Gå til innhold

Nokia Lumia 930 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Hvor fornøyde er de som nå har hatt denne en stund?

Skal svare litt lengere.

 

Det er den beste telefonen jeg har hatt. Alt fungerer utmerket hittil og det fungerer bra. Telefonen er god å holde i, rettere sagt nydelig. Fantastisk samtalekvalitet. God å høre på musikk med. Finner GPS kjapt på Endomondo hvertfall. Jeg opplever god dekning både Wifi og telefonnett. Batteriet holde en dag ved mitt bruk, obsobs jeg spiller ikke og ser ikke filmer. Har aldri vært redd for å gå fri iløpet av en dag. Myye surfing og "sosiale Apps". Kanonkamera, dog litt starttreigt.

 

Det jeg opplever negativt. Den kan bli varm, men uten å være skråsikker syns jeg det er blitt bedre. IE er ikke like bra som safari og heller ikke chrome. Det er store hull i apputvalget, og enkelte Apps må brukes 3. parts Apps. De funker greit og ser bra ut, men litt krøll med småting.

Kamera på 930 og 1520 blir "The best ever" etter neste oppdatering... ?

http://conversations.nokia.com/2014/09/05/lumia-camera-focus-capture-moment-quality-ease-speed/

Lenke til kommentar

Funderer på å kjøpe en 930. Hadde en 925 før der batteriet ble dealbreakeren til slutt. Dette holdt bare rett og slett ikke ut dagen med mitt bruk.

Har brukt en S3 og en nexus 5 i det siste. Disse telefonene får meg gjennom dagen og har ca 15-30% batteri når jeg går til sengs. Har et normalt(?) bruk på telefonen med 3 mailkontoer som synces 1 gang i timen, litt twitter, instagram, snapchat, spotify websurfing og bruk av et par andre apper. Spiller ikke på telefonen.

Noen som bruker sin 930 nogenlunde tilsvarende og kan fortelle litt om erfaring med batteriet på en 930?

Lenke til kommentar

Funderer på å kjøpe en 930. Hadde en 925 før der batteriet ble dealbreakeren til slutt. Dette holdt bare rett og slett ikke ut dagen med mitt bruk.

Har brukt en S3 og en nexus 5 i det siste. Disse telefonene får meg gjennom dagen og har ca 15-30% batteri når jeg går til sengs. Har et normalt(?) bruk på telefonen med 3 mailkontoer som synces 1 gang i timen, litt twitter, instagram, snapchat, spotify websurfing og bruk av et par andre apper. Spiller ikke på telefonen.

Noen som bruker sin 930 nogenlunde tilsvarende og kan fortelle litt om erfaring med batteriet på en 930?

Jeg hadde S3 for en god stund siden og jeg synes batteritiden er bedre på 930 enn på S3.

 

Ellers har vi omtrent samme bruk, og jeg har ikke problem å komme gjennom dagen med batteri.

Lenke til kommentar

Er det mulighet for å bruke Emoji's på Nokia?

Etter flere år som eplebruker, har jeg fått en addiction..

 

Dette er de som er standard i Windows Phone: xxx

 

Blæ, ser ikke ut som at det går å linke til siden. Er den øverste siden her: https://www.google.no/search?client=opera&q=windows+phone+8.1+emoji+list&sourceid=opera&ie=UTF-8&oe=UTF-8

Endret av TheMoonMan
Lenke til kommentar

Funderer på å kjøpe en 930. Hadde en 925 før der batteriet ble dealbreakeren til slutt. Dette holdt bare rett og slett ikke ut dagen med mitt bruk.

Har brukt en S3 og en nexus 5 i det siste. Disse telefonene får meg gjennom dagen og har ca 15-30% batteri når jeg går til sengs. Har et normalt(?) bruk på telefonen med 3 mailkontoer som synces 1 gang i timen, litt twitter, instagram, snapchat, spotify websurfing og bruk av et par andre apper. Spiller ikke på telefonen.

Noen som bruker sin 930 nogenlunde tilsvarende og kan fortelle litt om erfaring med batteriet på en 930?

 

Kanskje ikke like mye kamerabruk, men med noe SMS, en god del surfing og ikke minst mail-lesing så ligger batteriet på rundt 50% om kvelden.

Lenke til kommentar

Jeg har(hadde?) Zony Z2 som jeg kjøpte på finn.no, men sitter med skjegget i postkassa nå som jeg ikke får brukt tlf pga dekning. Fire tusen ut vinduet og jeg må vurdere å kjøpe ny mobil... Synes at Z2 er litt for stor og savner litt amoled skjerm og 3 taster nederst etter å hatt samsung i noen år.

En ting jeg er litt usikker på er om jeg kommer til å lære meg windows phone kjapt. Har kun brukt Android tidligere. Jeg misliker Win 8 på PC, men oppsettet funker kanskje bedre på mobil?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...