Gå til innhold

Den store iPhone 6 / Plus / 6S / 6S Plus tråden


Lami

OPPDATERT AVSTEMNING  

178 stemmer

  1. 1. Skal du ha den nye iPhone 6S eller 6S Pluss?

    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S
      50
    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S Pluss
      44
    • Kanskje etterhvert
      11
    • Nei, jeg tror jeg står over denne modellen.
      73


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+3165

Hvordan føler du batteriet holder seg i forhold til det vanlige bruksmønsteret ? :)

Veldig dårlig :) En ting at det ikke varer lenge (sammenlignet med når den var ny), men det verste er følelsen av at batteriet kan ryke når som helst så fort du bikker ned under 50%.

Minner veldig om Enojo nevnte for et par poster siden, men for meg har det ikke noe å si om jeg er inne eller ute. 

 

Ref. et par sider siden i tråden så har jeg hatt en del problemer med den i det siste, og har nylig hatt den på service (hvor de kun løste en feil med lading). 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Håper ikke det. Har ikke noe behov for 128Gb.. Men da får jeg forhåpentligvis 128Gb til samme pris som 64Gb normalt hadde kostet.

Samme her. Har 64GB nå (bruker jevnt over noen GB i overkant av 32) uten å bruke video filming i stor grad.

Med tanke på at 10minutters filming med 4K bruker ~4GB ser man at base modellen med 16GB er obsolete idag og bare en vits.

Men det skulle som sagt ikke forundre meg om 16/64/128 blir til 32/128/256 på neste gen iPhone. Maksimal profitt.

Endret av syar2003
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Noen andre som sliter med at telefonen til tider "lagger" ? 

 

Er ofte jeg trykker på en app og det virker som om ting "fryser" i flere sekunder før appen starter. Gjelder av og til hvis jeg bruker låseknappen, ingenting skjer, så går det en 3-4 sekunder, så låser telefonen seg. 

Lenke til kommentar

Noen andre som sliter med at telefonen til tider "lagger" ? 

 

Er ofte jeg trykker på en app og det virker som om ting "fryser" i flere sekunder før appen starter. Gjelder av og til hvis jeg bruker låseknappen, ingenting skjer, så går det en 3-4 sekunder, så låser telefonen seg.

 

Ja.

Lenke til kommentar

Ikke slitt med lagg på flere sekunder, men det hender at animasjonen hakker når jeg låser opp telefonen. Litt irriterende, og det er derfor det var så deilig med den buggen som lot oss fjerne hele animasjonen. Apple, gi oss muligheten til å slå av animasjoner pliiis :D

Lenke til kommentar

 

 

Så den har blitt vesentlig dårligere etter 5S? På S7 er den borderline useless.

 

Erfaringsmessig virket den 9/10 på min 5S mens på S7 virker den 5/10.

Tror kanskje du blander litt. 5S = iPhone, S6/S7 = Samsung

 

Blander ikke, sammenligner :)

 

Da misforstod jeg nok. Skjønte ikke hvorfor du kommenterte at S6 hadde blitt dårligere enn 5S da dette er to helt forskjellige produsenter.

 

 

 

Må si jeg savner fingeravtrykkleseren på 5S, Den fungerte oftere enn den ikke fungerte med på SGS7 er det heller omvendt.

 

Jeg har slått den av på min S6. Helt hipp som happ om den virker.

 

Så den har blitt vesentlig dårligere etter 5S? På S7 er den borderline useless.

 

Erfaringsmessig virket den 9/10 på min 5S mens på S7 virker den 5/10.

 

Lenke til kommentar

 

Legg inn flere fingre på samme avtrykk. Funker fjell for meg både på ipad air 2, iphone 6 og galaxy s6.

Har lagt inn 10-15 stk per finger. Rett og slett bare dårligere på S7 enn 5S.

 

Det jeg mente er at du kun legger inn et registrert avtrykk og benytter både tommel og pekefinger i samme registrering (evt. de fingrene du bruker oftest til å låse opp telefonen).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...