Gå til innhold

Klokketråden — Diskusjon og kjøpetips!


Anbefalte innlegg

Bare jeg som synes de 2 siste klokkene ser fæl ut, spesielt Rolex klokken synes jeg var stygg.

Og? Siden når hadde pris og estetikk sammenheng? Rolexen er jo helgull. Gull er dyrt. Tilsvarende modell i stål er både langt billigere og ser flott ut synes jeg.

 

Aquanaut er jeg heller ingen fan av, men samme produsent lager Nautilus som er en av de flotteste klokkene jeg vet om

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Bare jeg som synes de 2 siste klokkene ser fæl ut, spesielt Rolex klokken synes jeg var stygg.

Og? Siden når hadde pris og estetikk sammenheng? Rolexen er jo helgull. Gull er dyrt. Tilsvarende modell i stål er både langt billigere og ser flott ut synes jeg.

 

Aquanaut er jeg heller ingen fan av, men samme produsent lager Nautilus som er en av de flotteste klokkene jeg vet om

 

 

Og ingenting, det var bare meningen min. Fult klar over at pris i ikke henger sammen med estetikk og i mange sammenhenger heller ikke i kvalitet eller logikk til tider (sier ikke noe om det i dette tilfellet). Jeg vet at både Rolex og Patek Philippe lager andre modeller som er fine. Fikk bare lyst til å slenge ut min kommentar over at de var stygg og ikke noe jeg ville ha gått med selv om jeg har fått de.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Hvilken Seiko? Mekanisk?

Isåfall nei. Ta den med til Urmaker Stutterud om du bor i Oslo.

 

Edit: Om det er en SKX007 eller en billigere, er det gunstigere å betille en ny en.

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

Hvilken Seiko? Mekanisk?

Isåfall nei. Ta den med til Urmaker Stutterud om du bor i Oslo.

 

Edit: Om det er en SKX007 eller en billigere, er det gunstigere å betille en ny en.

Seiko SNZF29K1 er det.

Bor i Bergen. Har Urmaker Bjerke men de selger ikke Seiko så vidt jeg vet

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Jeg vet at Protid Strømmen selger Seiko, så om du har en Protidforhandler i Bergen, kan de kanskje hjelpe?

 

Men hvorfor vi du ha den på service?

Tror uansett du kommer bedre ut av det om du kjøper deg en ny en.

 

Om du allikevel vil ha den på service, kontakt Stutterud, så kan du sende klokka.

Lenke til kommentar

 

Heisann, eg ser ei klokke på watchia som passer til 16-21 cm handledd, men kan ikkje velge kossen eg vil ha den instillt, kan eg fikse det når eg får den, eller må eg til urmaker?

Med lenke? den kan tilpasses hos en urmaker eller du kan gjøre det selv. Kan du poste en link til klokken?

 

 

Her er linken:

 

http://www.watchia.com/no/certina-ds-podium-chronograph-c0014171105700-gent.html

 

var forresten 15-21 ser eg no

Endret av Noiz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...