Gå til innhold

Overwatch-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det blir ikke strekt, bare forstørret så man ser faktisk mindre i toppen og bunnen av bildet ved å bruke 21:9

 

21:9

v8PpPHxmUpMjYvrLiWvcBP-650-80.jpg

 

16:9 på 21:9 skjerm

jexGv23LWhtPtUdFhhxcgS-650-80.jpg

 

Rett og slett en ulempe og ikke holde seg til 16:9

 

 

Dette er faktisk veldig interessant for meg, fordi jeg vil ha en 34" 21:9. 

Hm, men hvis man øker fov'en vil vel det gi folk med bredere skjermer en fordel også....er det faktisk umulig å gjøre dette balansert?

Lenke til kommentar

 Jeg spiller nå med sort på begge sider av skjermen i OW. Synes dette er bedre enn 21:9, da man ikkje får mere FOV uansett. Skjermen blir da som en 27" 1440p skjerm. Når jeg har spillt en stund, så merker jeg ikkje at de sorte feltene er på sidene :)

 

Andre spill så spiller jeg selvfølgelig i 21:9 3440x1440, og herre hvor digg det er!

 

Bildet blir som MythiC8 viser. Helt latterlig av Blizzard  :thumbdown: 

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

 Jeg spiller nå med sort på begge sider av skjermen i OW. Synes dette er bedre enn 21:9, da man ikkje får mere FOV uansett. Skjermen blir da som en 27" 1440p skjerm. Når jeg har spillt en stund, så merker jeg ikkje at de sorte feltene er på sidene :)

 

Er det mulig å kjøre slik at man samler det sorte området på en av sidene, og så kjører et annet program der? Slik at hele skjermen blir brukt til noe? 

 

Kan sikkert være plagsomt i enkelte spill, men hjelpsomt i andre.

Lenke til kommentar

 

 Jeg spiller nå med sort på begge sider av skjermen i OW. Synes dette er bedre enn 21:9, da man ikkje får mere FOV uansett. Skjermen blir da som en 27" 1440p skjerm. Når jeg har spillt en stund, så merker jeg ikkje at de sorte feltene er på sidene :)

 

Er det mulig å kjøre slik at man samler det sorte området på en av sidene, og så kjører et annet program der? Slik at hele skjermen blir brukt til noe? 

 

Kan sikkert være plagsomt i enkelte spill, men hjelpsomt i andre.

 

 

Man har en skjerm ekstra for slikt ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+3165

 

Ganske store endringer nå i Season2, men ser ut til å være litt bedre ranking system :)

Synes også det er en del bedre. Er det bare meg som har vært med på mange "draw" kamper? 5 på en liten kveld. Føles så kjedelig når rank ikkje går opp eller ned :p

 

Det er i det minste bedre enn å tape på coin toss.

For oss europeere bør det jo være en kjent sak uansett, men tenk på de stakkars amerikanerne som ikke forstår seg på konseptet uavgjort i det hele tatt.  :tease:

 

Enig at det ikke er optimalt det nye heller, men det er i det minste bedre.

Skal vel i grunn en del til for at det skal bli uavgjort også? Begge lag må gå tom for tid på det samme capture-pointet?

Lenke til kommentar

/rant

Noen andre enn meg som synes ranking systemet er helt for jævlig? Etter placement så blir jeg plassert i midten av gold sjiktet.Men har jo allerede gått ned til 2050.

Spiller man solo og spiller bra blir man aldri belønnet.. Noen av de som spiller ranked virker det som aldri har spilt en jævla match. 

Når man som support lucio/mercy JEVNLIG får medaljer på damage og kills samt å ligge på 40-50% heal, burde resten av laget få perm-ban fra ranked IMO.

 

I'm done. 

Lenke til kommentar

/rant

Noen andre enn meg som synes ranking systemet er helt for jævlig? Etter placement så blir jeg plassert i midten av gold sjiktet.Men har jo allerede gått ned til 2050.

Spiller man solo og spiller bra blir man aldri belønnet.. Noen av de som spiller ranked virker det som aldri har spilt en jævla match. 

Når man som support lucio/mercy JEVNLIG får medaljer på damage og kills samt å ligge på 40-50% heal, burde resten av laget få perm-ban fra ranked IMO.

 

I'm done. 

 

Hvorfor spiller du solo? Det er jo et lagspill :)

 

Få deg noen venner å spill sammen med, og en øl mens du spiller. Spilling er gøy :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...