Gå til innhold

Sony Xperia Z3 - Sonys flaggskip høsten 2014


Glenn

Anbefalte innlegg

 

Noen som opplever at sider blir lastet som på vedlegget over 3g/4g?

Alle sider laster som normalt med wifi.Screenshot_2015-04-07-15-27-43.png

Dette skjer på 4 forskjellige nettlesere jeg har testet.

Virker som du har aktivert en spare/komprimeringsfunksjon?
Skjønner ikke hva det kan være. har gått gjennom alt jeg kan finne av innstillinger men finner ikke noe. Sliter avogtil med å laste inn vedlegg i mail over 3g/4g. Dette problemet forsvant for noen mnd siden men no er det tilbake. Meget plagsomt.

 

Edit: fikk fikset det. På innstillinger der man laster ned innstillinger for mms og Internett hadde jeg valgt chess. Når jeg valgte Netcom ble alt som normalt :)

Endret av clinton
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg har jo selvfølgelig sjekket dette før eg sa han kunne gjøre det. Noe annet er jo litt tragisk.

 

Sjekket du før du stilte spørsmålet??

 

attachicon.gifScreenshot_2015-04-07-23-16-25.png

 

Ja, selvfølgelig gjorde jeg det  :wee: Gikk inn på et par programmer jeg trodde var Sony sine egne apper og der var det kun avinstaller som var valget. 

 

Men nå har jeg sjekket på flere andre Sony systemapper og du har rett, de kan deaktiveres som du sier. 

Lenke til kommentar

 Merket i dag at det var så dårlig lyd på høyttalerne på telefonen, lav og uklar lyd med litt vrengning, Så begynte jeg å høre nøye etter så hører jeg at det er bare den øverste høyttaleren som lager lyd. Da tenker jeg naturligvis at den nederste er ødelagt, men stusser litt på dette da det er så uklar og dårlig lyd i den andre. Så prøvde jeg å ringe og sette den på høyttaler modus, da spiller bare den nederste med normal lyd. Ved varsler virker begge å spille og det er høy klar lyd.

 

 Det virker på meg som om telefonen spiller alt som det er en telefonsamtale hvis det er forståelig. Høres ut som om musikk og lyder kommer gjennom som telefon samtaler, veldig merkelig. Dette gjelder jevnt over i alle apper, og etter flere restart. Er det noen som har noen som helst anelse om hva som skjer, og eventuelt hvordan man fikser det? 

Lenke til kommentar

Skal bytte telefon i slutten av måneden da jeg skifter jobb, har i dag z3c og er veldig fornøyd med den. Meen skal jeg "oppgradere" til z3 eller gå for c igjen? Er litt redd størrelsen, men er det noe jeg går glipp av med c?

hvorfor ikke beholde din Z3C og heller bestille ny tlf fra jobben ved et senere tidspunkt?
Lenke til kommentar

 

Skal bytte telefon i slutten av måneden da jeg skifter jobb, har i dag z3c og er veldig fornøyd med den. Meen skal jeg "oppgradere" til z3 eller gå for c igjen? Er litt redd størrelsen, men er det noe jeg går glipp av med c?

hvorfor ikke beholde din Z3C og heller bestille ny tlf fra jobben ved et senere tidspunkt?

 

 

Nåværende telefon tilhører nåværende arbeidsgiver, så når jeg skifter arbeidsgiver i slutten av måneden må jeg da gi den i fra meg. 

Lenke til kommentar

I så fall ville jeg gått for en ny Z3C dersom du er godt fornøyd i dag. 

Det eneste du får med Z3 er et større display med høyere oppløsning (1920x1080) og 3GB minne vs 2GB. Det med minne er noe du skal jobbe ganske hardt for å merke forskjell på. 

 

Valgte selv Z3C fordi 4,5-4,7" er min "sweetspot" når det gjelder fysisk størrelse på telefoner. Per i dag er det ingen andre modeller enn nettopp Z3C som jeg vil ha. 

Lenke til kommentar

Ja, blir nok dessverre det.... Så noen videoer på youtube, og det så ikke så veldig enkelt ut å bytte, og det har tross alt en stor risiko å bytte selv, da jeg kan risikere å ha brukt 4k+ for å bytte skjerm og ende opp med en ubrukelig mobil... 

 

Ser mytrendyphone har avdeling i Oslo, og prisen på å bytte der er ikke mer enn 1300,- 

Den vil ikke lenger være vanntett, men mobilen skal vel kunne fungere fint i noen år til da?

Lenke til kommentar

Den vil nok være ganske så vanntett, men de garanterer det ikke.

Okei, da tror jeg dette blir måten å gjøre det på... Koster 150 for å sende pakken med sporing til de.. Regner med jeg slipper noen ekstra avgifter mtp på at butikken er lokalisert i Oslo? Sending tilbake vil vel koste det samme, så da kommer jeg opp i en totalpris på ca 1600,- 

 

Har du gjort den reperasjonen, Jotun?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...