Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor mange er det greit å ligge med? (jenter)


Anbefalte innlegg

Tja. Kanskje det. Er surt å bli cheated on vil jeg tro. Er nok ikke alltid så lett å ta steget tilbake og se hvorfor dette skjedde, om det var den andre som var moralsk fjott, eller om man selv la opp til det på noen måte, og i så fall finne ut hva man gjorde og fikse det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

Ærlig talt så spiller det liten til ingen rolle.

 

Det ble diskutert i kameratgjengen på fest forrige helg, erfaringer med folk som har pult over 50 stk som regel ikke er noe å satse på fordi når vedkommende har vært på så mange ossen skal den personen plutselig bare forholde seg til EN/deg? Det er jo personer som liker å knulle rundt. Som regel gikk det 1. år så går det te helvette, men nå sier jeg ikke alle er sånn da. Finnes sikkert noen unntak.

 

Det er min erfaring også. De som har hatt mange klarer som regel ikke å forholde seg til en person.

 

 

Kanskje det sier mer om partneren som denne 'løse' personen forholder seg til? At den partneren rett og slett ikke er bra nok, og at personen (som i enkeltes øyne her er 'løs') har lettere for å gå for fristelsen "gresset er grønnere"?

 

Er det altså feil å finne seg en ny partner fordi eventuell nåværende partner ikke har høy nok sosial status og autoritet som pirrer? Why settle for less? Livet er for kort til å være lojal bare fordi. Hvorfor skal man være i et forhold som ikke er spennende eller bra nok.

 

 

Selvfølgelig, funker ikke forholdet så funker det ikke. Men en type person som plutselig må ha en med høyere sosial status eller autoritet, og hele tiden må finne nye for å opprettholde "spenningen" er igrunn kroneksempelet på hva en del av oss ikke er særlig interessert i.

 

"Why settle for less"? Det er nettopp det vi velger å ikke gjøre ved å velge bort personene i eksempelet ditt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jaja ei jente skal vell være meget seksuelt aktiv og ha et tosifret antall sexpartnere.. Også bikker dem plutselig 30 og blir desperat etter mann og unge så da leter dem etter en beta mann som kan forsørge. Synes ikke jenter bør kreve at dem skal kunne ri kuk karusellen for å så forvente at en mann skal ville ha dem når rideturen er over.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jaja ei jente skal vell være meget seksuelt aktiv og ha et tosifret antall sexpartnere.. Også bikker dem plutselig 30 og blir desperat etter mann og unge så da leter dem etter en beta mann som kan forsørge. Synes ikke jenter bør kreve at dem skal kunne ri kuk karusellen for å så forvente at en mann skal ville ha dem når rideturen er over.

 

Det skal ikke så mange til før antallet blir tosifret ;).

Lenke til kommentar

Jaja ei jente skal vell være meget seksuelt aktiv og ha et tosifret antall sexpartnere.. Også bikker dem plutselig 30 og blir desperat etter mann og unge så da leter dem etter en beta mann som kan forsørge. Synes ikke jenter bør kreve at dem skal kunne ri kuk karusellen for å så forvente at en mann skal ville ha dem når rideturen er over.

 

Jeg synes du har en gammeldags tankegang. I våre dager er det faktisk vanlig at folk forsørger seg selv.

Lenke til kommentar

 

Jaja ei jente skal vell være meget seksuelt aktiv og ha et tosifret antall sexpartnere.. Også bikker dem plutselig 30 og blir desperat etter mann og unge så da leter dem etter en beta mann som kan forsørge. Synes ikke jenter bør kreve at dem skal kunne ri kuk karusellen for å så forvente at en mann skal ville ha dem når rideturen er over.

 

Jeg synes du har en gammeldags tankegang. I våre dager er det faktisk vanlig at folk forsørger seg selv.

 

Men det er jo vanlig det som han beskriver også.

Lenke til kommentar

 

 

Jaja ei jente skal vell være meget seksuelt aktiv og ha et tosifret antall sexpartnere.. Også bikker dem plutselig 30 og blir desperat etter mann og unge så da leter dem etter en beta mann som kan forsørge. Synes ikke jenter bør kreve at dem skal kunne ri kuk karusellen for å så forvente at en mann skal ville ha dem når rideturen er over.

 

Jeg synes du har en gammeldags tankegang. I våre dager er det faktisk vanlig at folk forsørger seg selv.

 

Men det er jo vanlig det som han beskriver også.

 

 

Det tror jeg ikke. Jeg snakker om voksne kvinner altså, ikke skoleelever/studenter som blir forsørget av foreldre.

Lenke til kommentar

 

 

 

Jaja ei jente skal vell være meget seksuelt aktiv og ha et tosifret antall sexpartnere.. Også bikker dem plutselig 30 og blir desperat etter mann og unge så da leter dem etter en beta mann som kan forsørge. Synes ikke jenter bør kreve at dem skal kunne ri kuk karusellen for å så forvente at en mann skal ville ha dem når rideturen er over.

 

Jeg synes du har en gammeldags tankegang. I våre dager er det faktisk vanlig at folk forsørger seg selv.

 

Men det er jo vanlig det som han beskriver også.

 

 

Det tror jeg ikke. Jeg snakker om voksne kvinner altså, ikke skoleelever/studenter som blir forsørget av foreldre.

 

Handler vel om å få mer ressurser å rutte med? Mer penger til alt mulig, vanligvis livsstilsprodukter som klær, interiør og annet ræl, finere bil, flere/finere ferieturer, hytte®. Å ha en flott og litt mer kostnad fasade, i et fint hus med fine biler. Det er faktisk litt white trash med alenemødre som bor i små leiligheter med alle barna, som bor og lever stusselig og kjører rustbørser, selv om dette også er ganske vanlig.

