Gå til innhold

FM15 - Generell diskusjon rundt/ om Football Manager 2015


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kuleste er jo uten tvil at noen av spillerne får barter i november!

seriøst? kult :D prøvde spillet såvidt igår og virket som de hadde gjort endel forandringer i forhold til 14 men ikke noen sinnsyke nye ting.

Spennende å være liverpool nå, kan godt si at balotelli har bøttet inn til nå i preseason(men det er preseason så tar det veldig lett)

Søkte opp litt om mulige wonderboys på nettet og fant endel som jeg prøver meg på , men ingen ødegaard pga de ikke kan legge til 15 åringer? :(

Endret av topvulture
Lenke til kommentar

Har spillt Football Manager serien siden 2007, og ALDRI har jeg vært borti en så stor skuffelse som dette spillet. Er i min første sesong i Wigan, og prestasjonene er skikkelig ujevne, greit nok. Jeg går fra å tape 6-0 til å vinne 4-1, til å spille 5-5 også tape 6-5. Er jo ikke realistisk i det hele tatt. Spillet burde hete Hockey Manager 2015. Halve troppen min er i tillegg skadet, og alle målene til motstanderen kommer via innlegg eller corner. Er rett og slett sjokkert over at det går an å lage et så uferdig spill. God natt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

The update includes (but is not limited to) fixes for the following issues:

 

MATCH ENGINE

 

Tweaked some defensive play

Fixed some keeper issues, including, but not limited to:

Not reacting quickly enough after a save

Some instances of not holding an easy ball

Some instances of parrying the ball into goal

Not kicking the ball quickly when being closed down

 

PERFORMANCE

 

Optimised processing performance on certain Mac hardware

Fixed rare crash on continue

 

FM2015 15.1.3 MEv1534

 

PC: 572980

Mac: 572982

Linux: 572984

 

Nå burde keeperen reagere kjappere når han gir retur. På tide. Har opplevd at han står igjen mens motstanderen løper etter ballen og har nærmest hele målet åpent til å score.

Lenke til kommentar

Skjønner meg ikke på spillere som skal ha flere hundre tusener i bonus for å score mål, for hver kamp de spiller, for hver kamp de sitter på benken uten å få spille og flere millioner av å vinne en turnering.

Blir jo nærmest ulønnsomt å vinne kamper og turneringer.

 

En kassemedarbeier på Rimi får ikke mer penger av å møte opp på jobb. Får heller ikke penger per kunde de ekspederer.

Vurderer seriøst å bruke in-game editor til å minske/fjerne disse bonusene fra kontraktene til spillerne.

Lenke til kommentar

 

Tweaked some defensive play

 

Satser på det betyr att du endelig kan forsvare deg mot inlegg...

 

Foreløpig konklusjon: nei.

 

 

Eg har bare spilt 1 kamp så kan ikkje døme det endo. Men vant 4-0 mot Swansea, dei hade 0 skudd på mål og eg hadde kontroll langs kanten.. Som sagt, bare 1 kamp så treng ikkje bety noke, men lov og håpa...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...