Gå til innhold

Klokketråden — Diskusjon og kjøpetips!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nice.

Er skruehodene til pynt eller faktiske skruer? Isåfall må man beundre tiden som har gått med til å line opp sporene med posisjonen  :wee:

 

 

 

Nice.

Er skruehodene til pynt eller faktiske skruer? Isåfall må man beundre tiden som har gått med til å line opp sporene med posisjonen  :wee:

 

Lykke til med å skru hexagonale skruer helt ned i hexagonale hull ^^

 

 

Det er ekte skruer, de har går inn i noen sylindriske skruer som kommer fra undersiden med innvendige gjenger. 

18-things-you-didn-t-know-about-audemars

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg følte meg dum etter at Mixy påpekte noe åpenbart, men så sier du de er ekte likevel - mener du at det synlige hodet egentlig er en mutter, og derfor sitter ferdig nedfelt? Den kan jo ikke rotere i hullet som Mixy påpeker..

 

ScrewsCloseDscn1967_zps2p4k5mvv.jpg

 

Som du ser er det en skrue "under" kasen med innvendige gjenger som sammenføyes med de øverste skruene. Så de todelte skruene går igjennom hele kassen og strammes fra undersiden. 

 

AP15703Phaeton6thumb_zpsbuvkis7d.jpg

Lenke til kommentar

 

Så stopp innom "byttebloggen" og les mine reviews og se hva jeg har til bytte for tiden, kanskje er du interessert i å bytte med meg?:-)

 

www.TGWE.no

Synes denne er langt innafor, legg gjerne en "påminnelse" her når du oppdaterer. Dersom jeg finner noe interessant legger jeg inn bud. Dersom jeg har skjønt ting riktig slipper vi portoutgifter

 

 

Oppdatert i dag om noen skulle finne det interessant :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Må si dette uret frister veldig. Noen som har erfaring med Rodina? For meg et ukjent merke :)

 

Sett litt på dette uret før selv. Bruker meg bekjent et Seagull-verk, noe som trolig er ok nok. Man får jo litt det man betaler for, men tror ikke dette er et dårlig kjøp til 200(?) usd eller hva dette uret ligger på for tiden. Absolutt en stilig bauhaus-klokke. :)

Lenke til kommentar

Kjøpte nylig samme, men med safirglass og stålreim. :) Klokken fikk da også et mer hverdagslig preg.

Safirglass hadde sikkert vært fint, men stållenken vurderte jeg som for tung og upraktisk. Veldig vanskelig om en vil feste klokken på sykkelen, eller en dag skal ha den utenpå ermet. At klokken ser bedre ut med stållenke skal jeg imidlertid ikke nekte for.

Endret av Dr. Brodsky
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...