Gå til innhold

Overwatch-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det mest overraskende var at i alle 3 kampene jeg spilte brukte diverse amerikanere på laget mitt den innebygde voice chatten. Det ble diskutert hvilken healer som passet best til resten av laget vårt, hvem som skulle skifte til widowmaker for å ta ut motstanderens pharah osv. Noe jeg aldri har opplevd på hundrevis av kamper på live serveren.

 

Virkelig? Jeg snakker over voice chatten i hvert game, og stort sett for jeg svar også :) Og om jeg ikke får det, så bruker jeg den fortsatt til å få ut nyttig informasjon underveis i matchen, dem kan høre deg selv om dem ikke snakker, om dem ikke har mutet deg da :)

Lenke til kommentar

Litt slitsomt med den høye latency'en på ptr, er nok bare amerikanske servere. Greit å få sjekket hvordan ranked modusen fungerer da. Jeg fikk 1 competitive point per seier, trenger 300 for å kjøpe en "golden gun". Ikke så ulikt hearthstone hvor man trenger 500 seire for en golden hero, forskjellen er at man ikke trenger å vinne alle kampene med samme karakter.

 

Det mest overraskende var at i alle 3 kampene jeg spilte brukte diverse amerikanere på laget mitt den innebygde voice chatten. Det ble diskutert hvilken healer som passet best til resten av laget vårt, hvem som skulle skifte til widowmaker for å ta ut motstanderens pharah osv. Noe jeg aldri har opplevd på hundrevis av kamper på live serveren.

 

Ellers var systemet på payload maps (eks. dorado) at dersom begge lag vant på attack ble det uavgjort og en sudden death runde. Hvis begge lag vinner på defense vinner det laget som klarte flest checkpoints (dyttet payoladen lengst). Sudden death fungerte slik at det var myntkast om hvilket lag som skulle angripe, og de fikk 2 minutter på å komme seg til første checkpoint.

 

Control Points (eks. nepal) fungerer på samme måte som i quick play naturlig nok, den som vinner 2 runder vinner kampen. Capture Point (eks. hanamura) har jeg ikke fått enda, så vet ikke hvordan sudden death fungerer der.

Wtf, hvorfor bruker man ikke bare tid?

Lenke til kommentar

Det går jo på tid?

 

 

 

Det mest overraskende var at i alle 3 kampene jeg spilte brukte diverse amerikanere på laget mitt den innebygde voice chatten. Det ble diskutert hvilken healer som passet best til resten av laget vårt, hvem som skulle skifte til widowmaker for å ta ut motstanderens pharah osv. Noe jeg aldri har opplevd på hundrevis av kamper på live serveren.

 

Virkelig? Jeg snakker over voice chatten i hvert game, og stort sett for jeg svar også :) Og om jeg ikke får det, så bruker jeg den fortsatt til å få ut nyttig informasjon underveis i matchen, dem kan høre deg selv om dem ikke snakker, om dem ikke har mutet deg da :)

 

 

Har aldri hørt noen prate i dette spillet, må dette aktiveres? 

 

edit:

volume sto på 0 men like greit, slipper å høre cod cancer all over again.-

Endret av nagina
Lenke til kommentar

Hva er dommen av spillet, jeg liker fps spesielt med godt samnerbeid. Eneste som skremmer meg er at prisen er litt gøy siden jeg har hørt at det kan bli litt lite innhold.

 

Personlig så synes jeg at spillet har levd opp til forventningene. Jeg pleier egentlig ikke å spille spill altfor lenge, men dette har holdt koken siden launch, og jeg ser for meg at jeg kommer til å spille det en hel del mer. Men det skal sies at det fort kan bli litt ensformig om man spiller alene, men med en gang man finner seg en partner eller tre så blir det mye artigere. Angående lite innhold, så vil jeg egentlig si meg litt uenig. Alle heltene er veldig forskjellige, og om man er litt vågal i karakterutvalget så vil du få mange timer med innhold ut av hver eneste karakter. Og om jeg har forstått det korrekt så kommer fremtidlig DLC (som ikke er cosmetics) til å være gratis.

 

Hvis du ender opp med å kjøpe det på konsoll, som tilfeldigvis er en PS4, så er det bare å legge meg til. PSNen min er Jessen89

Endret av Jessenaut
Lenke til kommentar

Hva er dommen av spillet, jeg liker fps spesielt med godt samnerbeid. Eneste som skremmer meg er at prisen er litt gøy siden jeg har hørt at det kan bli litt lite innhold.

 

Nå har jeg snart spilt ulike spill i over 20 år, og jeg kan si at det er meget lenge siden jeg har hatt det så gøy med et spill som OW. Ikke lås deg fast til 1-2 heroes, men lær deg å spille alle. Da blir det som magb sier under:

 

Billig pr minutt for meg hvertfall, meget billig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...