Gå til innhold

Sony Xperia Z3 - Sonys flaggskip høsten 2014


Glenn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Beholde drm vil si?

 

Har lest at det har noe med kamera Key e.l?

 

Og garanti? Garantien på min gikk nok fløyten når guttungen mistet den i bakken og eg måtte bytte bakside.... Men kan jo klage på ting som ikke har noe med fallet å gjøre seff....

Ja, DRM er Sonys patentbeskyttede teknologier, som er "programmert til selvmord" ved rooting, for å beskytte patentene. Bl.a. Kameraet vil miste kvalitet/funksjoner.
Lenke til kommentar

 

Beholde drm vil si?

 

Har lest at det har noe med kamera Key e.l?

 

Og garanti? Garantien på min gikk nok fløyten når guttungen mistet den i bakken og eg måtte bytte bakside.... Men kan jo klage på ting som ikke har noe med fallet å gjøre seff....

Ja, DRM er Sonys patentbeskyttede teknologier, som er "programmert til selvmord" ved rooting, for å beskytte patentene. Bl.a. Kameraet vil miste kvalitet/funksjoner.

 

 

I utgangspunktet mister du ingenting ved å roote telefonen. Hvis du derimot låser opp bootloaderen så mister du DRM-nøklene. Så vidt jeg vet finnes det metoder for å roote uten å låse opp, men det er et jævla mas uten like (ref: http://forum.xda-developers.com/z3-compact/general/how-to-root-backup-drm-keys-t3013343).

Lenke til kommentar

Er det mulig å lage en snarvei til funksjonen "Lysstyrke som kan tilpasses" på "dra-ned" menyen? Jeg finner ikke noe annet enn glidebryteren som justerer lysstyrke. Men ønsker å slå av og på denne når det er behov for ekstra mye lys på skjermen.

Andre muligheter for en snarvei/widget på hjemskjerm?

 

post-63221-0-89756300-1428933209_thumb.png

Lenke til kommentar

En ting som plager meg, er lag når jeg skriver. Det tar nesten et sekund fra jeg gjør noe på tastaturet, til det skjer noe i tekstruta. 

Ikke slik hos meg. Jeg tok full reset av telefonen etter oppgradering til 5.x, og satte den opp på nytt manuelt (ikke fra backup), slik jeg alltid gjør ved ny generasjon av OS.

Lenke til kommentar

 

Var nok litt snar med å skrive ja. Høyttalern er hvertfall i orden nå. Ultimate Shield anbefales til alle som ikke har det, forresten. Kjekt å ha på en så "knusbar" telefon! 

link? har z3 compact jeg da..

 

 

http://www.ultimateshield.co.uk/sony-xperia-z3-compact-screen-protector/

 

Tilsvarende som den jeg har til Z3C  :)

 

Har også "Tempered Glass" til Z3C. Denne typen har jeg ikke prøvd, men den er sikkert hakket bedre. 

 

http://www.ultimateshield.co.uk/sony-xperia-z3-compact-tempered-glass-screen-protector/ 

Endret av Leaf
Lenke til kommentar

Spørsmålet var veldig uspesifikt.

Du kan ha en hvilken som helst MP3 -fil som ringetone. Du trenger ingen app for det.

Du konfigurerer det i Innstillinger.

 

For å lage en melodi kan du bruke et hvilket som helst program som lager lyd.

 

Er du ute etter en app som egner seg til ringetone-produksjon?

Tenkte kanskje det fantes en app som funka som en slags opptaker, der en snakka inn eller noe sånt og etterpå var det bare å gå inn å endra ringetone. Uten å gå via pc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...