Gå til innhold

Den store iPhone 6 / Plus / 6S / 6S Plus tråden


Lami

OPPDATERT AVSTEMNING  

178 stemmer

  1. 1. Skal du ha den nye iPhone 6S eller 6S Pluss?

    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S
      50
    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S Pluss
      44
    • Kanskje etterhvert
      11
    • Nei, jeg tror jeg står over denne modellen.
      73


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har bestilt Apple sitt skinncase jeg også, i midnattsblå som det kalles. :)

En liten oppdatering om hvordan Plus'en føles:

Som nevnt tidligere, føltes den gigantisk ved første øyekast, og den er stor. Det er ingen tvil om det, og den passer nok ikke for alle.
Jeg liker godt den store skjermen, utrolig deilig å surfe med så stor skjerm og se på YouTube.
Jeg har ikke store hender, men kanskje de midt mellom små og store. (hehe). Jeg må stort sett bruke to hender, men dette gjør jeg uansett med de fleste telefoner.

Det er irriterende bugs her og der, og de fleste apper er ikke optimalisert godt nok eller ikke i det hele tatt for iPhone 6 Plus, så alt blir veldig unaturlig forstørret, spesielt tekst i apper. Som tidligere sagt så sliter også selv Meldinger-appen med å skifte skjermrotering om man går inn å skriver en melding, man må rotere først i innboksen før man går inn å skriver melding. Dårlig at ikke Apple sine egne apper ikke fungerer som de skal ved lansering, og selv heller ikke etter oppdatering til iOS 8.0.2.

Denne telefonen går fint i mine bukser(bukselommer) jeg bruker til daglig, men jeg må si jeg er litt redd for å bøye den etter alle bildene og videoene. Den redselen blir vel bedret når jeg får dekslet på plass. Er det riktig at Apple vil erstatte telefonen om den blir bøyd?

Så for dere som fortsatt er i tvil, gå i butikk å kjenn litt på hvordan den føles i hånda. For de som har brukt iPhone en stund, så føles nok Plus enorm.

Endret av Glenn
Lenke til kommentar

Hehe der ser du. Skal ikke dra dette ut, men har du en link til de du bruker?

kjøper de alltid på ebay. Brukt nillkin eller hvordan det skrives og de er tynne og tåler endel. Gir samme følelse når du drar finger over glasset som orginal glass til telefon. Koster ca 50 kr til 100 på ekst. Prøv det og se hva du synes. Var hvert fall glad jeg hadde den når min gikk i bakken. Trodde det var game over
Lenke til kommentar

Fordelen med å sette på film av glass er at den tåler like mye som skjermen og hvis du mister den i bakken kan du rive av filmen som er knust og skjermen er ok. Føles ikke at den er der

 

En slik løsning som dette reddet faktisk skjermen på min Z1, som fallt utrolig stygt ut av brystlommen min og landet på en skarp ansamling av størknet sement...selvsagt klønete av meg og det er første og eneste gangen noe lignende har skjedd, men fy flate meg jeg var glad jeg hadde den beskyttelsen der og da :p

 

Grunnen til at jeg hadde en slik løsning på Z1 var jo at den fabrikkmonterte filmen fra Sony ikke holdt mål for fem flate øre, så den rev jeg bort og skjermen under var ikke behandlet på noe vis så den var ikke behagelig å trykke på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...