasjonar osv.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

15-20t på batteri? Da må man jo nesten bruke den konstant med høy skjermstyrke.

 

Lader min S6 ca annenhver dag. Dog med veldig lett bruk. Sitter på jobb fra 08-16, litt sånn sporadisk Twitter+nettaviser av og til og litt surfing på kvelden kanskje. 

 

Blir jo nesten umulig å sammenligne batterilevetid når alle har forskjellige bruksområder. 2550 mAh er det vel? 

Lenke til kommentar

Tips til app som kan overvåke all batteribruk? Prøvde Better Battery Stats, men den fungerte ikkje. Brukte den på S2 og fekk opp wakelocks osv. Den viste blant anna når telefonen gjekk ut av sleep grunna wifi.

 

Det blir litt snodig å samanlikne batteritider når folk har forskjellig bruk, applikasjonar osv.

Prøvd gsam? https://play.google.com/store/apps/details?id=com.gsamlabs.bbm
Lenke til kommentar

15-20t på batteri? Da må man jo nesten bruke den konstant med høy skjermstyrke.

 

Lader min S6 ca annenhver dag. Dog med veldig lett bruk. Sitter på jobb fra 08-16, litt sånn sporadisk Twitter+nettaviser av og til og litt surfing på kvelden kanskje. 

 

Blir jo nesten umulig å sammenligne batterilevetid når alle har forskjellige bruksområder. 2550 mAh er det vel? 

 

 

Jeg tror hovedgrunnen til at man ser så store sprik når det kommer til opplevd batteritid mellom modeller ligger i forskjellen på hva de klarer "standby". Jeg ser jo at de fleste meddeler at Galaxy Note 4 skal ha bedre batteritid enn iPhone 6 Plus, nå har jeg brukt begge temmelig mye og aktivt og min iPhone 6 Plus klarer seg alltid 2-dager, om ikke 3 mens jeg klarer aldri 3 med Note 4. Jeg mistenker at forskjellen ligger i det at iPhone 6 Plus konservere batteriet bedre i "standby" og ettersom jeg bruker telefonen relativt konservativt så ender jeg opp med den opplevelsen jeg gjør.

Lenke til kommentar

Jeg bruker den som følger med telefonen. ''Batteribruk''

 

Den tar berre applikasjonar og skjerm. Eg ville hatt meir deta

 

 

Tips til app som kan overvåke all batteribruk? Prøvde Better Battery Stats, men den fungerte ikkje. Brukte den på S2 og fekk opp wakelocks osv. Den viste blant anna når telefonen gjekk ut av sleep grunna wifi.

 

Det blir litt snodig å samanlikne batteritider når folk har forskjellig bruk, applikasjonar osv.

Prøvd gsam? https://play.google.com/store/apps/details?id=com.gsamlabs.bbm

 

 

 

Skal teste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...