Gå til innhold

Den hyggelige tråden om spill som hobby.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Moren min trengte en varmovn på kjøkkenet, fordi den gamle streiket. Så jeg dro med henne til Elkjøp, og spaserte ut med en SNES Mini Classic. Det er ingen andre her som selger spill, så utvalget er svært tvilsomt, for å si det mildt. Da var det jo ekstra kjekt at de faktisk hadde noen få SNES Mini Classics inne. :D

Lenke til kommentar

Har liten interesse av Super Punch-Out, Street Fighter 2, StarFox og F-Zero selv, men det er fortsatt veldig mange bra spill til den. Er heller ikke noe problem å legge til spill selv, så å droppe den bare fordi et bestemt spill ikke er med synes jeg er litt merkelig valg. Men pytt, har sett mange merkelige valg for å droppe spill. Er ikke noe jeg henger meg opp i akkurat. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sjekket tutorial for å legge til egne spill og det virker veldig enkelt og greit.

 

Men hacker aldri konsoller, er fan av å ha et produkt intakt slik det er ment. Og SNES Classic er et interessant produkt, men syns det er dumt de ikke har "gått all in" og lagt til mange flere av klassikerne.

Lenke til kommentar

Å legge den til selv er ganske nært piratkopiering da, om man ikke eier originalen. Trodde du var imot slikt jeg, Schreiber.

 

 

Da spiller jeg det heller på min originale SNES

 

Er sterkt imot piratkopiering, ja. Men har man spillet fa før blir et jo en annen sak. Spiller selv en del spill på Dreamcast via emulator, fordi jeg ikke har konsollen selv. Men kjøper spillene på eBay først, før jeg laster ned en rom. :) Mulig jeg misforsto posten til DKC, men han har visst spillet fra før.

Lenke til kommentar

Sjekket tutorial for å legge til egne spill og det virker veldig enkelt og greit.

 

Men hacker aldri konsoller, er fan av å ha et produkt intakt slik det er ment. Og SNES Classic er et interessant produkt, men syns det er dumt de ikke har "gått all in" og lagt til mange flere av klassikerne.

 

Så vidt jeg ser er det ikke "hacking" det er snakk om. Er mer å koble den til en PC, så man får tilgang til filsystemet og kan legge til spill selv. Selve konsollen er 100% uendret, bortsett fra de nye spillene.

Lenke til kommentar

Med mindre det kommer ut på nytt i en SNES Classic Mini. :p

 

Speaking of, prøvde meg på Super Mario World som første spill. Husker jeg fullførte det da det kom, og på mange måter har det holdt seg svært bra. Men var det alltid så vanskelig? Sliter noe sykt allerede i det andre slottet, på slutten av første verden. Merker at jeg ikke har spilt 2D Mario på år og dag.  :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...