Gå til innhold

Den hyggelige tråden om spill som hobby.


Anbefalte innlegg

Ble ferdig med Prey på PS4 i går, en skikkelig bra spill! Veldig lite skriverier over et såpass bra spill synes jeg. Anbefales sterkt!

 

Men må jo i gang med et nytt fortest mulig, føles bestandig litt tomt etter man er ferdig med et skikkelig bra spill. Lurer litt på å sprette plasten på det siste Wolfenstein spillet, skyte nazier er aldri feil.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Prøve Torsk WW2, det var ikke spesielt bra one jeg regna med, noe av det mest cliche jeg kan huske å ha spilt, men tenkte jaja, er i WW2 mood, så fikk jeg Thompson for første gang i spillet og det er noe av det tristeste jeg har noen gang opplevd, vannpistol thompson, enda dårligere våpen feel enn i COD1(som hadde elendig) Så da ble det instant refund.

Lenke til kommentar

 

Jeg liker at autokorrekturen din oversatte cod til torsk

Var ikke noe autokorrektur involvert. Er de dumme nok til at de kaller en krigsserie opp etter en teit fisk som brukes til fiskeboller og fuskepinner så får de bare leve med det.

Men spillet heter jo faktisk ikke cod.... det er en forkortelse av call of duty. Av alle ting å henge seg opp i ?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

Jeg liker at autokorrekturen din oversatte cod til torsk

Var ikke noe autokorrektur involvert. Er de dumme nok til at de kaller en krigsserie opp etter en teit fisk som brukes til fiskeboller og fuskepinner så får de bare leve med det.

Men spillet heter jo faktisk ikke cod.... det er en forkortelse av call of duty. Av alle ting å henge seg opp i

Ingen sier call of duty de sier cod, de valgte at det skulle være deres forkortelse de kunne valgt CD, eller kalt spillet ditt noe annet så forkortelsen ikke ble torsk.

Lenke til kommentar

Fullførte RiME i dag. Slet først med å komme inn i det, men etterhvert ble det en utrolig fornøyelig opplevelse. Overraskende dyp historie også, selv om det var kjipt at den ble fortalt siste 10 minuttene av et fire timer langt spill. Uansett, et bedre spill enn jeg hadde trodd, og i disse dager bruker det å være omvendt. 

Lenke til kommentar

Likte og svært godt RiME selve twisten i dette spillet ble dessverre spoilet for meg da jeg dum som jeg var søkte opp tutorials når jeg ble sittende fast og overskriftene på tutorialenne spoilet dette ganske greit. Så mistet sikkert litt av shock valuen som de fleste fikk på slutten av spillet :( 

Lenke til kommentar

Lastet ned Devil May Cry HD Collection på PS4 i går. Spilte det første de da det kom til PS2, men har knapt spilt de andre mer enn noen få timer til sammen på PS3. Må si det første har holdt seg godt. :) Men det mest interessante er at da jeg spilte det første ante jeg fint lite om det, så tok det som et "vanlig" spill. Nå vet jeg derimot at det startet som Resident Evil 4, og det er forstyrrende lett å se hvorfor. Dette er jo Resident Evil tvers gjennom. Bare gi Dante "tank controls" og mer tradisjonell RE-gameplay i stedet for å hoppe som en tullete superhelt, så har du et "ekte" Resident Evil. :)

Lenke til kommentar

Og der var jeg ferdig med historien i Kirby: Star Allies. Meget bra spill, men vanvittig irriterende sisteboss, som nesten ødela hele opplevelsen. Bossen i seg selv er ikke så ille, men

vi snakker seks, syv bosser på rad, før det avsluttes med en quick time event. WTF? Var rimelig lei etter den tredje bossen, og enda ble det bare flere og flere.

Men pytt, meget bra spill frem til da, og er i vanig Kirby-tradisjon mer enn nok av minispill å bryne seg på når man er ferdig med historien. Har også en del deler til pusslespill å samle, og noen hemmelige brett å åpne. Et lett spill å anbefale, bare man ikke forventer den helt store utfordringen. Kirby er og blir Kirby.

Lenke til kommentar

Det er Kirby, så du vet hva du får. :) Det samme kan vel sies om Yoshi. Du vet hva du får. Enten elsker du Yoshi, ellers hater du ham. Likte du ikke de andre spillene, er det neppe noen vits å vurdere det neste. Elsket du de forrige, vil du nok elske dette også. Nintendo er greie sånn. Som regel vet man hva man får. :)

Lenke til kommentar

Undertale, er det litt oppskrytt? Mulig jeg gikk inn i dette med for høye forventninger på grunn av den overveldende mottagelsen dette spillet har fått, men for meg blir det litt småkjedelig. Selve gameplayet er helt ordinært; man følger en lineær rute mens man løser puzzles og utkjemper turbaserte kamper underveis. Det spiller på å ha en eksentrisk og rar stil, men akkurat dette aspektet føles veldig påtatt. Kampsystemet liker jeg veldig godt, men spillet kan ikke flyte på dette alene.

Endret av Spartapus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...