Gå til innhold

Klokketråden — Diskusjon og kjøpetips!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var en veldig pen klokke. :-)

Selv sitter eg og ser på drømme klokken.

Omega Speedmaster. En dag skal eg ha en.

Må bare bestemme meg for hvilken eg liker best. Og spare iallefall 30tusen. :-P

 

Det er bare to Speedmastere. Moonwatch med plexi og Moonwatch med safir.

 

Nydelig klokke, jeg har hatt en i et par år og selv om den brukes lite er det vanskelig å kvitte seg med den!

 

Men den dagen jeg finner en pent brukt JLC Deep Sea Chrono... da går den rett ut.

 

JaegerLeCoultreDeepSeaCermet-6.jpg

Endret av Audun_K
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tusen takk for link!

Da vet eg va eg skal se etter.

Blir en moonwatch med safirglass ja :)

 

Esj, hold deg unna sånn nymotens greier. En speedy pro skal ha hesalite krystall og patina på visere og markører ;) Hadde aldri byttet ut min 3590.50 mot en slik nymotens sak iallefall :) Speedy er full av historie og det skal vises igjen i uret etter min mening!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Tusen takk for link!

Da vet eg va eg skal se etter.

Blir en moonwatch med safirglass ja :)

 

Esj, hold deg unna sånn nymotens greier. En speedy pro skal ha hesalite krystall og patina på visere og markører ;) Hadde aldri byttet ut min 3590.50 mot en slik nymotens sak iallefall :) Speedy er full av historie og det skal vises igjen i uret etter min mening!

 

 

Jeg heller mot å være enig, selv om jeg eier en 3573. Men ser egentlig mest på pre-moon om jeg skal erstatte den (eller JLC, som nevnt tidligere).

Lenke til kommentar

Etter at jeg kjøpte Tissot Le Locle har jeg blitt enda mer ''hekta'' på klokker. Noen som har tips til neste klokke jeg kan kjøpe? Stilen min er ganske dresset.

Hva med en vintage Omega eller Longines? Dog de er litt små hvis man vil bruke dem utenom dress.

 

Eller kanskje Hamilton Jazzmaster?

Endret av chairgame
Lenke til kommentar

Er ikke slik at jeg går i dress hver dag, nei. Synes f.eks Le Locle er en dresset klokke, så noe i lignende stil som den tenkte jeg. Romertall er jeg også veldig glad i, men må jo selvfølgelig ikke være det. Skeleton-klokker synes jeg også er ganske stilig.

Som student tenkte ikke å bruke så veldig mye, en pris rundt/under 10k kanskje? :)

 

Likte den fra Hamilton!

Endret av Metufax
Lenke til kommentar

Er ikke slik at jeg går i dress hver dag, nei. Synes f.eks Le Locle er en dresset klokke, så noe i lignende stil som den tenkte jeg. Romertall er jeg også veldig glad i, men må jo selvfølgelig ikke være det. Skeleton-klokker synes jeg også er ganske stilig.

Som student tenkte ikke å bruke så veldig mye, en pris rundt/under 10k kanskje? :)

 

Likte den fra Hamilton!

Jeg ville sett på slim line kolleksjonen til frederique constant i den prisklassen. Litt ned ville jeg sett på hamilton intra-matic

Lenke til kommentar

 

 

Det var en veldig pen klokke. :-)

Selv sitter eg og ser på drømme klokken.

Omega Speedmaster. En dag skal eg ha en.

Må bare bestemme meg for hvilken eg liker best. Og spare iallefall 30tusen. :-P

Det er bare to Speedmastere. Moonwatch med plexi og Moonwatch med safir.

 

Nydelig klokke, jeg har hatt en i et par år og selv om den brukes lite er det vanskelig å kvitte seg med den!

 

Men den dagen jeg finner en pent brukt JLC Deep Sea Chrono... da går den rett ut.

 

JaegerLeCoultreDeepSeaCermet-6.jpg

Ligger en slik ute på Tidssonen nå. Lekker sak

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...