Gå til innhold

Nokia Lumia 930 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Det som skjedde var vel at han ikke hadde et nano-sim kort... som man må ha til 930'en.

 

Haha, tok den nå :p Hadde vært en brutal arbeidsdag :)

Uansett trenger man ikke nødvendigvis bestille nytt kort, jeg har klippet til 3 vanlige micro-SIM til nano-SIM, ikke noe problem. Selve chippen er identisk.

Feil. Ikke alle chip er identisk. For eks er Netcom sine bank id simkort bredere en et nano sim

Lenke til kommentar

 

 

Det som skjedde var vel at han ikke hadde et nano-sim kort... som man må ha til 930'en.

Haha, tok den nå :p Hadde vært en brutal arbeidsdag :)

Uansett trenger man ikke nødvendigvis bestille nytt kort, jeg har klippet til 3 vanlige micro-SIM til nano-SIM, ikke noe problem. Selve chippen er identisk.

Feil. Ikke alle chip er identisk. For eks er Netcom sine bank id simkort bredere en et nano sim

 

Ahh, der ser du. Lærer noe nytt hver dag :)

 

Nå skal det sies at jeg aldri har klippet til noe fra Netcom, men Telenor og Onecall sine går bra :)

Lenke til kommentar

Var og tittet på 930 i butikken i dag. Liker metallet og skjermen. Tok et par bilder og, med nokia camera.

 

Får litt smålyst å hoppe inn i WP igjen, men så ligger note4 rett rundt hjørnet... Hvis note4 skuffer enormt, skal jeg ha meg en 930. Men er vel stor tvil om at den skuffer...

Lenke til kommentar

Ah, så en review om 930 der de sa det var plate med. Antok egentlig det ikke kom her i Norge, de gjør sjelden slikt... Teit nok, det ville nok hjulpet.

Hadde nok hjulpet (og det hjelper jo ikke at hverken Elkjøp, Lefdal eller Expert fører ladeplater for øyeblikket), men det tilbudet gjelder sjeldent eller aldri for Norge.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvor fornøyde er de som nå har hatt denne en stund?

Skal svare litt lengere.

 

Det er den beste telefonen jeg har hatt. Alt fungerer utmerket hittil og det fungerer bra. Telefonen er god å holde i, rettere sagt nydelig. Fantastisk samtalekvalitet. God å høre på musikk med. Finner GPS kjapt på Endomondo hvertfall. Jeg opplever god dekning både Wifi og telefonnett. Batteriet holde en dag ved mitt bruk, obsobs jeg spiller ikke og ser ikke filmer. Har aldri vært redd for å gå fri iløpet av en dag. Myye surfing og "sosiale Apps". Kanonkamera, dog litt starttreigt.

 

Det jeg opplever negativt. Den kan bli varm, men uten å være skråsikker syns jeg det er blitt bedre. IE er ikke like bra som safari og heller ikke chrome. Det er store hull i apputvalget, og enkelte Apps må brukes 3. parts Apps. De funker greit og ser bra ut, men litt krøll med småting.

Endret av MobilNerd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...