Gå til innhold

Den store iPhone 6 / Plus / 6S / 6S Plus tråden


Lami

OPPDATERT AVSTEMNING  

178 stemmer

  1. 1. Skal du ha den nye iPhone 6S eller 6S Pluss?

    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S
      50
    • Ja, jeg skal kjøpe iPhone 6S Pluss
      44
    • Kanskje etterhvert
      11
    • Nei, jeg tror jeg står over denne modellen.
      73


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Savner ting som støtte for 802.11ac, 4K støtte for Netflix og andre som leverer det.

Ellers noen som vet om HBO Nordic har tenkt til å levere en app til ATV? Eller må man drive med airplay fra andre enheter i lang fremtid?

 

Hvordan er ellers nåværende AppleTV hvis man jailbreaker den?

Har nok aldri savnet hverken 802.11ac eller 4k-støtte jeg. Vant faktisk et nettverkskort med ac jeg ikke har brukt enda på PC-en en gang.

Ellers noen som vet om HBO Nordic har tenkt til å levere en app til ATV? Eller må man drive med airplay fra andre enheter i lang fremtid?

HBO Nordic har planer om app, ja, men det virker som om de har uttrykt at de ønsker å fokusere mer på PC-løsningen først.

 

Ingen som har hørt rykter om når det kommer en ny AppleTV?

Ryktene har i større grad basert seg rundt TV-apparat som mest sannsynlig har blitt lagt mer eller mindre på is til fordel for Apple Watch. Derfor er ryktene rundt Apple TV få. Apple har dog uttrykt at de ser at Apple TV som tidligere var et hobbyprosjekt for dem har blitt mer og mer populært.

 

[quote name="Theo343" post="22091535" timestamp="1414669173"

Hvordan er ellers nåværende AppleTV hvis man jailbreaker den?

Greit nok, men jeg gikk tilbake til originalen. Mye dårlig optimaliserte apper og et enormt antall bugs og problemer. Ellers er det jo kjekt å prøve hvis du har tid til overs.

Lenke til kommentar

Er det evig lang ventetid på disse? Bestilte for første gang i mitt liv en iPhone 6 (64 GB) og har nå ventet siden 26.09 på at djuice skal få den inn, men hører ikke noe.

 

Er 16 GB egentlig nok, jeg ser de er på lager....

16gb er i mitt hode litt lite altså. Nå tar jo OS opp en del plass ut av esken, så du har ikke 16GB til rådighet en gang.

Lenke til kommentar

Oppdaterer du via iTunes så trenger du vel ikke allverdens med plass?

 

EDIT:

 

Men ja, syntes at 16GB begynner å bli litt snevert i dagens digitale marked, spesielt disse intromodellene med 8GB burde jo kastes dit pepper'n gror. Selv Apple må jo innse det at når iOS7 til iOS8 "over-the-air" oppdateringen faktisk krever mer plass enn du vil overhode har mulighet til å ha ledig på 8GB modellene så er det ikke holdbart å fortsatt selge telefoner med denne størrelsen?

 

Kan naturligvis argumentere med at du får oppdatert via iTunes, men ærlig talt. Men de fleste jeg ser med iPhone har stortsett 16GB og sier de klarer seg fint med det, så det er mulig verden faktisk har et litt annet behov for lagring enn det jeg innbiller meg.

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar

Noen som har erfaring med Garmin eller TomTom navigasjon appen? Er disse like gode som frittstående GPS?

 

Skal til Spania om en uke, og skal ha leiebil.

Usikker på om gulesider navigasjon med Europa kart til 175kr er godt nok, eller om man bør oppgradere til tomtom eller Garmin?

Endret av Megaoctane
Lenke til kommentar

Noen som har erfaring med Garmin eller TomTom navigasjon appen? Er disse like gode som frittstående GPS?

 

Skal til Spania om en uke, og skal ha leiebil.

Usikker på om gulesider navigasjon med Europa kart til 175kr er godt nok, eller om man bør oppgradere til tomtom eller Garmin?

 

Gulesider holder lenge nok, eller bruk Google Maps.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...