 

Et ypperlig scenario for en kvinne er å få barn med en populær/alfa mann, for så å bli dumpet (dette er ikke frivillig fra kvinnens side) og finne en beta mann som kan bygge trygge rammer rundt henne og barnet/barna.

Lenke til kommentar

Jaja ei jente skal vell være meget seksuelt aktiv og ha et tosifret antall sexpartnere.. Også bikker dem plutselig 30 og blir desperat etter mann og unge så da leter dem etter en beta mann som kan forsørge. Synes ikke jenter bør kreve at dem skal kunne ri kuk karusellen for å så forvente at en mann skal ville ha dem når rideturen er over.

De fleste jenter og kvinner er rett og slett ikke bra nok for noe spesielt mer enn sex. Det er mulig mange av kvinnene faktisk fantaserer om å kapre mannen, og ikke bare bli pult, men så kommer skuffelsen da mennene egentlig ikke er interessert i noe mer enn hygge. Det bør egentlig være litt synd på disse jentene.

 

Det er få jenter (sett ut ifra et perspektiv der man ser på alle kjønnsmodne kvinner) som klarer å bikke den delvis magiske "Girlfriend-material" grensa.

 

Også har man jo de "seksuelt frigjorte" jentene, som jeg personlig støtter fullt ut. Nå som vi har så god "birth-control" så åpner det for mange spennende muligheter som jeg egentlig synes at alle bør utforske. Det er mye bra og spennende mennesker der ute som man må møte, gjelder bare å komme seg ut.

 

Antall sexpartnere bør ikke ha noen ting å si med mindre du er en skikkelig særing som skal ha ei jomfru pga. egen usikkerhet eller fordi du har så liten penis at du tror at jentene blir kjempe løse/slappe av å ha mange forskjellige partnere.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Jaja ei jente skal vell være meget seksuelt aktiv og ha et tosifret antall sexpartnere.. Også bikker dem plutselig 30 og blir desperat etter mann og unge så da leter dem etter en beta mann som kan forsørge. Synes ikke jenter bør kreve at dem skal kunne ri kuk karusellen for å så forvente at en mann skal ville ha dem når rideturen er over.

 

Jeg synes du har en gammeldags tankegang. I våre dager er det faktisk vanlig at folk forsørger seg selv.

 

Men det er jo vanlig det som han beskriver også.

 

 

Det tror jeg ikke. Jeg snakker om voksne kvinner altså, ikke skoleelever/studenter som blir forsørget av foreldre.

 

Handler vel om å få mer ressurser å rutte med? Mer penger til alt mulig, vanligvis livsstilsprodukter som klær, interiør og annet ræl, finere bil, flere/finere ferieturer, hytte®. Å ha en flott og litt mer kostnad fasade, i et fint hus med fine biler. Det er faktisk litt white trash med alenemødre som bor i små leiligheter med alle barna, som bor og lever stusselig og kjører rustbørser, selv om dette også er ganske vanlig.

 

Et ypperlig scenario for en kvinne er å få barn med en populær/alfa mann, for så å bli dumpet (dette er ikke frivillig fra kvinnens side) og finne en beta mann som kan bygge trygge rammer rundt henne og barnet/barna.

 

 

Du har ikke høye tanker om kvinner, ser jeg. Slike kvinner som du beskriver i de første setningene, kaller dere menn for golddiggere og strebere.

 

Ifølge deg er jeg white trash. Jeg har bodd alene med mine barn, riktignok i en normalt stor leilighet, har også hatt brukbare biler, om enn ikke årets modell. Jeg burde nok bøye nakken og skamme meg.

Lenke til kommentar

For mye vin

 

Unnskyld, jeg mente ikke å fornærme deg eller noen andre. Ytringene mine var ikke ment som mine personlige, men ble skrevet litt ironisk som hvordan mange ser ned på denne typen mennesker som streber etter å bygge trygge rammer rundt barna sine. All heder og ære til deg, du er sikkert en fantastisk mor med mye omsorg.

 

Er ikke alle kvinner minst bittelitt golddiggere? At når de finner en ressurssterk mann så begynner de å se for seg en bedre hverdag? Forøvrig tenkte jeg ikke bare på penger når jeg skrev forrige innlegg, jeg tenkte også på sosial status.

Endret av Pjuuok
Lenke til kommentar

Er ikke alle kvinner minst bittelitt golddiggere? At når de finner en ressurssterk mann så begynner de å se for seg en bedre hverdag? Forøvrig tenkte jeg ikke bare på penger når jeg skrev forrige innlegg, jeg tenkte også på sosial status.

Kvinner har en tendens fra naturens side til å søke enten a) gode gener for sine avkom, eller b) en make som kan investere ressurser i å oppdra avkommet (eller begge deler, selvfølgelig). Sånn sett så kan man beskrive de fleste (alle?) kvinner som at de har tendenser til å være ei gold-digger.

 

Men det betyr ikke at det nå er den avgjørende faktoren for partnervalg.

 

Menn, derimot, er noen overfladiske jævler med en tendens til å være veldig opptatt av å vite at avkommet som kvinner oppdrar er deres egne.

 

Artige resultat som dette predikerer, og som man har observert, er at kvinner blir mest sjalu dersom en mann er emosjonelt utro (dvs. mer troende til å investere sine ressurser andre steder), mens menn blir mest sjalu ved seksuell utroskap. Fascinerende saker.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...