Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor mange er det greit å ligge med? (jenter)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er jente selv. 20 år. Har hatt sex med 3 gutter og 1 jente.

 

Jeg har egentlig aldri tenkt over hvor mange jeg vil sette på maks for meg selv. Jeg pleier egentlig ikke å ha sex utenfor forhold eller datingfasen. Så jeg er ikke med på ONS, men kan lett ha sex med en som jeg dater/har følelser for. (Unntaket mitt er jenta som fortsatt er bestevenninnen min, men vi var søkkfulle begge to)



Anonymous poster hash: 35da0...dd8
Lenke til kommentar

 

Hvor mange er det greit å ligge med før det blir ekkelt mange?

Flere enn én.

 

For å si det sånn: Hadde dette vært 1-2 eller flere generasjoner tilbake ville du blitt betraktet som et ludder.

Det at løsaktighet på sex har glidd mere ut endrer egentlig ikke på det moralske perspektivet.

Endret av GEIRHH
Lenke til kommentar

Tenker at jenter ikke har en egen sexpartnergrense, som bare gjelder kvinner. Hvis du er et menneske som trives med mange sexpartnere må du gjøre slik du selv ønsker. En dag finner du kanskje en mann som er lik deg.

 

Alle er så forskjellige på dette området. Noen vil spare seg til ekteskap, andre er derimot helt motsatt. Ikke la deg bli rakket på av folk med gammelt kvinnesyn, folk som føler seg truet osv. i hvert fall. Jeg har hatt veldig få partnere, færre enn deg for å si det mildt (5). Er 22 år.

Endret av Pratsom
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

øh, 40 er mye uansett om man er gutt eller jente, hvis du har hatt sex siden du var 16 så har du hatt sex med 2 stk i mnd fram til idag.. i 6 år... det er sjukt mye

hvis jeg hadde blitt sammen med en som har holdt på sånn, ville jeg ihvertfall ikke vite det.

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

øh, 40 er mye uansett om man er gutt eller jente, hvis du har hatt sex siden du var 16 så har du hatt sex med 2 stk i mnd fram til idag.. i 6 år... det er sjukt mye

hvis jeg hadde blitt sammen med en som har holdt på sånn, ville jeg ihvertfall ikke vite det.

Én person annenhver måned. Ikke 2 stk i måneden.

 

 

Anonymous poster hash: 9dd15...00f

  • Liker 7
Lenke til kommentar

 

 

Hvor mange er det greit å ligge med før det blir ekkelt mange?

Flere enn én.

 

For å si det sånn: Hadde dette vært 1-2 eller flere generasjoner tilbake ville du blitt betraktet som et ludder.

Det at løsaktighet på sex har glidd mere ut endrer egentlig ikke på det moralske perspektivet.

 

 

Hva er det "moralske perspektivet"? Fortell!

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Det blir veldig individuelt men for min del så vil det trekke veldig ned om en jente har et høyt antall. Måten det har hendt på spiller selvfølgelig også inn. Jeg tror for eksempel en jente som har hatt en sexpartner over mange år vil være betydelig bedre i senga enn en som har spredd bena for hundre i fylla.

 

Det viktigste er igrunn at du er fornøyd selv, så får du heller være forberedt på at du vil være mindre aktuell som kjæresteemne for en del andre.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Hvor mange er det greit å ligge med før det blir ekkelt mange?

Er selv jente, 22 år og har hatt sex med 40 stk i løpet av de 7 årene jeg har vært sekuelt aktiv.

Synes selv at det er helt greit, og ser bare på det som erfaring.

 

Hva mener dere er for mange, og hvor mange har dere vært med?

 

 

 

Anonymous poster hash: 9dd15...00f

chart?cht=tx&chl=\pi er akkurat passe mange.

 

Nå er ikke jeg ei dame, bare så det er nevnt.

 

Jeg liker spørsmålet. Det er interessant. Jeg kjenner at jeg føler et visst ubehag ved tanken på at ei jente jeg skulle være interessert i har hatt mange sexpartnere. Men samtidig så har jeg ingen rasjonell grunn til å føle det ubehaget, og vil på ingen måte fordømme deg for det. Det er verken bedre eller dårligere i en moral kontekst at man har hatt mange sexpartnere.

