Gå til innhold

Garderoben


Latias

Anbefalte innlegg

Du angrer ikke den dagen lønninga tikker inn :) Hva jobber du med?

 

Hehe, fair poeng, det. Har jo tjent en god del mer enn jeg hadde gjort uten all overtiden. Jobber i en nettbutikk som selger musikk- og lydutstyr.

 

 

Joda, men begynner å bli klar for litt ferie selv. Har jobba overtid hver uke siden midten av oktober, med unntak av romjula og en av ukene i januar. Heldigvis trives jeg på jobb, ellers hadde jeg vel vært utbrent for lenge siden :)

Vi fikk problemer med antall overtidstimer i på noen ansatte i fjor (type langt over det dobbelte av hva arbeidsmiljø loven tillater), høres nesten ut som du er og på god vei  :wee:

 

 

Hehe - ja. Har kikka på Arbeidstilsynets regler for overtid. Hadde vi fått ettersyn og/eller problemer med det hadde vi nok klart å argumentere for at jeg har både en tildels ledende og uavhengig stilling, som gir unntak fra reglene. Overtiden er jo heller ikke pålagt, daglig leder spør fra gang til gang. Nå som han er på ferie og flere folk er ute med sykdom/syke barn, så tar jeg i et tak på eget initiativ for å holde oss noenlunde ajour.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Det ble diskutert litt intern hos oss også om hva vi kunne gjøre om det ble ettersyn, og mye av de samme poengene dukket opp.

I tillegg til at mye av det er knyttet til en frivillig vakttelefon hvor nesten all jobbingen foregår hjemmefra, og vi får betalt for hver påbegynte time (selv om man ofte bare jobber i 5-10 minutt), så reel overtidsjobbingen er på langt nært antallet vi faktisk får betalt for.

Lenke til kommentar

 

Får se hva jeg finner, et av de få merkene jeg ikke har hatt (slitt med å finne noen jeg faktisk liker).

Bruker hverdagsskoene mye, hele dagene på jobb, tur med bikkja i alt slags vær og vind osv.

 

 

Det er vel i grunn ikke et hipt og kult skomerke, men de jeg har hatt syns jeg har god kvalitet. Dessuten er det de den lokale skopusheren selger også. 

Lenke til kommentar

 

The English Football Association revealed it won't take any disciplinary action against Roberto Firmino, following an investigation into allegations the Liverpool striker used a racial slur toward Everton's Mason Holgate during an FA Cup third-round tie at Anfield back in January.

 

An official statement on the FA's website said the governing body does not consider the evidence examined "sufficient to raise a charge against Firmino."

Hallelujah

Og som vanlig går den som kommer med beskyldningene om rasisme helt fri. Burde straffes om man kommer med sånne usanne beskyldninger så kanskje folk hadde sluttet å klage på rasisme hver gang noen slipper en fis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...