Gå til innhold

Sony Xperia Z3 - Sonys flaggskip høsten 2014


Glenn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer på ting. Har Compact og får ikke opp et tastatur med tall over der jeg har alfabetet. Fungerer på mitt Sony nettbrett. Og jeg lurer på hvorfor det ofte er umulig å skrive inn tall inn i skjemaer hvor jeg skal skrive inn alder og så videre når jeg skal bestille sydenturer fra mobilen eller nettbrett. Må jeg ta ibruk en pc?

Lenke til kommentar

Lurer på ting. Har Compact og får ikke opp et tastatur med tall over der jeg har alfabetet. Fungerer på mitt Sony nettbrett. Og jeg lurer på hvorfor det ofte er umulig å skrive inn tall inn i skjemaer hvor jeg skal skrive inn alder og så videre når jeg skal bestille sydenturer fra mobilen eller nettbrett. Må jeg ta ibruk en pc?

Hva mener du - hva hindrer deg i å trykke på "123"-knappen på tastaturet?

 

post-68079-0-68651200-1429252336_thumb.jpg

Endret av toth
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-tDbelX

 Merket i dag at det var så dårlig lyd på høyttalerne på telefonen, lav og uklar lyd med litt vrengning, Så begynte jeg å høre nøye etter så hører jeg at det er bare den øverste høyttaleren som lager lyd. Da tenker jeg naturligvis at den nederste er ødelagt, men stusser litt på dette da det er så uklar og dårlig lyd i den andre. Så prøvde jeg å ringe og sette den på høyttaler modus, da spiller bare den nederste med normal lyd. Ved varsler virker begge å spille og det er høy klar lyd.

 

 Det virker på meg som om telefonen spiller alt som det er en telefonsamtale hvis det er forståelig. Høres ut som om musikk og lyder kommer gjennom som telefon samtaler, veldig merkelig. Dette gjelder jevnt over i alle apper, og etter flere restart. Er det noen som har noen som helst anelse om hva som skjer, og eventuelt hvordan man fikser det? 

Tynn og vrengt lyd er ofte et tegn på sprengt høyttaler, altså at membranen har revnet. Har du brukt EQ og boosta frekvenser, for så å spille drithøy musikk/lyd som kan ha ført til det?

Lenke til kommentar

 

Lurer på ting. Har Compact og får ikke opp et tastatur med tall over der jeg har alfabetet. Fungerer på mitt Sony nettbrett. Og jeg lurer på hvorfor det ofte er umulig å skrive inn tall inn i skjemaer hvor jeg skal skrive inn alder og så videre når jeg skal bestille sydenturer fra mobilen eller nettbrett. Må jeg ta ibruk en pc?

 

Hva mener du - hva hindrer deg i å trykke på "123"-knappen på tastaturet?

 

attachicon.gifxperiatall.jpg

Går så treigt når man må trykke på den tasten hver gang man skal ha lange nummer.

Lenke til kommentar

 

 

Lurer på ting. Har Compact og får ikke opp et tastatur med tall over der jeg har alfabetet. Fungerer på mitt Sony nettbrett. Og jeg lurer på hvorfor det ofte er umulig å skrive inn tall inn i skjemaer hvor jeg skal skrive inn alder og så videre når jeg skal bestille sydenturer fra mobilen eller nettbrett. Må jeg ta ibruk en pc?

Hva mener du - hva hindrer deg i å trykke på "123"-knappen på tastaturet?

 

attachicon.gifxperiatall.jpg

Går så treigt når man må trykke på den tasten hver gang man skal ha lange nummer.

 

 

Hmmm? Du trykker da bare en gang på den tasten.  :ohmy:

Lenke til kommentar

 

 

 

Lurer på ting. Har Compact og får ikke opp et tastatur med tall over der jeg har alfabetet. Fungerer på mitt Sony nettbrett. Og jeg lurer på hvorfor det ofte er umulig å skrive inn tall inn i skjemaer hvor jeg skal skrive inn alder og så videre når jeg skal bestille sydenturer fra mobilen eller nettbrett. Må jeg ta ibruk en pc?

 

Hva mener du - hva hindrer deg i å trykke på "123"-knappen på tastaturet?

 attachicon.gifxperiatall.jpg

Går så treigt når man må trykke på den tasten hver gang man skal ha lange nummer.

 

Hmmm? Du trykker da bare en gang på den tasten.  :ohmy:

Joda. Men ikke i visse skjemaer. Får det enkelt til i tekstmeldinger, men på for eksempel Star Tour blir det noe herk.

Lenke til kommentar

Hvilken app bruker folket til alarm her? Har lastet ned alarmy, xtreem alarm clock osv men finner ikke den "perfekte"

Ønsker en alarm app som på iPhone. hvor du kan ha 99999 stk uten at du trenger å slette noen. og helst at når du skal lage en ny alarm så starter du på tidspunktet du er på.. ikke at alle starter kl 07.00 feks. er så tungvindt når man skal sette på en alarm kl 21.00 feks.. :)

Lenke til kommentar

Hvorfor velger dere en app for vekkerklokke når telefonen allerede har en slik funksjon?

Jeg bruker den som følger med, men er åpen for forslag.

Det er jo maks 20 alarmer man kan ha på den? Har litt problemer med å våkne, så har gjerne en alarm for hvert 2. minutt. Også står jeg opp til litt ulike tidspunkt, så da blir det fort fult.. Veldig tungvindt å fysisk gå inn på en alarm for å endre tidspunkt..

 

Da likte jeg bedre alarmen på iPhone hvor man kunne sveipe nedover 10000alarmer og aktivere de som passet for denne dagen :)

Lenke til kommentar

 

 

Hvorfor velger dere en app for vekkerklokke når telefonen allerede har en slik funksjon?

Jeg bruker den som følger med, men er åpen for forslag.

Det er jo maks 20 alarmer man kan ha på den? Har litt problemer med å våkne, så har gjerne en alarm for hvert 2. minutt. Også står jeg opp til litt ulike tidspunkt, så da blir det fort fult.. Veldig tungvindt å fysisk gå inn på en alarm for å endre tidspunkt..

 

Da likte jeg bedre alarmen på iPhone hvor man kunne sveipe nedover 10000alarmer og aktivere de som passet for denne dagen :)

Du har misforstått konseptet alarm i sin helhet - du skal ha én alarm som du slumrer/snoozer, ikke en ny alarm hvert andre minutt. Prøv Timely og still inn slumrefunksjonen etter behag.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hehe, hører dere sier dette :) Skal prøve med bare en alarm, men da må jeg nok sette opp de 2 andre vekkerklokkene mine som backup :)

Før 5.0 lollipop så leste jeg om at android skulle få en "android for work" funksjon.. Noen som vet hvordan jeg tar i bruk denne? har googlet men finner bare de samme artiklene som sto før lollipopen kom ut..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...