 

Det ville heller ikke vært en deal-breaker at noen har hatt mange partnere. Som du sier, erfaring kommer godt med, og jeg liker at damene har litt erfaring under beltet - pun intended.

 

I ren spekulasjon så lurer jeg på om ubehaget jeg føler kan komme av en viss sjalusi. Det har gått litt fort i svingene det siste året, men totalt sett har du hatt flere partnere. Godt jobba! :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Husker du alle? Eller er det blitt såpass mange nå at du kunne passert flere av de på gata uten å ha kjent de igjen?

Til ditt spørsmål: Jeg tror nok jeg ville hatt problemer med at kjæresten min hadde ligget med 40 stk. Jeg hadde antakelig ikke dumpet en potensiell kjæreste om jeg fant det ut, men det ville fått meg til å stille noen spørsmål. Ikke fordi jeg synes det er ekkelt, jeg har forståelse for at også single ønsker å ha sex… Men jeg ville hele tiden hatt det i bakhodet at terskelen din for å ligge med nye mennesker er forholdsvis lav. Det kan selvfølgelig hende at du er en lojal person, og at denne adferden endrer seg når du er i et forhold, hvem vet.

 

Beklager om jeg høres ut som en kjærring, men videre ville jeg ha tenkt over hva den sexen vi har faktisk betyr. Mange sexpartnere betyr selvfølgelig at du har opplevd mange forskjellige preferanser, hvilket igjen kan gjøre deg til en interessant person å ligge med. Men med de partnerne jeg har hatt så har en kunnet dele sexen inn i to kategorier: (1) knulling og (2) "elskov" (i mangel på et bedre ord, beklager det). Den siste kategorien er ikke nødvendigvis der vi har best sex, men det fungerer som et slags lim i forholdet. Tanken på at du har hatt sex med 40 stk tror jeg fort ville ødelagt denne typen sex, ganske enkelt fordi jeg ville tenkt at det ikke betyr like mye for deg. (Nå har ikke jeg vært sammen med noen som har hatt i nærheten av like mange partnere som deg, så det er mulig jeg hadde reagert annerledes og ikke tenkt over det til vanlig.)

Endret av blured
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Hvor mange er det greit å ligge med før det blir ekkelt mange?

Er selv jente, 22 år og har hatt sex med 40 stk i løpet av de 7 årene jeg har vært sekuelt aktiv.

Synes selv at det er helt greit, og ser bare på det som erfaring.

 

Hva mener dere er for mange, og hvor mange har dere vært med?

 

 

Anonymous poster hash: 9dd15...00f

 

 

Et tankeeksperiment, hvis du fortsetter i samme tempo til du kommer i 70-årene for eksempel, er du oppe i ca. 300 partnere. Kjør på!

Lenke til kommentar

Er selv jente, 22 år og har hatt sex med 40 stk i løpet av de 7 årene jeg har vært sekuelt aktiv.

Synes selv at det er helt greit, og ser bare på det som erfaring.

 

Hva mener dere er for mange, og hvor mange har dere vært med?

 

 

Anonymous poster hash: 9dd15...00f

Jeg ville vært svært ukomfortabel å ha et forhold til en jente som har hatt sex med 40 stykker.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

synes det er alt for mye... Min siste kjæreste hadde ligget med 20-25, og når hun da attpåtil var kontrollerende og sjalu og skulle bestemme over meg, funka ikke det, når jeg tenkte på hvor løs hun egentlig hadde vært opp gjennom... Folk får feie for sin egen dør først... Noen mennesker klarer aldri å finne en bestemt partner å dele livet med, men puler bare rundt, og sånn er det,.. folk er ulike.. Selv har jeg hatt sex med få.

Lenke til kommentar

 

Hvor mange er det greit å ligge med før det blir ekkelt mange?

Er selv jente, 22 år og har hatt sex med 40 stk i løpet av de 7 årene jeg har vært sekuelt aktiv.

Synes selv at det er helt greit, og ser bare på det som erfaring.

 

Hva mener dere er for mange, og hvor mange har dere vært med?

 

 

Anonymous poster hash: 9dd15...00f

 

Knull så mange du vil. Det kan aldri bli for mange. Hvem skulle definere det egentlig? Sex er til for og nytes, ikke sette begrensninger.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...