Gå til innhold

Den store iPhone 6 / Plus / 6S / 6S Plus tråden

Lami

OPPDATERT AVSTEMNING  

178 stemmer

1. 1. Skal du ha den nye iPhone 6S eller 6S Pluss?

• Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S
      50
    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S Pluss
      44
    • Kanskje etterhvert
      11
    • Nei, jeg tror jeg står over denne modellen.
      73

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husk at litt av plassen går med på OSet og ting du ikke ser. Under «Kapasitet» på min 64GB står det 56GB. Hvis jeg ikke husker helt feil får du i praksis rundt 12GB på den minste modellen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fikk nettop mail fra Tele2 om at min iPhone sølv 64 gb er sendt. Kommer ti å få den i morgen :-)

Jeg bestite den rundt 17 på fredag 19. Virker som de har fått inn en del telefoner nå, så alle som har bestilt fra Tele2 får nok telefonene snart :)

Nå ble jeg glad! :D

Skrevet

Rogkas: poenget er jo å ha fjernet 16gb og satt 32gb inn i samme prisklasse. Så det er ikke holdbart.

Det var jo denne løsningen som hadde vært det beste.

Skrevet

Ringte nettbutikkens kundeservice.

Når sant skal sies, så har de egentlig ikke mye info å komme med.

Forrige uke sa de, du får den denne uken eller neste.

Nå sier de det samme. Denne uken eller neste.

Skrevet

Dere som har 6+... Nå som det har gått noen dager, er dere fortsatt fornøyd, eller er manglende optimalisering av appene et gryende irritasjonsmoment?

Hva med nettsider? Går de automatisk inn på iPad/tablet versjonen, eller får man mobil versjonen av nettsiden, bare blåst opp?

Skrevet

Fortsatt knallfornøyd :) Merker som andre har nevnt at mange apper ikke er oppdatert med høyere oppløsning, slik at de bare blir blåst litt opp. Men dette burde vel ikke være noe problem for apputviklerne å oppdatere, og det er uansett et kosmetisk problem synes jeg. Når det gjelder nettsider virker det som man kommer inn på mobilnettsiden, alle nettsidene ser iallefall identisk ut som de gjør på min Nexus 5 (bare at man ser litt mer av nettsiden på 6 Plus).

Skrevet

Fikk vite at netcom har fått inn en leveranse av iPhone 6+ i dag. Men har ikke fått noe sporing, så da må jeg nok vente til neste leveranse.

Jeg fikk heller ikke sporing. Kun ordrebekreftelse og den 26 fikk jeg tekstmelding om henting av pakke :-)

Skrevet

Hentet en iPhone 6 igår. Fin liten sak, sitter som støpt i hånda, men eneste problemet er at jeg syns skjermen blir for liten.

Var i kontakt med flere Netcom forhandlere igår, og en av de sa at pga strenge retningslinjer fra Apple så visste de ikke når neste levering blir.

Skrevet

Ingen retningslinjer antar jeg. Det er bare stor etterspørsel etter 6+. Flere enn tidligere har bestilt fra nett vis Telenor/djuice/netcom/Chess/onecall/Tele2. Disse har vel første pri antar jeg.

Skrevet

La inn bestillingen min på apple.no, med engang siden ble åpnet, 2 stk iphone 6 plus 64gb, en i grå, og en i gull. Får håpe at den blir sendt ut i morgen (1. oktober).

Gjest Slettet+3165
Skrevet

Hadde bestilt nå, om det ikke var for at jeg gidder ikke å betale 5800,- for en telefon som mest sannsynlig blir permanent bøyd på et eller annet tidspunkt.

Fortvilet og oppgitt, er så møkklei Galaxy S4'en (aldri mer androdrid). :hm:

Det er bare hype, iphone 5 hadde akkurat det samme problemet i like stor grad.

Nå har noen fått testet det vitenskapelig:

http://www.dinside.no/930656/de-boyde-seks-telefoner

Ikke at jeg nødvendigvis ble så mye mer overbevist, men tror jeg bestiller meg et eksemplar for det om, telefonen jeg har nå er hakket under ubrukelig.

Skrevet (endret)

Her får man et helt annet bilde av virkeligheten ja.

Vil et silikon etui fra Apple hjelpe, eller må man over til skinn/hard plast for å få noe beskyttelse?

Endret av Megaoctane

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...