Gå til innhold

Mest irriterende fiende i et spill ?


Anbefalte innlegg

Den desidert verste fienden på noe spill noensinne er Undead Stygian Dolls på Diablo II...de er kjappe, små, mange, slår hardt og verst av alt, de eksploderer når du gjør kål på dem, og dette er spesielt irriterende når du spiller på Nightmare eller Hell! Møter du en Lightning enchanted sånn en på Nightmare eller Hell, er det nesten umulig å IKKE dø... :x

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den desidert verste fienden på noe spill noensinne er Undead Stygian Dolls på Diablo II...de er kjappe, små, mange, slår hardt og verst av alt, de eksploderer når du gjør kål på dem, og dette er spesielt irriterende når du spiller på Nightmare eller Hell! Møter du en Lightning enchanted sånn en på Nightmare eller Hell, er det nesten umulig å IKKE dø... :x

 

Uff, husker jeg og en kamerat spilte på Hell, players 8, og møtte på en sjef + 15 minions av disse nede hos Mephisto. Mephisto tok under 2 minutter, disse folka tok kanskje 1 time. Ned, denge, dø. Ned, denge, drepe, dø av ekspolsjon, ned, denge, dø, ned, denge, dø, ned, denge, dø, ned, denge, dø, ned, denge, drepe, dø av eksplosjon. ARRRGGHHH!!! :(

Lenke til kommentar

hater dustene som airstriker (eller kaster signalbomber til airstrikes)

i ET på det brettet der du skal sprenge en kanon som står vendt mot

havet. hver gang (nesten) jeg har kommet meg opp på toppen av haugen

og skal ta over den ene bunkeren, er det noen på mitt eget lag som

airstriker. de airskriker så tett att det er nesten umulig å greie det.

hater panzerdustene og. medic, engineer og scout lenge leve:)

Lenke til kommentar

Noober i BG var plagsom ja! :)

 

Men hva med isbossen Thimale (de 6 støgge iskrystallene og det rullende øyet), og Phoenix, en av de siste sluttbossene i SNES spillet Lagoon... en stor hvit fugl som driter på deg, og som tåler sinnsykt mye. Det verste er likevel ikke at han tåler mye, men at problemet er å faktisk treffe ham, fordi man har et j*vla lite kulepenn-sverd som man må skvise seg opp i trynet på fiendene med for å treffe dem...

 

hmm.. når jeg tenker meg om var hele spillet ganske irriterende :D

Lenke til kommentar
hater dustene som airstriker (eller kaster signalbomber til airstrikes)

i ET på det brettet der du skal sprenge en kanon som står vendt mot

havet. hver gang (nesten) jeg har kommet meg opp på toppen av haugen

og skal ta over den ene bunkeren, er det noen på mitt eget lag som

airstriker. de airskriker så tett att det er nesten umulig å greie det.

hater panzerdustene og. medic, engineer og scout lenge leve:)

 

Hihihi. Samtidig som man elsker de axis spillerne som er dumme nok til å komme ut på baksiden da! :lol:

Forøvrig er det like irriterende på goldrush brettet når du endelig har kjempa deg inn og tatt gullet, for å bli knerta av en airstrike fra ditt eget lag i det du sprinter ut fra banken..

Lenke til kommentar
Jo forresten ble rimelig hissig på nazibertene i RtCW....var aldri på skjermen mer en 1 sekund før de tok en saltomortale og forsvant et eller annet sted....lyden av klakkende stilettheler og lyddempede skudd som suste forbi ørene mine uten at jeg ante hvor de kom fra....satt der i en blanding av paranoia og raseri

Haha, been there, done that :lol:

Synes de der viking-lignende skjelettene i katakombene var rimelig plagsomme også. Satans skjold som sender kulene dine rett i retur :evil:

Gikk greit å snipe de i tåen tho, men litt kjipt å kaste bort verdifull ammunisjon på tåskudd :roll:

 

Ellers kan jeg nevne de der übermutantene i Fallout 2 med flammekaster og en heftig minigun som gjerne gjør deg om til lapskaus på en runde. Møter man 4-5 slike jævler på en gang er det bare å løpe :-?

Lenke til kommentar

Og etter å ha spilt litt Desert Combat på internett i kveld, må jeg si at Flykaprer noobs har tatt igjen cliff racer i mine øyne...

 

Løper mot flyene, og ser at jeg kommer frem først.. Plutselig får jeg et skudd i nakken... "killed by teammate" og han snapper flyet... Krever at han blir kicket da han driver KUN med teamkills, så får jeg bare tyske svar tilbake... forbanna tyskere, lære seg engelsk skulle de gjort... ÅÅÅ så irritert jeg ble på han fly fyren... Man kan si at jeg ble FLY forbanna!! :D

Lenke til kommentar
I Divine Divinity e d ein sånnein store stygge bongo fra kongo fyr, han tåle masse og kver gang han slår på trommå så får han fullt liv igjen. Plagsomt! (les som om det stod med store sinte bokstaver!"
Jeg kjøpte meg Divine Divinity igår, og vel... I SO agree! :o Gutten har over 1000 vitality og når han først bestemmer seg for å slutte å slå på den &%¤"$£@ tromma så bør du være godt forberedt også, for han slår noe inn i skauen hardt. (Jaffal hvis du er lvl 5-10) Dro med meg en opp til vakta ved byporten og fikk siste slaget på'n. :)
Lenke til kommentar

Stort sett alle fiender som flyr. Det slår omtrent aldri feil: Hvis et spill har en flygende fiende, så er det den mest irriterende.

 

Ellers misliker jeg stort sett end-of-level/game bosser. Dessuten er det for dumt at en eller annen karakter tåler så himla mye mer enn alle de andre bare fordi han er sjef eller noe..

Lenke til kommentar

Tja, si det.

Har ikke spesielt sans for Jan i Final-Fantasy 9, de som kaster levitate på deg, og senere kaster meteor, så du tar 9999 skade.

Eller kanskje de skjelett-lignende beistene utenfor Diablo i Diablo II, de som har thorns, så når du slår hører du bare et hyl, og plutselig fylles skjermen med rød tekst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...