Gå til innhold

Den store iPhone 6 / Plus / 6S / 6S Plus tråden


Lami

OPPDATERT AVSTEMNING  

178 stemmer

  1. 1. Skal du ha den nye iPhone 6S eller 6S Pluss?

    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S
      50
    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S Pluss
      44
    • Kanskje etterhvert
      11
    • Nei, jeg tror jeg står over denne modellen.
      73


Anbefalte innlegg

 

Hvis den er gulere noen steder så er det noen som har skrudd den for hardt sammen.

Har du noe link til det, eller er det noe du har funnet ut selv?

Det er slik på alle iPhoner før iPhone 6, så jeg ser ikke at iPhone 6 skal være et unntak nå? Ønsker du link så ligger det millioner tilgjengelig ved kort søk på google med "yellow spots iphone" eller "sunspots iphone" så finner du ut at alt kommer av samme grunn: skrudd for hardt/noe presser på skjermen. Ellers så må den ha blitt bøyd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Hvis den er gulere noen steder så er det noen som har skrudd den for hardt sammen.

Har du noe link til det, eller er det noe du har funnet ut selv?

Det er slik på alle iPhoner før iPhone 6, så jeg ser ikke at iPhone 6 skal være et unntak nå? Ønsker du link så ligger det millioner tilgjengelig ved kort søk på google med "yellow spots iphone" eller "sunspots iphone" så finner du ut at alt kommer av samme grunn: skrudd for hardt/noe presser på skjermen. Ellers så må den ha blitt bøyd.

 

Ah, forstår.

Men mine er ikke spots, på min er hele venstresiden mørkere(pluss toppen) enn høyre fra midten og ned.

 

Jevn gulfarge imo.

Endret av Nikkor
Lenke til kommentar

Hvorfor skal det ta så inn i hampen lang tid å motta forsendelsen fra Apple? Går og venter på en 6 plus. Denne ble sendt fra Apple 21. oktober. Med TNT Express. Nå står det at forventet levering er 30. oktober. Altså 9 dager på å få sendt en enkel, liten pakke med EKSPRESS! Til det sentrale Østlandet.

 

Er det Apple som har bedt TNT sende det med absolutt billigste måte, dvs flaskepost? Til og med hest og kjerre hadde vært langt kjappere.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

Hvorfor skal det ta så inn i hampen lang tid å motta forsendelsen fra Apple? Går og venter på en 6 plus. Denne ble sendt fra Apple 21. oktober. Med TNT Express. Nå står det at forventet levering er 30. oktober. Altså 9 dager på å få sendt en enkel, liten pakke med EKSPRESS! Til det sentrale Østlandet.

 

Er det Apple som har bedt TNT sende det med absolutt billigste måte, dvs flaskepost? Til og med hest og kjerre hadde vært langt kjappere.

9 dager fra kina til norge er veldig raskt!

Lenke til kommentar

Min 128GB iPhone 6 Plus space gray ble sendt fra Nederland, og da var det DHL som fraktet den. Bestilt fra Apples nettbutikk.

 

Den kom frem utrolig kjapt synes jeg, DHL kunne jo levere den på døra her i Norge dagen etter at den ble sendt fra Nederland. Bare synd jeg ikke var hjemme den dagen (9. oktober), så da fikk jeg den dagen etter det igjen i stedet.

 

Egentlig ganske imponerende, med tanke på at telefonen i følge pakkesporingen var innom både Belgia og Danmark på veien hit. :)

Endret av Juke
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hvorfor skal det ta så inn i hampen lang tid å motta forsendelsen fra Apple? Går og venter på en 6 plus. Denne ble sendt fra Apple 21. oktober. Med TNT Express. Nå står det at forventet levering er 30. oktober. Altså 9 dager på å få sendt en enkel, liten pakke med EKSPRESS! Til det sentrale Østlandet.

 

Er det Apple som har bedt TNT sende det med absolutt billigste måte, dvs flaskepost? Til og med hest og kjerre hadde vært langt kjappere.

9 dager fra kina til norge er veldig raskt!

 

Nei. Med "express" burde det ta maks 2 dager. DHL som det virker som Apple bruker mest er langt raskere enn TNT.

 

9 dager er lenger en EMS pakkene tar ,de pleier å ta rundt 5 virkedager.

Endret av Nikkor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...