Gå til innhold

Overwatch-tråden


Anbefalte innlegg

Heisann,

 

Er det noe veldig galt med EU serverne til Blizzard? Grunnet server lag, har nesten alltid valgt å holde meg unna karakterer som krever "aim" (Mcree/Widowmaker/S-76). Da andre spillere, av og på, står stille / teleporterer seg.
Vet at dette ikke er teknisk support og er ikke ute etter hjelp, men vil gjerne høre hvordan det er med folk i nærheten av scandinavia. 
 

Oi! edit, spiller på PC.

Endret av Sausfisk
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opplever aldri lagging, og jeg har ikke akkurat verdens raskeste nett heller. Noen ganger går en game server ned, noen ganger får én enkelt spiller D/C fra serveren, men aldri noe lagging og jeg hører aldri klager om det heller. Sjekket at det ikke er noe lokalt? Pakketap, noe som bruker båndbredde etc? Har selv opplevd at det plutselig er en iPad som laster ned oppdateringer eller Steam som laster ned i bakgrunnen.

 

Edit: Fikk forresten en Zenyatta POTG i går. 2913 Transcendence heal da begge tankene ble fanget i et sort hull og fiendens Reaper pluss en til ulta inni. Tror det bare var de to tankene der, så det var nok en ganske drøyt overkill ult stack.. :D

Endret av BALT3
Lenke til kommentar

Heisann,

 

Er det noe veldig galt med EU serverne til Blizzard? Grunnet server lag, har nesten alltid valgt å holde meg unna karakterer som krever "aim" (Mcree/Widowmaker/S-76). Da andre spillere, av og på, står stille / teleporterer seg.

Vet at dette ikke er teknisk support og er ikke ute etter hjelp, men vil gjerne høre hvordan det er med folk i nærheten av scandinavia.

 

Oi! edit, spiller på PC.

Er nok noe feil hos deg :)
Lenke til kommentar

Heisann,

 

Er det noe veldig galt med EU serverne til Blizzard? Grunnet server lag, har nesten alltid valgt å holde meg unna karakterer som krever "aim" (Mcree/Widowmaker/S-76). Da andre spillere, av og på, står stille / teleporterer seg.

Vet at dette ikke er teknisk support og er ikke ute etter hjelp, men vil gjerne høre hvordan det er med folk i nærheten av scandinavia. 

 

Oi! edit, spiller på PC.

Jeg har faktisk opplevd litt av det samme de siste 3 dagene, har du get? 

Lenke til kommentar

 

EU-serverne har vært dønn stabile de timene jeg har vært online.

 

Noen som har klart å komme seg over 3.000? Jeg ser at selv de som hadde rundt rank 70 forrige sesong, ligger nå rundt 2500.

Er nesten 2900 nå, så ikkje kommet over kneika enda :p

 

Jeg hadde season high 52 forrige sesong, datt ned på 45 og ble stuck der, opp og ned, opp og ned.

 

Er på 2500 nå, føler ikke stor forskjell?

Lenke til kommentar

Har alltid regnet med at de beryktede EU serverne til Blizzard er kilden til problemet, så føler meg ikke så smart nå! For meg blir det feilsøkning videre, da jeg har veldig raskt nett og siste generasjons high-end hardware.

Her er en liten snutt, 

 

https://www.youtube.com/watch?v=xvZ6fT1MQBo

 

Hver gang de står stille, tar de ikke damage, så dette er ikke en fordel for meg, slik som lokal lag er.

Takk for alle tilbakemeldinger, setter stor pris på det. Nå vet at det er et lokalt problem.
 
 

 

 

Jeg har faktisk opplevd litt av det samme de siste 3 dagene, har du get?

 

 
Har Viken Fiber, og har hatt problemet siden tidenes morgen, så det er nok ikke det samme.


EDIT: Folkens! Jeg løste problemet! Kunn et problem for de som har ASUS ROG. Løsning: Avinstaller "Asus gamefirst service".

Endret av Sausfisk
Lenke til kommentar

Har alltid regnet med at de beryktede EU serverne til Blizzard er kilden til problemet, så føler meg ikke så smart nå! For meg blir det feilsøkning videre, da jeg har veldig raskt nett og siste generasjons high-end hardware.

 

Her er en liten snutt, 

 

https://www.youtube.com/watch?v=xvZ6fT1MQBo

 

Hver gang de står stille, tar de ikke damage, så dette er ikke en fordel for meg, slik som lokal lag er.

 

Takk for alle tilbakemeldinger, setter stor pris på det. Nå vet at det er et lokalt problem.

 

 

 

 

Jeg har faktisk opplevd litt av det samme de siste 3 dagene, har du get?

 

 

Har Viken Fiber, og har hatt problemet siden tidenes morgen, så det er nok ikke det samme.

 

 

EDIT: Folkens! Jeg løste problemet! Kunn et problem for de som har ASUS ROG. Løsning: Avinstaller "Asus gamefirst service".

Hah, takk ! Har det jeg også :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...