Gå til innhold

Garderoben

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

<blockquote class='ipsBlockquote'data-author="IT-Henrik" data-cid="23610694" data-time="1481005444"><p><p>Bladde meg bakover for å finne denne. Må jeg steke kjøttdeigen i panne først eller blir det gjennomstekt etter bare et par minutter i ovnen? Skal se om jeg finner noe cheddar i butikken... finnes det på lavprisbutikkene eller bare Mega og Meny o.l.?Jasså, gikk ikke å sitere denne. Var IT-Henrik 8. desember.

Endret av knipsolini
Skrevet (endret)

Wait, what? Får de lov til dette? :p Alt er lov i Russland, I guess..

http://www.aftenposten.no/kultur/Vil-tillate-drap-og-voldtekt-pa-nytt-realityshow-611360b.html

Jeg ble kvalm av å lese det... men er nok bare et solid PR-triks. Det er en ansvarsfraskrivelse om det skjer noe med deltakerne, men om noen voldtar eller dreper i programmet så er eneste forskjellen at det er videobevis når de blir arrestert.

Trodde først det var russiske myndigheter som ville teste ut Hunger Games. :p

Endret av knipsolini
Skrevet

Får ikke sove, finnes ikke trøtt. Eksamen i morgen. Nå er det så sent at jeg tror jeg må la være å sove om jeg skal ha håp om å komme meg på eksamen..

Skrevet

Får ikke sove, finnes ikke trøtt. Eksamen i morgen. Nå er det så sent at jeg tror jeg må la være å sove om jeg skal ha håp om å komme meg på eksamen..

Fortsatt ikke trøtt... Regner med at søvnigheten slår meg hardt klokka 9 når eksamen starter.

Skrevet

Jeg husker en norskeksamen (må ha vært i 8. eller 9. klasse) hvor jeg la meg ned på pulten og slappet av rett etter at vi hadde fått utdelt oppgaven. Sovnet og våknet 3 timer senere...

Skrevet

Fortsatt ikke trøtt... Regner med at søvnigheten slår meg hardt klokka 9 når eksamen starter.

Hvordan gikk det? Med både eksamen og søvnen. :)

Skrevet

Hvordan gikk det? Med både eksamen og søvnen. :)

Eksamen gikk nok ganske dritt.. Holdt jeg våken men slokna så fort jeg kom hjem og sov 3 timer.. Det var digg.

Skrevet

Ide til julefilm: Die Hard vs. Chucky vs. Home Alone vs.The Grinch vs. Schindlers List

En gremlin må forsvare en skyskraper mot en liten gutt som forsøker å stjele en dukke som har smuglet jøder ut av New York. 

• Liker 1
Skrevet

Har eksamen i morgen men har ikke hatt noe eksamensfølelse. Og det bekymrer meg litt...

Går så bra så, dette kan du! ;)

Har en god følelse på den, så det gikk greit. Blir spennende å se hvordan det gikk i januar. 

Når det gjelder min eksamen har vi bare bestått/ikke bestått, men vi må ha 60% riktig for å få bestått.

Hva vet du om det? Kan hende han suger så jævelig.

Haha, takk for omtanken :lol:

• Liker 1
Skrevet

Kom hjem til jul idag. Mamma har flytta til ny leilighet i løpet av høsten, så jeg kom "hjem" til nytt sted. Litt deprimerende at ho har vesentlig bedre internett her enn det jeg har i kollektivet i Trondheim, der 12 stykker deler samme linje. Mamma vet knapt hvordan ho bruker internett. Haha.

Skrevet

Kjenner på den der selv Knewt, besteforeldrene til dama får fiber på gården sin nå, de har ett nettbrett som bestemora hennes bruker til å dele Facebook spam. Vi har 4G mobilt bredbånd fra Telia hjemme...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...