Gå til innhold

Den Store Samsung Galaxy S6 Tråden


  

249 stemmer

  1. 1. Skal du Kjøpe Samsung galaxy S6?

    • Ja! :)
    • Nei! Det er ikke verdt det!
    • Jeg venter til den går ned i pris ;)


Anbefalte innlegg

Da er S6'en i hus, og ett par ting man merker seg.

 

Hvor i hule er menyknappen, og hvis det ikke er noen, hvordan komme inn i div menyer???!!

 

Ellers kan jeg jo svare på spørsmålet jeg stilte noen dager siden om Telenorbranding. Det er ihvertfall flere Telenor-apper samt wimp og 1881...dette er jo dessverre med på å ødelegge litt :-/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da er S6'en i hus, og ett par ting man merker seg.

 

Hvor i hule er menyknappen, og hvis det ikke er noen, hvordan komme inn i div menyer???!!

 

Ellers kan jeg jo svare på spørsmålet jeg stilte noen dager siden om Telenorbranding. Det er ihvertfall flere Telenor-apper samt wimp og 1881...dette er jo dessverre med på å ødelegge litt :-/

 

Kan slettes under "appstyring"

Lenke til kommentar

Idag kom min Samsung Galaxy S6 Edge tilbake fra verkstedet. De klarte ikke å se skaden i skjermen. Men jeg, min samboer, en kamerat av meg og de i butikken som sende den inn på service for meg har sett skaden.

Men enda kjedeligere er å få tilbake telefonen med flere skader. Nå kom den tilbake med en del riper på hjemknappen, noe som ikke var der når jeg sendte den inn.

Lenke til kommentar

 

Da er S6'en i hus, og ett par ting man merker seg.

 

Hvor i hule er menyknappen, og hvis det ikke er noen, hvordan komme inn i div menyer???!!

 

Ellers kan jeg jo svare på spørsmålet jeg stilte noen dager siden om Telenorbranding. Det er ihvertfall flere Telenor-apper samt wimp og 1881...dette er jo dessverre med på å ødelegge litt :-/

 

Kan slettes under "appstyring"

 

Jepp, fant ut at de (eller de jeg har prøvd) kunne slettes. Det er jo ikke så værst at de har tillatt det :)

Lenke til kommentar

Da har jeg tatt i bruk min S6 Edge. Fornøyd så langt. Men den nekter å overføre tekstmeldinger fra min gamle HTC One M7 via Smart Switch. Noen andre verktøy som funker til det?

 

Edit: Har funnet ut at jeg venter med clear view cover til jeg finner film å legge på skjermen. Joda, gorilla glass tåler en del. Men ikke sandkorn som ligger og gnager på den.

 

Det fungerte utmerket hos meg...og jeg gikk fra samme type telefon som deg , alstå fra en m7 til en s6. Smart switch overførte det meste, inkludert sms uten noen problemer.

Lenke til kommentar

Noen av dere som gikk for tilbudet fra Telenor med ladeplate på kjøpet? Den ladeplata der er jo helt håpløs glatt i forhold til glasset på en S6. Tlf glir hele tiden av, og gjør ladeplaten nærmst ubrukelig! Vil anta at den som ble lansert sammen med S6 passer mye bedre til...(?)

 

Andre som har merket dette?

 

Forøvrig merker jeg at signalene er mye dårligere enn med Note 3. På jobben klarer jeg nesten ikke å opprettholde kontakten med 4g, mens Note'n funket veldig bra (riktignok ikke ypperlig signaler der heller, men hadde ihvertfall god kontakt!)

Lenke til kommentar

 

 

Da har jeg tatt i bruk min S6 Edge. Fornøyd så langt. Men den nekter å overføre tekstmeldinger fra min gamle HTC One M7 via Smart Switch. Noen andre verktøy som funker til det?

 

Edit: Har funnet ut at jeg venter med clear view cover til jeg finner film å legge på skjermen. Joda, gorilla glass tåler en del. Men ikke sandkorn som ligger og gnager på den.

Det fungerte utmerket hos meg...og jeg gikk fra samme type telefon som deg , alstå fra en m7 til en s6. Smart switch overførte det meste, inkludert sms uten noen problemer.

Hvordan opplever dere som gikk fra m7 at denne er i bruk, spesielt mtp dekning.
Lenke til kommentar

Noen av dere som gikk for tilbudet fra Telenor med ladeplate på kjøpet? Den ladeplata der er jo helt håpløs glatt i forhold til glasset på en S6. Tlf glir hele tiden av, og gjør ladeplaten nærmst ubrukelig! Vil anta at den som ble lansert sammen med S6 passer mye bedre til...(?)

 

Andre som har merket dette?

 

Forøvrig merker jeg at signalene er mye dårligere enn med Note 3. På jobben klarer jeg nesten ikke å opprettholde kontakten med 4g, mens Note'n funket veldig bra (riktignok ikke ypperlig signaler der heller, men hadde ihvertfall god kontakt!)

Den er glatt da den ikke hører til S6 men s5
Lenke til kommentar

 

Noen av dere som gikk for tilbudet fra Telenor med ladeplate på kjøpet? Den ladeplata der er jo helt håpløs glatt i forhold til glasset på en S6. Tlf glir hele tiden av, og gjør ladeplaten nærmst ubrukelig! Vil anta at den som ble lansert sammen med S6 passer mye bedre til...(?)

 

Andre som har merket dette?

 

Forøvrig merker jeg at signalene er mye dårligere enn med Note 3. På jobben klarer jeg nesten ikke å opprettholde kontakten med 4g, mens Note'n funket veldig bra (riktignok ikke ypperlig signaler der heller, men hadde ihvertfall god kontakt!)

Den er glatt da den ikke hører til S6 men s5

 

Stemmer, var du som byttet den ut ja. Telenor sier at den er kompatibel, så da anser vel de det som problemet løst!

Skal undersøke litt, for dette kommer de garantert til å få pes for (så sant mange gikk for denne pakka da).

Lenke til kommentar

Fungerer fint men er bare veldig glatt. Turte ikke ha den

Ja, den fungerer, men tlf vil ikke ligge på matta :nei: Den begynner å rotere frem og tilbake, og tilslutt faller den av. Jeg klarte å få den til å ligge stille på ett bestemt punkt - og kun hvis jeg la den forsikitg ned og "følte meg frem" hvor den skulle ligge....slik skal det jo ikke være!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...