Gå til innhold

Overwatch-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva tenker folk om balansen i spillet? Selv føler jeg at Lucio sin speed boost er OP (jeg er Lucio main), og jo flere som lærer seg "taxi-taktikken" desto mer overbevist blir jeg. :p Han er også eneste heroen som alltid blir valgt i competitive, for det er galskap å ikke ha han med.

 

De fleste defense-heroene kunne trengt seg en buff, samt Ana og Symmetra. Sistnevnte skulle hatt noe mer nyttig enn et 25hp skjold (E)..

 

Men i hovedsak håper jeg på at det kommer langt flere heroes, dobling gjerne fra dagens nivå, og så kunne lag fått bannet heroes på samme viset som de i dag banner maps (i turneringer). Ville nok blitt en mer variert meta også da, tror jeg.

Lenke til kommentar

Det der gjør meg gal når folk bruker det som argument. Er så mange situasjoner jeg mener oppsettene her blir feil. Sånn som 2 tanks på Illios kartet syns jeg funker crap, men da sier mange "Ja men det er meta" . da sier jeg "OK!" så taper vi hver gang :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

 

Symmetra bør få en fullstendig overhaling etter min mening.

En god symetra er gull verdt. En noob symetra... ja du tenkte riktig :p

 

Symmetra har vært en av mine bedre, men jo høyere jeg har kommet meg opp i ranking, jo mindre suksess har jeg hatt.

Min oppsummering av Symmetra:

Left click -> OK

Right click -> Helt ubrukelig, her må det ren flaks til for å få noe særlig utnyttelse av den, fungerer kun til spam i chokepoints.

Shift -> Tåler for lite, eller gjør ikke nok damage, eller begge deler. Fungerer omtrent kun som overvåkning av visse områder, eventuelt i kombi med left click om du camper. Kommer det mer enn 1 person er du riktignok fuckt.

E -> Ganske ubetydelig, og iallefall ikke noe til å kvalifisere Symmetra som support.

Ult -> Fleste kjenner til de vanligste stedene å sette ulten, så du er heldig om den varer 1 minutt. Tåler for lite, blir annonsert ingame og dukker også opp på killcams(!)

 

Alt i alt, har Symmetra lite potensiale til å spille motstanderen ut, de må rett og slett drite seg ut for at hun skal være på sitt mest effektive.

Lenke til kommentar

Noen som har fått til Freesync i Overwatch?

Lager jeg custom resolution med 90hz i windows/amd driverne så kjører skjermen 90hz konstant mens fpsen løper sitt eget løp (vsync off).

Windmill testen funker ypperlig.

--------------
blablabla.
Starta opp igjen overwatch mens jeg skrev det over og nå ser jeg freesync er aktivert... Kan ikke si jeg vet hva jeg har endret på. Kanskje bare en restart av spillet som var nødvendig etter noen av endringene utenfor spillet var gjort.  :confused:
Mener at både skjerm og driver var aktivert for freesync før jeg starta overwatch første gangen.

Endret av PantZman
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ny animated short, The Last Bastion

 

 

Kommer nytt map snart, Eichenwalde. Sannsynligvis i midten av september. Mange som streamer det fra Gamescom om dagen.

 

 

Kommer nytt Reinhardt skin i september, sikkert samtidig med release av Eichenwalde. Det er Balderich von Alder sin armor, som er i det siste området på mappet.

 

wzMutce.jpg

Lenke til kommentar

Noen som skal melde seg på Telenor-ligaen? :)

Forresten, shameless plug til et par videoer jeg har laget for Brigaden.eu. 

Mest fornøyd med den siste. Noen flere som driver og lager compilations her? :D

Kult! Driver å samler frags, men siden jeg jobber som klipper er det litt ork å dra hjem å klippe videre :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...