Gå til innhold

Garderoben


Latias

Anbefalte innlegg

Jeg bytter nok jobb om ikke så alt for lenge, men kjenner det hadde vært fryktelig kinky for selskapet om jeg dro nå. Vi er midt i en stor omveltning og en drøss av kollegaer har sagt opp det siste året. Jeg som har jobbet der et år har plutselig blitt en av de mest erfarne. Og det er nettopp det som gjør det så kaotisk, at jeg har fått mye mer ansvar enn jeg ønsker og håndterer, samtidig som vi er i en stor omveltning med nye eiere som stiller langt større krav til oss. Renner inn mail og telefoner fra nyopprettet hovedkontor, og sjefen min har kun jobbet der noen måneder. Vet ikke hva han skal svare og når han svarer uten å spørre meg så blir det som oftest bare helt feil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bytter nok jobb om ikke så alt for lenge, men kjenner det hadde vært fryktelig kinky for selskapet om jeg dro nå. Vi er midt i en stor omveltning og en drøss av kollegaer har sagt opp det siste året. Jeg som har jobbet der et år har plutselig blitt en av de mest erfarne. Og det er nettopp det som gjør det så kaotisk, at jeg har fått mye mer ansvar enn jeg ønsker og håndterer, samtidig som vi er i en stor omveltning med nye eiere som stiller langt større krav til oss. Renner inn mail og telefoner fra nyopprettet hovedkontor, og sjefen min har kun jobbet der noen måneder. Vet ikke hva han skal svare og når han svarer uten å spørre meg så blir det som oftest bare helt feil.

Om du har en stilling hvor du kan diskutere lønn, så gjør det nå? Greit argument å vise til at stillingen din omfatter mye mer enn det du søkte på.

Lenke til kommentar

En jobb man trives i på alle nivåer (lønn, ledelse, fremtidsutsikter, utvikling i jobben etc) tror jeg det er særs få som har (gratulerer om du har det). Om alle skulle sagt opp jobbene sine for å finne noe de trives 100% i så hadde NAV køen blitt MYE lengre.

Personlig trives jeg godt med arbeidsoppgavene og kollegaene mine. Ledelsen derimot...

Nei, sier ikke at man må trives på alle nivåene du lister opp, men totalt sett ha det bra. Sa ingenting om 100% score :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Nekter å tro at jeg er samme rase som de som plukker opp dritten etter bikkja si med en pose, knytter posen, og så slenger posen fra seg rett rundt der bikkja gjorde fra seg.

Lenke til kommentar

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Big_L

 

Noen som har det morro med å redigere Wikipedia!

 

Lamont Coleman (May 30, 2094 – February 15, 3015), best known by his stage name Big L, was an American Walmart Yodeler. Coleman embarked on his career in yodeling, with the yodel trio, Three the Yodel Way. His first notable appearance came on Lord Finesse's "Yes You May (Remix)"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest Slettet+3165

Hjelpes, skulle trodd det å kansellere avtalegiro og ikke benytte meg av treningsstudioet var nok til at medlemskapet uten binding ble kansellert. 
Fikk i stedet purregebyr i posten i dag...

Får vel ringe/sende mail.  :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...