Gå til innhold

Så kraftig må PC-en din være for årets Call of Duty


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Bredbånd? Hva med alle oss som sitter på dial-up? :grumpy:

Hvem i heite huleste har dial-up nå for tiden?

Kan tenkes at posten ikke var helt seriøst ment ;)

 

Men står nok over denne tittelen også, som med alle andre etter BO2. Med mindre det viser seg faktisk å være godt, at det ikke er Infinity Ward som står bak er ihvertfall ett svært lovende utgangspunkt.

Lenke til kommentar

 

 

Bredbånd? Hva med alle oss som sitter på dial-up? :grumpy:

Hvem i heite huleste har dial-up nå for tiden?
Kan tenkes at posten ikke var helt seriøst ment ;)

 

Men står nok over denne tittelen også, som med alle andre etter BO2. Med mindre det viser seg faktisk å være godt, at det ikke er Infinity Ward som står bak er ihvertfall ett svært lovende utgangspunkt.

Den var ikke helt useriøst heller. Hvor bor du for og kun ha tilgang til dial-up?
Lenke til kommentar

 

64 bit og 6GB ram var et mer overaskende krav en 55GB hd plass.

Hvorfor det? 64bit er bare greit, så får de som fortsatt sitter med 32bit gir på ræva. 6GB ram er heller ikke noe spesielt, alle som er interessert i PC gaming burde minst ha 8gb.

 

Jeg er helt enig med deg og syntes de skulle gått for 64 bit for lenge siden.

Alle pcer som kan kjøre moderne spill er 64 bit og de eneste uten 64 bit OS er vel de som sitter på en gammel vista.

Sa ikke at det var en negativ ting :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Kjøpte nylig Titanfall under 50%-salget, det tar opp 53.6 GB

Det er fordi lydene er ukomprimert, eller hvertfall nesten sånn at det skal være enkelere å kjøre.

Høres også ut som en dårlig unnskyldning, eller massiv inkompetanse, hva er CPU-load for å decode flac feks? tror den ligger på omlag 0,2%

AtW

Det var argumentet de brukte :) Det vil vel i en normal setting si 1 fp8s det da :)

 

Dette vil da bli det første spillet jeg vet av som jeg ikke får inn lengre. Oppgradering er på tide nå. Samtidig har jeg det gøy på 64manns servere i bf4 uten å plages av lav fps. Vi får se :)

Lenke til kommentar

 

Bredbånd? Hva med alle oss som sitter på dial-up? :grumpy:

Hvem i heite huleste har dial-up nå for tiden?

 

Jeg sitter faktisk på DSL(128 kb/s), det som kom etter modem(64kb/s)

 

Jeg mister det "normale" nettet i flere uker. Radiolink konseptet.(google it) Og der får jeg maks 1.3 mbit, selv om jeg hadde kastet 100.000 i ansiktet på karen som eier det.

 

Wimax, og andre leverandører er ikke tilgjengelig. Og ja, jeg bor i norge.

 

Sitter på 32gb ram, og 12gb vram og 2 skjermkort, så, tja. Er det rart jeg er i midten av flytteprosess?

 

Til og med min 3 år gamle pc kjører slikt fint. Jeg er ikke imponert.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

 

64 bit og 6GB ram var et mer overaskende krav en 55GB hd plass.

Hvorfor det? 64bit er bare greit, så får de som fortsatt sitter med 32bit gir på ræva. 6GB ram er heller ikke noe spesielt, alle som er interessert i PC gaming burde minst ha 8gb.

 

 

Må være ærlig og si at jeg er glad for at spillutviklerne endelig har fått fingeren ut av "ræva" og tar i bruk 64bit i langt større omfang enn før , at man ønsker at man også har 6Gb med minne er jo bra siden man ikke får de samme begrensningene som man har hatt før på den typiske 3Gb grensa.

 

Dette vil jo selvsagt kunne føre til større kart og generelt mer interaktive objekter enn det man kunne før pga begrensningene til 32bit.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Må være ærlig og si at jeg er glad for at spillutviklerne endelig har fått fingeren ut av "ræva" og tar i bruk 64bit i langt større omfang enn før , at man ønsker at man også har 6Gb med minne er jo bra siden man ikke får de samme begrensningene som man har hatt før på den typiske 3Gb grensa.

 

Dette vil jo selvsagt kunne føre til større kart og generelt mer interaktive objekter enn det man kunne før pga begrensningene til 32bit.

 

Jeg tror ærlig talt faktisk ikke jeg har spilt et 32kbit spill på over 5 år eller noe. Har unngått 32bit som pesten, og kjørt spill i 64bit siden.. Tja, siden det kom ut.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Jeg vil tro 55 GB er for hele spillet, multiplayer og singleplayer har vel siden MW2 vært delt opp i 2 individuelle pakker.

De har nok bare lagt inn alle DLCene på forhånd som du får tilgang til så fort du har kjøpt de.

 

Edit: BF4 tar jo opp nesten 50GB med DLCene vi har til nå å vi har enda 1 DLC på vei, Så 55GB for et spill i 2014 er jo ingenting. Ikke helt 100% sikker her, men en Blueray film er vel på rundt 50GB.

Endret av KimWhinesAlot
Lenke til kommentar

Disse kravene gir jo ingen mening, en i3-530 er jo ikke raskere enn en Phenom II X4 810 i flertrådet arbeid. Et GTS 450 er jo ikke i nærheten av et HD 5870 heller, spillytelsen det leverer er jo mindre enn halvparten av hva 5870 gjør.

 

Om Black Ops 2 på 360 kontra PC er noe å gå etter så vil ikke det være spessielt merkbar forsjell på konsoll og PC versjonen. Har nå Black Ops 2 på PC, spiller Zombies mode i 1080p med 4xTXAA og ser knapt forsjell fra 360 versjonen. Foruten å ha mulighet å velge større field of view ( som var ganske kjekt ).

Skru av TXAA, så blir det nok "litt" skarpere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...