Gå til innhold

Sony Xperia Z3 - Sonys flaggskip høsten 2014


Glenn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingenting. Nå fungerer det av og til inni huset.....

Det er vel fordi posisjon/gps er satt til å gå i dvale ved skjerm av, så det tar en stund før den vet hvor du er? den nye facelocken var forøvrig utrolig kjapp. Du kan jo også legge til ditt eget hjemme-wifi som trusted wifi.

Lenke til kommentar

Kanskje ikke helt rett plass men:

Andre som har opplevd at bakbelysningen har bittelitt antydning til flickering på Z3c?

Virker å være der til en skrur opp lysstyrken en del, men er mest på lave styrker. Helt sjeldent er det vel ikke å se andre plasser, spesielt ikke på lav styrke. Har skrudd av auto lysstyrke og dynamiske temaer samt bildebehandling. Mulig det er noe galt med øynene mine nå. :p

Har hatt den siden januar, men har ikke sett det før. 

Lenke til kommentar

 

 

Bleh.. Støter borti 5.0.2-minnebugen støtt og stadig. Irriterende når en nyåpna app plutselig blir lukket.

Hvor ofte skjer det hos deg? Har skjedd med meg også men 4 ganger siden jeg oppdaterte mobilen. Det er irriterende 

 

 

Eneste feilmeldinga jeg har fått (en gang) etter oppdateringa er at Hangouts har sluttet å virke, selv om det er deaktivert.

 

 

Jeg har slettet hangouts, men det er noen apper som jeg har deaktivert, men har aldri fått sånne type varsler.  

Meh, angrer nå på at jeg oppdaterte.

 

- Bruker Action Launcher istedenfor den som følger med, og om jeg er en stund inne i en app som kan bruke litt minne(Instagram, BaconReader, Facebook osv) så er den både treg på å komme seg tilbake til skrivebordet, itillegg til at jeg må vente på at hele launchern lastes inn på nytt.

- Tilfeldige apper lukkes

- Hoppe mellom apper har blitt helt tullete. Si at jeg åpner en lenke på Facebook, leser igjennom den og går tilbake til Facebook. Da virker det som at Facebook startes på nytt og jeg blir da sendt til starten av Facebook-strømmen. Samme gjelder BaconReader.

- Appskuffen/oversikten over åpne apps/hva-nå-enn-det-kalles er treigt.

 

Ingenting av dette var et problem med forrige versjon, bortsett fra om jeg hadde bladd hævlangt ned på Facebookstrømmen..

 

Sletta du brukerdata før du oppdaterte til Lollipop? 

Lenke til kommentar

 

Meh, angrer nå på at jeg oppdaterte.

 

- Bruker Action Launcher istedenfor den som følger med, og om jeg er en stund inne i en app som kan bruke litt minne(Instagram, BaconReader, Facebook osv) så er den både treg på å komme seg tilbake til skrivebordet, itillegg til at jeg må vente på at hele launchern lastes inn på nytt.

- Tilfeldige apper lukkes

- Hoppe mellom apper har blitt helt tullete. Si at jeg åpner en lenke på Facebook, leser igjennom den og går tilbake til Facebook. Da virker det som at Facebook startes på nytt og jeg blir da sendt til starten av Facebook-strømmen. Samme gjelder BaconReader.

- Appskuffen/oversikten over åpne apps/hva-nå-enn-det-kalles er treigt.

 

Ingenting av dette var et problem med forrige versjon, bortsett fra om jeg hadde bladd hævlangt ned på Facebookstrømmen..

 

Sletta du brukerdata før du oppdaterte til Lollipop? 

 

Så klart gjorde jeg ikke det når de tilbyr en OTA-oppdatering som skal beholde brukerdata.

Lenke til kommentar

Hei. Hva er forskjellen på de som heter "compact" og de andre?

Ser bare de ligger på rundt en tusing billigere. Sorry hvis det er skrevet om det før, men det var litt mye å sjekke bakover.

 

Mindre skjermstørrelse/oppløsning (5.2" FHD vs 4.6" HD) og batterikapasitet (3100mAh vs 2600mAh). Dette gir mindre fysisk størrelse på mobilen, men resten av elektronikken og kameraet er likt.

 

Jeg og mange andre ønsker ikke store mobiltelefoner, men ønsker samtidig ikke ribbede sparemodeller slik resten av de mindre mobilene er.

Endret av Frobe
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Min Z3C har tatt kvelden etter å ha bli brukt i boblebadet. Den er helt død uten laderen i, men med laderen i får jeg opp skjermbilde om at den lader, på 50% nå. Power-knappen resulterer i en trippel vibrasjon, for så å boote til nøyaktig samme situasjon. Vol+ og på-knapp gjør nøyaktig det samme.

 

Æsj.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...