Gå til innhold

Overwatch-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk må gjerne legge meg til: Foxen #2875. 

Etter placement-kampene ble jeg rangert på ca. 2600, men det har gått noe ned etter noen utrolig rævva lag (spiller ikke alene igjen).

Spiller som regel support, med preferanse for Mercy. Som regel spiller jeg med andre, så om du er i vennelista mi blir du fort invitert til spill om det er interesse. :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

Competitive er som regel bare et mylder av Bastions og Hanzo, for meg kunne dem gjerne ha fjerna hele competitive #salty

Noobs klager alltid :) Slik er det med alt.

 

Sånn med tanke på at din høyeste SR kun er 200 høyere enn min, og det faktum at du har invitert meg flere ganger så - da spiller vel noobs med noobs? ;)

Lenke til kommentar

 

 

Competitive er som regel bare et mylder av Bastions og Hanzo, for meg kunne dem gjerne ha fjerna hele competitive #salty

Noobs klager alltid :) Slik er det med alt.

Sånn med tanke på at din høyeste SR kun er 200 høyere enn min, og det faktum at du har invitert meg flere ganger så - da spiller vel noobs med noobs? ;).

Jeg er ikkje god, men klager ikkje :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har helt siden lauch vært plaget noen få minutter i enkelte kamper hvor aimen er helt på bærtur. Kan holde siktesoppen helt til siden i opptil 2 sekunder, så står karakteren enten å sikter litt og litt, eller så spinner han rundt tilsvarende så lenge jeg holdt soppen.

 

Dette skjer som sagt veldig sjeldent, men ofte nok til at det kan avgjøre matcher i competitive..

 

Noen som kjenner seg igjen, og kanskje har et tips? 

 

Spiller på Ps4 med bra nettilkobling.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...