Gå til innhold

Den store iPhone 6 / Plus / 6S / 6S Plus tråden

Lami

OPPDATERT AVSTEMNING  

178 stemmer

1. 1. Skal du ha den nye iPhone 6S eller 6S Pluss?

• Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S
      50
    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S Pluss
      44
    • Kanskje etterhvert
      11
    • Nei, jeg tror jeg står over denne modellen.
      73

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, Djuice nonstop L (med 5 gb data inkludert) koster jo vanligvis 299 kr/mnd, og hvis jeg da binder meg for 12 mnd så får jeg iPhone 6 Plus 64 gb for 6699, mens samme iPhone koster 7590 kr hos Apple Store. Så siden jeg uansett må ha et ab med 5 gb data (dvs. 299/mnd hos Djuice/Talkmore osv.), så sparer jeg jo faktisk 900 kr? Trodde ikke prisene kom til å bli så bra, isåfall hadde jeg sittet klar 00:01.

Skrevet

Telenor hadde jo leveringstid på 2-3 uker selv kl 00.01? Det er jo ikke vits da...

I og med at Telefast er de som fordeler Telenor iPhones i Norge sender ut til en god del forhandlere til 26. September så sier det seg selv at Telenor har endel selv som de kommer til å sende ut, i og med at de eier Telefast.

Datoene stemmer vel sånn ca med hva du kan forvente med frakttiden, lansering er 26. September og med 2-4 virkedager levering så stemmer jo 2 uker ganske så bra.

Skrevet

Reserverte hos både Telenor og Djuice. Fikk bekreftelse på mail med en gang. Men så la jeg også inn en bestilling på netcom, og det er den jeg kommer til å beholde.

Skrevet

Telenor hadde jo leveringstid på 2-3 uker selv kl 00.01? Det er jo ikke vits da...

I og med at Telefast er de som fordeler Telenor iPhones i Norge sender ut til en god del forhandlere til 26. September så sier det seg selv at Telenor har endel selv som de kommer til å sende ut, i og med at de eier Telefast.

Datoene stemmer vel sånn ca med hva du kan forvente med frakttiden, lansering er 26. September og med 2-4 virkedager levering så stemmer jo 2 uker ganske så bra.

Ja, sant det. Har bare utrolig lyst å ha tlf om akkurat en uke :p

Skrevet

De ønsker sikkert ikke å virke misvisende, er nok ikke så alt for mange tilgjengelig ved lansering så man er "pessimistiske" eller dropper å opplyse om leveringstid før du selv mottar reservasjonsepost og faktisk får bestilt.

Skrevet

Kjøpte på spaceworld nå, får den til Fredag neste uke.

Ble en iPhone 64GB i space gray.

Spaceworld så faktisk bra ut! Virker lovende, men der har de ikke modellen jeg skal ha :( iPhone 6 64GB gull altså.

Skrevet (endret)

Havnet i søppelpost.

Har nå lagt til @djuice.no som sikker avsender.

Bestilte hvit 64GB iPhone 6 plus. Bekreftelse mottatt 00:02

:)

Ser at spaceworld selger også. Men de selger 16GB 6 plus til 6690kr. Mens via djuice får jeg telefon med 64GB for 6699kr. Ergo dobbel minne for 9kr mer

Endret av Megaoctane
Skrevet

Jeg endte med å bestille fra NetCom nå, prisen på selve telefonen med Smart Basis blir 5101,- (jeg betalte alt med en gang, istedenfor månedlige avdrag), pluss abonnementet til 299,-, og jeg får en måned gratis siden jeg porterer nummeret til de. Det ble en helt vanlig iPhone 6, med 64GB lagring i grått.

Skrevet

Fikk reservert min iPhone 6/sølv/128. 2-5 uker. Så får vi nå se...

Folket kan jo sjekke ut http://www.hardgraft.com hvis dere liker eksklusive etuier. Bestillte meg en classic.

De var veldig lekre. Synd at de bare har sleeves og lommebok covers.

Såg helt krisejævlig ut i mine øyne, men hver sin smak selvfølgelig.

Dropper helt ut jaget etter iPhone 6 og holder meg til 5s en stund, til etter at hele texas`en rundt slippet gir seg i det minste :p

Skrevet

Man ender opp med billigere abb hos Netcom ser det ut som. Har dog et lite håp om at Djuice endrer prisene sine slik at de er på samme nivå, siden det nederst i tabellen hosndjuice står: "vær oppmerksom på at prisene kan endre seg"

Skrevet

Ja, sant det. Har bare utrolig lyst å ha tlf om akkurat en uke :p

"I og med at Telefast er de som fordeler Telenor iPhones i Norge sender ut til en god del forhandlere til 26. September"

Hvem/Hva er kilden her? Har vært i kontakt med en del forhandlere rundt omkring og alle har sagt enten at Apple er totalt uforutsigbare med leveringene sine eller at det kun er forhåndsbestilling i butikk og levering om 2-3 uker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...