Gå til innhold

FM15 - Generell diskusjon rundt/ om Football Manager 2015


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan kan jeg betale for ingame editoren egentlig? Er på mac, om det har noe å si.

 

Når jeg trykker på betal kommer dette opp:

 

Skjermbilde 2014-11-10 kl. 20.32.47.png

 

Også står programmet bare å surrer slik som dette, uten at noe skjer:

 

Skjermbilde 2014-11-10 kl. 20.38.26.png

Sliter med det samme, får også error code 1000. De er klar over problemet tror jeg.

Lenke til kommentar

Tenkt å starte på en LLM save i FM15. Noen som er igang med det?

 

Sikkert et dumt spørsmål, men om man starter med laveste "ratinger" på managerstil-delen vil disse ferdigheten utvikle etterhvert som man gjør det bra og får høyere omdømme? Tenker både på "joggedress" og "taktisk" delen.

Lenke til kommentar

Hmm, denne er ekte? Da han ikke er lagt inn i spillet eller åpnet opp enda? Skulle vel komme med neste patch/hotfix greier vel?

 

Det er vel en midlertidig løsning fra SI. Hvis du sjekker linken som ble postet litt over her så ser du at SI har lastet opp en liten database-endring til steam workshop.

Lenke til kommentar

Hmm hvor stor database pleier dere og spille med? Tenker da på antall ligaer/land dere har med osv...

 

Spiller selv med large database, og er vel nå oppe i rundt 137 000 spillere med i spillet. Valgt så og si alle landene uten om de i Asia og Oseania. Spillet går selvfølgelig noe tregere og jeg får oppdateringer for mange ligaer jeg bryr meg lite om, men vil ha med flest mulige spillere :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...