Gå til innhold

FM15 - Generell diskusjon rundt/ om Football Manager 2015


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kjører jo nesten ikke kamptrening. Klart de sliter med å lære taktikken om de aldri trener på den.

 

Det forandret eg til rett før eg tok bildet får og sjekke om gjor noke forskjell.. Har hatt ein del kamptrening tidligere, men uansett sånn eg har fortstått det så trener du taktisk på vanlig trening så skal dei bli kjent med taktikken...

Lenke til kommentar

Ansett en god trener med taktiske ferdigheter. Spillerne mine kunne taktikkene rett etter seriestart.

 

Har 5 stjerner på taktikk trening og 2 trener på det. Eg lagte jo meg sjøl med 20 på taktikk og ungdomsutvikling, så dårlig på defansiv, offansiv osv får og ikkje lage alt for god manager... :p

Lenke til kommentar

 

Du kjører jo nesten ikke kamptrening. Klart de sliter med å lære taktikken om de aldri trener på den.

 

Det forandret eg til rett før eg tok bildet får og sjekke om gjor noke forskjell.. Har hatt ein del kamptrening tidligere, men uansett sånn eg har fortstått det så trener du taktisk på vanlig trening så skal dei bli kjent med taktikken...

 

Jeg pleier å kjøre kamptrening på 50% (motsatt ende av skalaen på bildet ditt) og treningskamper hver 3dje dag. Pleier vanligvis å ligge på ca 50% kjennskap til taktikkene rundt seriestart (da har jeg 3 taktikker). Verdt å teste ut :)

 

Men ser Mafsa har et enda bedre opplegg - så tips derfra hadde og vært bra!

Lenke til kommentar

Startet ny save etter som gjor ein feil når eg lagte Ødegaard så startet ny og fekk fikset det siden var jo ikkje komt til serie start eingang. Og no er det putselig ingen problem lengre, allerede etter 2 treningskamper er begge taktikene halveis til fult lert.. Og gjort alt likt denne gongen, så vett ikkje eg ka som skjedde sist gong...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...