Gå til innhold

Den Store Samsung Galaxy S6 Tråden


  

249 stemmer

  1. 1. Skal du Kjøpe Samsung galaxy S6?

    • Ja! :)
    • Nei! Det er ikke verdt det!
    • Jeg venter til den går ned i pris ;)


Anbefalte innlegg

Blir litt skremt av at folk har fått riper av Clear View-coveret, så måtte sjekke kjæresten min sin S6 Edge.
Ingen riper å se her (ennå). Er det lurt å ta det av kanskje?

Signalstyrke er et kapittel i seg selv. Sjekket signalstyrken under status, her står det -113 dBm 0 asu? Dette med LTE/4G på. Her er det god dekning på min iPhone 6 Plus..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har brukt S-view-coveret siden like etter jeg fikk telefonen min. Det har ikke vært noen problemer med dette, men her om dagen tok jeg det av igjen bare for å se hvordan telefonen virkelig ser ut. Jeg hadde nesten glemt hvor tynn og sexy den der. Det er godt mulig jeg aldri setter på det fortykkende dekselet igjen...
 

s6sview.jpg

Endret av Bradbury
Lenke til kommentar

Ser en rund ripe i skjermen nå. Ligner på de andre ripene folk har påvist ved bruk av Clear View-coveret, runde "sirkler" med riper.
Bare brukt coveret i to dager, telefonen i fire dager. Kan umulig blitt riper av andre ting enn coveret.

Endret av Ziiimba
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ser en rund ripe i skjermen nå. Ligner på de andre ripene folk har påvist ved bruk av Clear View-coveret, runde "sirkler" med riper.

Bare brukt coveret i to dager, telefonen i fire dager. Kan umulig blitt riper av andre ting enn coveret.

 

Lik og støtt posten min på Facebook-siden til Samsung Norge :p Vil tro de er mer samarbeidsvillige til å gjøre noe med problemet dersom det viser seg at faktisk mange har samme problem.

 

https://www.facebook.com/SamsungNorge/posts/10155649650170046

Endret av Klatt3n
Lenke til kommentar

Er det flere enn meg som opplever ELENDIG batteritid på S6? Ved "normal" bruk uten bluetooth, gps og wifi påskrudd (dvs sjekke IG, facebook, mail, sende et par sms og ringe) går jeg ned til ~50% på en vanlig arbeidsdag/7,5t. Jeg bor/jobber ~500m unna nærmeste basestasjon, så dekning er ikke problemet. 

Dersom mobilen bare ligger i lomma går den ned til ~80% ila en arbeidsdag. 

 

"Strømsparemodus" gir meg en time ekstra på beregnet batteribruk, så den er det jo ikke noe poeng å bruke.

 

Videre blir telefonen ufattelig varm, tør jo nesten ikke å ha den i bukselomma.

Lenke til kommentar

Er det flere enn meg som opplever ELENDIG batteritid på S6? Ved "normal" bruk uten bluetooth, gps og wifi påskrudd (dvs sjekke IG, facebook, mail, sende et par sms og ringe) går jeg ned til ~50% på en vanlig arbeidsdag/7,5t. Jeg bor/jobber ~500m unna nærmeste basestasjon, så dekning er ikke problemet. 

Dersom mobilen bare ligger i lomma går den ned til ~80% ila en arbeidsdag. 

 

"Strømsparemodus" gir meg en time ekstra på beregnet batteribruk, så den er det jo ikke noe poeng å bruke.

 

Videre blir telefonen ufattelig varm, tør jo nesten ikke å ha den i bukselomma.

Kjenner ikke til dette på min S6 flat.

Batteritiden var kanskje noe dårlig kanskje helt i begynnelsen. Men etter et par uker, så var den helt grei.

Kan vel bli lunken/småvarm ved heftig bruk. Men ikke unormal.

Eneste problem jeg har sett, er noe dårlig dekning på 4G.

jeg har uansett ikke bruk for raskt nett ofte, så det har jeg skrudd av. Bruker mest wifi på jobb og hjemme og større deler av annen tid har jeg valgt å være "utilgjengelig" på alt annet enn sms og tale.

Endret av cirka
Lenke til kommentar

 

Hei!

 

Har kjøpt meg en Galaxy s6 edge, men sliter litt i forhold til oppkobling mot bilen med blåtann. Telefonsamtaler o.l. fungerer som det skal, men mediestrømming (musikk) har jeg bare fått til å fungere èn gang, etter å ha koblet fra og til flere ganger. Med min gamle Xperia Z2 fungerte dette helt fint hver eneste gang. Noen som har vært borti noe lignende?

 

Er forøvrig en 2014 VW Amarok dersom det skulle være av relevans.

 

Jarle

Har dessverre ikke noen løsning, men det fungerer uten problem med min Volvo xc60. Både telefon og musikk. Har du prøvd å fjerne parringen og legge inn telefonen på nytt?

 

Ja, og den ene gangen jeg gjorde det så fikk jeg til mediestrømming. Men neste gang telefonen kobler til automatisk, så fungerer kun telefonfunksjonen. Sykt irriterende. Får kjøre opp på VW og høre om de har en oppdatering til radioen. 

Lenke til kommentar

Så alle batterier er dårlig fordi en av dine apper sannsynligvis tapper batteriet. Det var jo en generell dom over en telefon...

 

Akkurat samme apper installert på en HTC One M8 uten at batteriet tappes så drastisk.

 

Andre med lignende erfaring?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...