Gå til innhold

Garderoben


Latias

Anbefalte innlegg

Hvordan vil du at dette skal fungere? Hva med alle som IKKE møter opp? Skal man bare kaste bort tiden til helsevesenet? Eller må man svare på innkallelsen? Hva er konsekvensen om man ikke møter opp? Hva med de som jobber i utlandet eller som er på ferie som ikke får svart innen den gitte fristen? Hva om det er surr i posten pga adresseendring? Fordi da kan man jo like gjerne bare ha systemet som det er, tilbudet er der allerede, du MÅ ikke ha en lapp i posten for å bruke det

 

Hva skal til for at du skal skjønne dette?

 

Nei, tror ikke dette er «så enkelt» som du skal ha det til

 

 

Hvorfor er det ikke et problem hos tannlegene da, som har den ordingen?

 

Konsekvensen for ikke møte opp uten grunn, er alltid at man blir belastet for timen. Og når man får innkallelse, er det alltid i så god tid, at man får god anledning endre tidspunkt eller avbestille.

Det gjøres vanligvis  enkelt med et par klikk på nettet i dag.

 

Når man er hos fastlege første gang, snakker man og blir eninge om videre løp/intervall for innkallelse osv, akkurat som hos tannlegen. Hovedsaken er at legen har plikt til å følge deg opp med innkallelser, på samme måte som tannlegen.

 

Ser ikke problemet, som jeg tror du går inn for å oppkonstruere.

 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet+3165

Dødt her i det siste daa

 

Kort PC-spørsmål: Skal kjøpe PC til jobb og studier. Hvilken ville dere gått for av Thinkpad X1 Carbon og Huawei Notebook X pro?

Har avtale med Thinkpad på jobb, X1 Carbon har vi hatt mye problemer med, men jeg tror de siste generasjonene har blitt litt bedre (antar iallefall det siden vi forsatt får velge dem).

 

Huawei'en har jeg ikke kjennskap til. 

Lenke til kommentar

Bare å stå opp klokka 7 og meisle noe vilkårlig.

 

En av de bedre tingene med å ha barn. Man lar de leke og herje som besatt og bråke det de vil fra morningen starter etter en sånn natt. Gjerne i hagen til naboen!

Jesus Christ. Da snakker vi å eskalere situasjonen. Å sette ungene på noen er det samme som å droppe en atombombe på et land... Da er det virkelig krig og da bør du faen meg være beredt på kjempe krigen til den bitre slutt! :p

Endret av KANE2009
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...