Gå til innhold

Den Store Samsung Galaxy S6 Tråden


  

249 stemmer

  1. 1. Skal du Kjøpe Samsung galaxy S6?

    • Ja! :)
    • Nei! Det er ikke verdt det!
    • Jeg venter til den går ned i pris ;)


Anbefalte innlegg

* Når butikk, samboer og jeg selv har sett skaden og Mcare ikke klarer å se skaden, da er det noe feil et sted.

Får du lagt ut bilde av skaden?

 

*Merkelig at de fortsatt får ha den posisjonen i markedet de har. *

mcare er Telenor sitt verksted og er de som tar service på Telenor sine produkter, så de vil nok ha posisjonen sin, så lenge Telenor har sin posisjonen. Etter 10 år i mobilbransjen er mitt inntrykk av mcare at de er en seriøs og profesjonell servicepartner, men klart at man som forbruker kanskje ikke alltid liker dem så godt da det ofte er de som leverer de dårlige nyhetene og at forhandlere i blant legger skyld for deres eget rot over på verkstedet for å unngå konflikter med kunder.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

* Når butikk, samboer og jeg selv har sett skaden og Mcare ikke klarer å se skaden, da er det noe feil et sted.

Får du lagt ut bilde av skaden?

 

*Merkelig at de fortsatt får ha den posisjonen i markedet de har. *

mcare er Telenor sitt verksted og er de som tar service på Telenor sine produkter, så de vil nok ha posisjonen sin, så lenge Telenor har sin posisjonen. Etter 10 år i mobilbransjen er mitt inntrykk av mcare at de er en seriøs og profesjonell servicepartner, men klart at man som forbruker kanskje ikke alltid liker dem så godt da det ofte er de som leverer de dårlige nyhetene og at forhandlere i blant legger skyld for deres eget rot over på verkstedet for å unngå konflikter med kunder.

 

 

Har ikke telefonen hos meg nå da den er på verkstedet. Men tror ikke det er så lett å få sett denne skaden på et bilde. 

Lenke til kommentar

Har nettopp bestilt min første Samsung. Har de siste årene i hovedsak brukt HTC i ulike utgaver, samt Z1 fra Sony. Men godsaken S6 Edge kunne jeg ikke holde meg unna. Gleder meg virkelig til den ramler ned i postkassen!

Jeg har tenkt å bestille litt diverse for å holde telefonen beskyttet mot elementene. Så jeg skaffet meg en "lommebok" fra Sprigen etter anbefalinger, og skal bestille Samsungs egen clear view cover i gull.

Det eneste jeg ikke finner er en god film som beskytter skjermen. Siden den er buet, byr det tross alt på noen utfordringer. Er allerede en del på markedet, men det ser ut til at de kun dekker den flate delen av skjermen. Beskyttelse i form av temperert glass finnes ikke på markedet i buet utgave. Enda. Noen tips til meg? Eller er det bare å vente på at det kommer på markedet?

Lenke til kommentar

Hei!

 

Har kjøpt meg en Galaxy s6 edge, men sliter litt i forhold til oppkobling mot bilen med blåtann. Telefonsamtaler o.l. fungerer som det skal, men mediestrømming (musikk) har jeg bare fått til å fungere èn gang, etter å ha koblet fra og til flere ganger. Med min gamle Xperia Z2 fungerte dette helt fint hver eneste gang. Noen som har vært borti noe lignende?

 

Er forøvrig en 2014 VW Amarok dersom det skulle være av relevans.

 

Jarle

Har dessverre ikke noen løsning, men det fungerer uten problem med min Volvo xc60. Både telefon og musikk. Har du prøvd å fjerne parringen og legge inn telefonen på nytt?
Lenke til kommentar

Hmmm...har ikke fått meg til å trykke "Bestill" enda :-D Virker jo veldig bra, men ser at mange klager på batteriet. Er det så dårlig som man kan få inntrykk av? 

Kan fortelle at jeg i dag har en Note 3 som jeg er meget fornøyd med, men ønsker en litt mindre telefon da Note i noen situasjoner rett og slett blir for svær. Batteritiden på Note 3 er fenemonal i forhold til mye annet jeg har hatt, så er spent på S6...? 

