Gå til innhold

Mest irriterende fiende i et spill ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eller... dette er ikke akkurat en fiende, men..

ALL TRAFIKK i Midnight Club 2!!

Enig.Virker som de har scriptet inn enten en lastebil eller enn buss i hvert kryss og brå sving.Har mange en gang ledet komfortabelt for så å ta den mest deilige brekksladden inn i en nys ving bare for å frontkollidere med en buss som hiver meg på viddene :(:(:(:(:(:(

Lenke til kommentar
hater dustene som airstriker (eller kaster signalbomber til airstrikes)

i ET på det brettet der du skal sprenge en kanon som står vendt mot

havet. hver gang (nesten) jeg har kommet meg opp på toppen av haugen

og skal ta over den ene bunkeren, er det noen på mitt eget lag som

airstriker. de airskriker så tett att det er nesten umulig å greie det.

hater panzerdustene og. medic, engineer og scout lenge leve:)

Enig meg deg der! Men en ting er sikkert! Det finnes ikke noe mer irriterende enn en god field op eller panzersoldier. Å bli holdt tilbake av artilleri eller bli sprengt i filler av en panzer gang på gang på gang på gang er temmelig irriterende.

En annen ting som ihvertfall VAR ufattelig irriterende før 1.02 patchen kom var de imbecile n00bsene som løp på landminene dine og klaget.. :roll:

Eller de like imbecile som løper rett inn i artilleriet ditt og klager. Eller coverts som kommer i forkledning med 2 hitpoints igjen og klager når du skyter dem *hopper opp og ned i sinne*

For å være litt positiv må jeg jo nevne at medics som ofrer alt for å revive deg eller field ops som faktisk kommer når du roper er fantastisk bra.. :love:

Lenke til kommentar
Flood folkene i Halo for all del  :yes:

 

kommer fns mange av dem etterhvert

Huff ja, fikk nesten panikk første gang eg så dei komme mot meg :p:

Synes ikke de er verken irriterende eller vanskelige jeg...

 

Hadde de drept deg ved å komme borti deg, så kunne det nok vært værre ;)

Sliter så J*VLIG med dem akkurat nå... er tom for hagleammo og må bruke lusen assault rifle mot 50+ flood folk som kommer ut en dør. ARGHHH

 

til de som sleit med Mafia Billøp: Kjøp dere ratt :woot:

En hånd på rattet og en hånd på musa som styrer gunnern ut vinduet er noe av det tøffeste jeg har gjort med pc'n tror jeg.

Lenke til kommentar

Spilte litt BF1942 på nett idag.... På Catch-Gamer.no servern, hvis noen er kjent med den :p:

 

Anyway, ingen server admins innpå, så TK gikk for fullt... Det er så J*VLI irriterende, de ødela hele spillopplevelsen. Var ca 40 spillere innpå, og 5 på hvert lag drev kun med teamkills, noen hadde en score på nærmere -60....

 

Og ingen av de svarer når du kjefter på dem.... skikkelig kjipt, jeg skjønner ikke hvordan det kan være morsomt...

 

Uansett, det nye Invasion of the Phillipines brettet er umåtelig morsomt *grin*

Jeg og en kamerat bruker dette gratisprogrammet --> www.skype.com , og snakker til hverandre samtidlig som vi spiller, det øker spillopplevelsen enormt. (noen vil kanskje kalle det juks, men det med en server der det er 40+ innpå så får du ikke utrettet mye alene allikevel) ;)

Lenke til kommentar

Hmm, er det nevnt fra før så får det bare være.. min nominasjon til prisen for mest irriterende fiende i et spill er denne:

 

Jeg regner med de fleste av dere har spilt temmelig mye Super Mario opp gjennom årene, selv har jeg brukt mye tid på alle spillene i serien. Super Mario 3 er veldig bra, bortsett fra en ting-

Den flygende Goombaen eller hva den heter, du vet den som slipper mini-Goombaer fra himmelen som, om de treffer deg, fester seg godt og vel og gjør at du ikke kan bevege deg normalt på lenge. Bilde her om du er usikker på hva jeg mener.

 

Rimelig pussig å irritere seg over noe sånt kanskje, men noen venner av meg har holdt hardt på den gamle NES-konsollen og sånn blir det til at man spiller litt klassikere innimellom. Originale spill som Zelda o.l. er faktisk knallbra den dag i dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...