Gå til innhold

Den store iPhone 6 / Plus / 6S / 6S Plus tråden


Lami

OPPDATERT AVSTEMNING  

178 stemmer

  1. 1. Skal du ha den nye iPhone 6S eller 6S Pluss?

    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S
      50
    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S Pluss
      44
    • Kanskje etterhvert
      11
    • Nei, jeg tror jeg står over denne modellen.
      73


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan skal en overføre SMS fra Android til iPhone?

Nettopp "frelset" stakkars mor som hadde en Galaxy SIII med en ny iPhone 6, men har null ide på hvordan tekstmeldingene skal klare å komme seg over til nytelefonen... Hva er det dere har gjort?

 

Trenger forøvrig ikke være slik at SMSene dukker opp i meldingsappen, bare at de ligger en plass på iPhonen dersom det skulle bli nødvendig å gå gjennom tidligere samtaler. :)

 

Jeg bruker Backuptrans, og er veldig fornøyd med det. Har brukt det siden 2013 til å ta backup av SMS på iPhone og Android, samt overføre SMS fra backup til ny Android- eller iPhone, eller gjenopprette SMS.

 

Her er link:

 

http://www.backuptrans.com/android-sms-to-iphone-transfer.html

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Var innom Eplehuset i Haugesund i ettermiddag, og fikk det siste eksemplaret de hadde inne av iPhone 6 (16GB silver). Dermed klarte jeg å skaffe meg iPhone 6 den aller siste dagen i september. Det hadde jeg ikke trodd. Har fått den opp å gå, og foreløpig har alt virket flott.

 

Endelig en iPhone med passelig stor skjerm, selv om den blir litt stor/høy, i og med de relativt store feltene over og under skjermen. Ideelt sett kunne jeg tenkt meg mer minne, men jeg klarer meg med 16 GB. Mitt behov ligger i alle fall mye nærmere 16 enn 64GB. Så sparte jeg de pengene. Må jo ha en beskyttelsescase eller en belteveske til den også.

Lenke til kommentar

Holder Product Red dekslet seg, eller blir det bar skitten og møkkete i kantene? Burde man gå for midnattblå/svart?

 

Har gull 6+ som ligger på "terminalen og blir videresendt"....

 

 

De nye ser ut til å bli mye mindre slitt enn de forrige, er mye "hardere" skinn sammenlignet med det som var til iPhone 5 / 5S. Jeg brukte rød til min iPhone 5S og den holdt seg godt, men noe slitasje på kantene blir det jo. Nå har madammen en av de nye til sin iPhone 6 og den ser ut til å holde seg bedre.

Lenke til kommentar

Noen som vet om telenor sine pakker (iphone 6) blir lastet opp og kjørt ut hjem til folket? Eller må man hente den?

 

I sporingsappen til Posten står det at pakken min blir utlevert på postkontor. Samtidig er der en knapp hvor jeg kan bestille hjemmelevering hvis ønskelig.

Lenke til kommentar

 

Noen som vet om telenor sine pakker (iphone 6) blir lastet opp og kjørt ut hjem til folket? Eller må man hente den?

I sporingsappen til Posten står det at pakken min blir utlevert på postkontor. Samtidig er der en knapp hvor jeg kan bestille hjemmelevering hvis ønskelig.

 

Hvor ?

Endret av Hårek
Slettet bilde med sporingsnummer
Lenke til kommentar

 

 

 

Noen som vet om telenor sine pakker (iphone 6) blir lastet opp og kjørt ut hjem til folket? Eller må man hente den?

I sporingsappen til Posten står det at pakken min blir utlevert på postkontor. Samtidig er der en knapp hvor jeg kan bestille hjemmelevering hvis ønskelig.

Hvor ?

 

 

Du må ikke poste sporingsnummeret! Noen kan hente pakka før deg. FJERN DET!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Noen som vet om telenor sine pakker (iphone 6) blir lastet opp og kjørt ut hjem til folket? Eller må man hente den?

I sporingsappen til Posten står det at pakken min blir utlevert på postkontor. Samtidig er der en knapp hvor jeg kan bestille hjemmelevering hvis ønskelig.

Hvor ?

 

 

Du må ikke poste sporingsnummeret! Noen kan hente pakka før deg. FJERN DET!

 

Den må nok kviteres for med leg og signatur, men ja likevel, ikke lurt å poste sporingsnummer.

Lenke til kommentar

Jeg er veldig imponert over batteritiden på min iPhone 6 Plus.
Holder i snitt to døgn med moderat bruk.

Mine tidligere erfaringer med iPhone at den må lades hver dag, men det slipper jeg med 6 Plus.
Angrer overhodet ikke på at jeg valgte Plus, batteritiden var hovedgrunnen til at jeg valgte Plus.

Venter på skinndekslet fra Apple Store. Ser at de nå sender det med Posten uten sporing, så det tar vel litt ekstra tid ..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...