Gå til innhold

Overwatch-tråden


Anbefalte innlegg

Kan høres ut som lag. Har du prøvd å bruke kablet nett på PS4en slik at du ikke får forstyrrelse på nettet når du spiller? 

 

Har ofte hatt to konsoller på samme nett samtidig, men det er kun min konsoll som opplever problemet, selv om vi er i samme match. 

 

Så et tips jeg skal prøve som var å manuelt endre primary DNS til 8.8.8.8, og secondary til 8.8.4.4. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Fått spilt ferdig placement etter en lang pause (WoW), ble jaggu platinum.
På min ELO er det ikke Bastion og Hanzo som er et problem, men Junkrat uansett map, og retning på mapet (attack eller defense).

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

"Overwatch League" som ble annonsert virker som en av de mest seriøse esport satsingene noen gang, med veldig lik modell som typisk amerikansk idrett som NFL. Lagene skal være basert rundt storbyer, alle lag har fast plass i ligaen for stabilitet, en serierunde i uka hvor lagene spiller i studio med publikum, kontrakter og minimumslønn til alle spillere.

 

"Preseason - Proven stars and leaderboard heroes will assemble in one global talent pool. Teams then maneuver to sign the best players and build sturdy rosters for the season ahead"

 

Lurer på om de her mener at alle lag skal oppløses og nye formes, eller om disse nyopprettede "bylagene" bare er eksisterende lag med nye navn (at "Cloud9" blir "Boston9" f.eks)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Combine, som de skal ha på starten av season, fungerer som en arena hvor uoppdagede spillere og uavhengige spillere kan vise fram hva de kan. Det er ikke draft, slik som i enkelte andre (amerikanske) sporter. De allerede etablerte lagene har ingen grunn til å oppløse lagene de allerede har. De kan selvfølgelig bytte ut spillere om de ønsker, men de må ikke. Det kan jo være spillere som ikke ønsker å fornye kontrakten, men det er opp til dem selv. 

 

Slik jeg har forstått det etter å ha sett videoene og lest massse på reddit, så vil eksisterende lag og organisasjoner kunne by på plasser/locations. Når de har plassen, så er det opp til dem selv om hvordan de setter opp laget, og det mest naturlige for allerede eksisterende lag er jo å fortsette med samme lineup. Combine gjør det derimot enklere å oppdage nye spillere, og det gjør det lettere for nye organisasjoner å finne spillere. Jeg tviler sterkt på at Blizzard tvinger eksisterende lag til å oppløses, det ville vært utrolig dumt av Blizzard. De ønsker jo å lage sikkerhet for både lag og spillere, og å tvinge frem oppløsninger er jo stikk motsatt av det. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...