Gå til innhold

Den Store Samsung Galaxy S6 Tråden


  

249 stemmer

  1. 1. Skal du Kjøpe Samsung galaxy S6?

    • Ja! :)
    • Nei! Det er ikke verdt det!
    • Jeg venter til den går ned i pris ;)


Anbefalte innlegg

Når det gjelder S6/S6 edge, tipper jeg det er ca 50/50 hva folk har. Edge'n skiller seg mer ut og virker mer eksklusiv, men S6 er like bra på specs og er kanskje bedre å holde i. Synes jeg. Men det finnes ingen fasitsvar på hva som er best eller hva du bør velge. Gå i en butikk og se på begge modellene. Gå for den du liker best.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde ikke penger vært et tema, så hadde jeg valgt edge, men klarer ikke å forsvare prisforskjellen. Har derfor flat.

Hadde samme "dilemma" selv. Var egentlig litt hipp som happ hva jeg ønsket meg, kunne like gjerne gått for begge. Edge'n var så mye dyrere enn den vanlige S6 at jeg så ingen grunn til å betale så mye mer for buet kant. 

Lenke til kommentar

Min Samsung s6 har ISO cell kamera og min brors har sony kamera i seg.

 

Merker på nærbilder med blits at det og de jeg tar bilde av blir noe gulskjær i seg mens min brors blir bedre.

 

Noen med samme erfaring med ISO?

 

Sliter også med at daglig så klikker Internett og dekning. Står full dekning men kan hverken ringe eller sende sms. Så irriterende

Endret av Christoffero89
Lenke til kommentar

Nå har jeg ikke lest igjennom alle postene her, men er det også andre som har problemer med fryktelig tregt internett på mobilen?

 

Mobilen er noen dager gammel og jeg har store problemer med at mobilen bruker fryktelig lang tid til å få opp sider/data fra internett. Dette gjelder både på wlan og vanlig datatrafikk (4G/3G), det kan føles litt som om den bruker fryktelig lang tid på dns lookups. Når den først har brukt litt tid side/nestlasting av app så går det i normal fart.

 

Har sjekket om det er andre som opplever det samme og ser det er endel som klager på dårlig fart via wlan, så har prøvd noen workarounds på dette. Som å slette cache på telefon osv uten at det hjalp.

Lenke til kommentar

Har merket noe rart. Som tidligere nevnt så har jeg store problemer med mobildata som stadig er tregt og låser seg.Da får jeg ikke ringt heller. Har fått litt dilla på å spille World of Tanks nå og da virker mobildata fjellstøtt. Aldri noe problem med lagg eller at jeg mister forbindelsen. Men med en gang jeg går ut av spillet og skal surfe eller bruke noe apper så låser mobildata seg. Det tyder på at ihvertfall det ikke er hardware feil i telefonen men heller noe som har med software eller Android å gjøre.

Endret av Vapo
Lenke til kommentar

Jeg har merket noen ganger at jeg f.eks. ikke kan bruke YR, Facebook eller lignende mens jeg snakker i telefonen.

Hvis jeg slår på wifi så funker det. Burde igrunnen ikke være slike problem på 4G heller. 

Endret av Akitu
Lenke til kommentar

Da ble det S6 64GB (med ladeplate på kjøpet) på meg i går! Herlig telefon det lille jeg har prøvd til nå. Det jeg har bemerket meg mest, er hvor rask og smooth den er!

 

Blir nok mye fikling utover dagen :)

 

Har lyst til å legge inn en video på mobilen for å få testet skjermen fult ut, er det da videoer i 1440p jeg må se etter?

Endret av fla92
Lenke til kommentar

Da ble det S6 64GB (med ladeplate på kjøpet) på meg i går! Herlig telefon det lille jeg har prøvd til nå. Det jeg har bemerket meg mest, er hvor rask og smooth den er! Bare en lite periode dessverre. Min er ofte treg og henger seg. Noe er alvorlig galt med RAM opplegget i Android 5.

 

Blir nok mye fikling utover dagen :)

 

Har lyst til å legge inn en video på mobilen for å få testet skjermen fult ut, er det da videoer i 1440p jeg må se etter?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...