Gå til innhold

Overwatch-tråden


Anbefalte innlegg

Ja, mye bedre nå :)

var vell aldri meningen at han skulle være så sterk mot tanks, det er jo Reaper sin jobb.

Og da kan heller ikke Widdo drepe de med lavest helse med ett boddy-shoot heller, make more sense.

At headshoot dreper på 1skudd er helt ok og logisk.

Har du sett størrelsen på hitbox?

Har blitt drept på et skudd fra både hanzo og widowmaker uten at det så ut som headshot.

 

De fleste heltene (ca 3/4) har 150-250hp (utenom tanks) og dør på et headshot som ikke trenger å være "full charge".

 

Denne updaten ser ut til å være et steg i riktig rettning, men skulle helst sett at de økte charge tiden på widowmakers sniper.

Full dmg etter ~2 sek synest jeg er i minste laget når hun i tillegg ikke trenger stort mer enn 1 sek charge for one-shot-kill på ca 3/4 av heltene.

Om jeg leser patchnotes riktig så har de økt multipliern på headshots fra 2x til 2.5x, noe jeg frykter vil gjøre at vi ikke merker særlig forskjell med tanke på hvor store hitbox på hodet er.

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

@PantZman, nå tenkte jeg kun på skaden :) Hitbox størelsen er en annen sak sånn sett, og jeg ser utfordringen.

Multiplieren til Widow er øket for headshoot for å kompansere for at base skaden er blitt mindre, for å kunne gi samme skade ved headshoot som tidligere.

Hadde de ikke økt den hadde hun gjort mindre skade pr headshoot og ikke kunne drept de med lavest helse på ett headshoot.

Lenke til kommentar

noen her som har hatt noe problemer med at skjermen blir svart, mens hud´en funker fint.. også at det bytter farge til en grønnskjær farge? mens hud´en er helt fin .. 

 

Or just me ? :p ikke hatt problemer med det før idag .. 

 

Jeg har hatt det 1gang, ble redd for at skjermkortet hadde blitt klokket for mye men fant ingen feil ang temp på det (hadde Afterburner oppe samtidig på skjerm nr 2) Hos meg ble det grønt.

Tok en restart av spillet og siden har det ikke hendt.

Men litt beroligende å høre at det ikke bare har hendt hos meg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Kost meg masse med spillet, men nesten et must å spille med venner.

Er alt for mange som skal være "MLG" og går Genji på f.eks. defense, 3 snipers på attack osv.

 

Tror også det sitter fast på hjernebarken til noen at support og tank er kjedelig fra andre spill.

Lenke til kommentar

Nå skjedde det igjen.

Ser ut som det er en bug som skrur på fargeblind modus, når dette skjer blir alt rosa, men ikke i replays.

 

Gå inn i 'Manage 3D Settings' under 'Nvidia Control Panel'. Klikk deg inn på 'Set up stereoscopic 3D' og huk -av- 'Enable stereoscopic 3D'. Du kan også trykke CTRL + T når du er in-game :)

Lenke til kommentar

 

Nå skjedde det igjen.

Ser ut som det er en bug som skrur på fargeblind modus, når dette skjer blir alt rosa, men ikke i replays.

 

Gå inn i 'Manage 3D Settings' under 'Nvidia Control Panel'. Klikk deg inn på 'Set up stereoscopic 3D' og huk -av- 'Enable stereoscopic 3D'. Du kan også trykke CTRL + T når du er in-game :)

 

Den er av, så er ikke det :(

Lenke til kommentar

Litt slitsomt med den høye latency'en på ptr, er nok bare amerikanske servere. Greit å få sjekket hvordan ranked modusen fungerer da. Jeg fikk 1 competitive point per seier, trenger 300 for å kjøpe en "golden gun". Ikke så ulikt hearthstone hvor man trenger 500 seire for en golden hero, forskjellen er at man ikke trenger å vinne alle kampene med samme karakter.

 

Det mest overraskende var at i alle 3 kampene jeg spilte brukte diverse amerikanere på laget mitt den innebygde voice chatten. Det ble diskutert hvilken healer som passet best til resten av laget vårt, hvem som skulle skifte til widowmaker for å ta ut motstanderens pharah osv. Noe jeg aldri har opplevd på hundrevis av kamper på live serveren.

 

Ellers var systemet på payload maps (eks. dorado) at dersom begge lag vant på attack ble det uavgjort og en sudden death runde. Hvis begge lag vinner på defense vinner det laget som klarte flest checkpoints (dyttet payoladen lengst). Sudden death fungerte slik at det var myntkast om hvilket lag som skulle angripe, og de fikk 2 minutter på å komme seg til første checkpoint.

 

Control Points (eks. nepal) fungerer på samme måte som i quick play naturlig nok, den som vinner 2 runder vinner kampen. Capture Point (eks. hanamura) har jeg ikke fått enda, så vet ikke hvordan sudden death fungerer der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...