Kan forsåvidt nevne at jeg hadde S3 tidligere, og den tålte ikke en tur på byen med masse bruk uten å gå tom ganske kjapt....sammenlignbar?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Har akkurat samme problem. Har funnet ut at problemet kun oppstår når jeg bruker H og H+ nettet. Ikke 4G. Spesielt på jobben min er det ille. Får låsing 2-3 ganger i timen.Hadde aldri de problemene med min HTC one X i 3 år. Min bror sitter 2m fra meg og har heller ikke noe problem med nettet på sin S4+. Det rare er at symbolet H/H+ kan henge lenge etter at jeg har slått av mobilnett. Men kan også slå seg av umiddelbart. Det samme når jeg slår det på igjen. På telefon status menyen har jeg gjerne -85 til -91db i signal og det står at jeg er tilkoblet men hverken Internett, sms eller ringing virker. Jeg får heller ikke opp noe feilmelding i nettleseren om at nettforbindelsen er brutt. Alltid bare stopper opp. Hadde den på DOA service hosom Moobi men ut ifra service loggen jeg fikk der hadde de kikket på den i 13min og ikke funnet noe feil. Problemet er jo at feilen er sporadisk. Jeg bruker Chess(netcom) og min bror bruker Netcom

Håpløst med slike feil.

 

Jeg hadde en telefon engang som ikke virket skikkelig om jeg slo den på i ett område uten 3G dekning. Ble den slått på i ett 3G område funket den fint, også om jeg reiste utenfor dette område - men da måtte jeg passe på å ikke slå den av for da måtte jeg reise inn til byen igjen hvor det var 3G for å få den på.

 

Når jeg sendte den på verksted fant de jo ikke feilen fordi verkstedet lå i ett område med 3G. Dette fant jeg ut først i ettertid, lenge etter at jeg hadde kjøpt ny telefon.

Lenke til kommentar

Har nettopp bestilt min første Samsung. Har de siste årene i hovedsak brukt HTC i ulike utgaver, samt Z1 fra Sony. Men godsaken S6 Edge kunne jeg ikke holde meg unna. Gleder meg virkelig til den ramler ned i postkassen!

 

Jeg har tenkt å bestille litt diverse for å holde telefonen beskyttet mot elementene. Så jeg skaffet meg en "lommebok" fra Sprigen etter anbefalinger, og skal bestille Samsungs egen clear view cover i gull.

 

Det eneste jeg ikke finner er en god film som beskytter skjermen. Siden den er buet, byr det tross alt på noen utfordringer. Er allerede en del på markedet, men det ser ut til at de kun dekker den flate delen av skjermen. Beskyttelse i form av temperert glass finnes ikke på markedet i buet utgave. Enda. Noen tips til meg? Eller er det bare å vente på at det kommer på markedet?

Vil ikkje anbefale at bestille/bruke Clear View Cover da det riper opp skjermen. Har fått riper på min av den. http://www.mobilsiden.dk/nyheder/samsung-undersoger-problem-med-ridser-i-galaxy-s6-edge,lid.34545/

Lenke til kommentar

Vil ikkje anbefale at bestille/bruke Clear View Cover da det riper opp skjermen. Har fått riper på min av den. http://www.mobilsiden.dk/nyheder/samsung-undersoger-problem-med-ridser-i-galaxy-s6-edge,lid.34545/

 

 

Ok, godt å vite. Det er derfor jeg leter etter en film å legge på skjermen. Men finner ikke temperert glass, og alle andre jeg har funnet (bortsett fra en fra Sprigen på den amerikanske siden) i plast dekker kunn den flate delen av skjermen. Leter etter tips der. Enda bra at jeg ikke kjøpte clear view cover da jeg fant det på Elkjøp i dag.

Lenke til kommentar

Jepp. Ville også ligget unna Clear View Coveret. Brukte det selv i begynnelsen og skjermen på telefonen min ser ikke ut. :( Er utrolig kjipt å oppleve sånt på en helt ny telefon til rundt 8000 kr. Tipper Samsung kommer til å stille seg uforstående og hevde dette ikke er en garantisak. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...