Gå til innhold

Garderoben


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så hvis jeg anmelder noen, så kan jeg bli straffet om politiet ikke finner nok beviser og henlegger? Om de ikke har nok bevis, så kan de ikke bare straffe andre veien, det ville jo vært totalt galskap

Hvordan skal man straffe rasisme da, om man kan stå i fare for å bli siktet selv - fordi manglende beviser? Dette er jo bakvendtland de luxe

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Så hvis jeg anmelder noen, så kan jeg bli straffet om politiet ikke finner nok beviser og henlegger? Om de ikke har nok bevis, så kan de ikke bare straffe andre veien, det ville jo vært totalt galskap

 

Hvordan skal man straffe rasisme da, om man kan stå i fare for å bli siktet selv - fordi manglende beviser? Dette er jo bakvendtland de luxe

 

Nei, men om du feilaktig anmelder noen så kan du bli straffet.

Uansett, denne episoden ser etter snakket å være en misforståelse. At Holgate misforstår hva som blir sagt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så hvis jeg anmelder noen, så kan jeg bli straffet om politiet ikke finner nok beviser og henlegger? Om de ikke har nok bevis, så kan de ikke bare straffe andre veien, det ville jo vært totalt galskap

 

Hvordan skal man straffe rasisme da, om man kan stå i fare for å bli siktet selv - fordi manglende beviser? Dette er jo bakvendtland de luxe

Les hva jeg skriver på nytt og prøv igjen. Jeg skriver jo om de har nok beviser (noe de burde ha i denne saken, men tydeligvis ikke har). Jeg skriver heller ikke at de bare skal straffe andre veien om de ikke har nok beviser. Greit nok at du og Mc'ern ikke er enig med meg, men prøv å være saklige og hold dere unna stråmannsargumenter. Endret av KANE2009
Lenke til kommentar

 

Evnt. bli kvitt en ukultur.

Jepp! Dersom man truer med å straffe de som anmelder rasisme dersom de ikke finner nok beviser så får du jo en kultur der eksakt 0% kommer til å rapportere det. Ergo: Rasisme finnes ikke lenger.

 

Rart ikke flere har tenkt på det, er jo helt fantastisk.

Finn der jeg har skrevet det du sier her. Jeg skriver faktisk spesifikt at jeg snakker om tilfeller der det er nok beviser til å gå den ene eller andre veien. Greit nok å være plusshore men får være måte på. Endret av KANE2009
Lenke til kommentar

 

 

Evnt. bli kvitt en ukultur.

Jepp! Dersom man truer med å straffe de som anmelder rasisme dersom de ikke finner nok beviser så får du jo en kultur der eksakt 0% kommer til å rapportere det. Ergo: Rasisme finnes ikke lenger.

 

Rart ikke flere har tenkt på det, er jo helt fantastisk.

Finn der jeg har skrevet det du sier her. Jeg skriver faktisk spesifikt at jeg snakker om tilfeller der det er nok beviser til å gå den ene eller andre veien. Greit nok å være plusshore men får være måte på.

 

 

Jeg snakker også om tilfeller det det er nok beviser å gå til den ene eller andre veien. Det er ikke automatisk en falsk anmeldelse om det blir bevist at vedkommende ikke sier noe rasistisk. 

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar

 

 

 

Evnt. bli kvitt en ukultur.

Jepp! Dersom man truer med å straffe de som anmelder rasisme dersom de ikke finner nok beviser så får du jo en kultur der eksakt 0% kommer til å rapportere det. Ergo: Rasisme finnes ikke lenger.

 

Rart ikke flere har tenkt på det, er jo helt fantastisk.

Finn der jeg har skrevet det du sier her. Jeg skriver faktisk spesifikt at jeg snakker om tilfeller der det er nok beviser til å gå den ene eller andre veien. Greit nok å være plusshore men får være måte på.

Jeg snakker også om tilfeller det det er nok beviser å gå til den ene eller andre veien. Det er ikke en falsk anmeldelse om det blir bevist at vedkommende ikke sier noe rasistisk.

Klarer ikke helt å se for meg så mange situasjoner hvor sånne ting blir misforstått. "Han sa egentlig leger, men jeg trodde han sa neger" høres liksom ikke så sannsynlig ut...
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...