Gå til innhold

Mest irriterende fiende i et spill ?


Anbefalte innlegg

Ok, jeg vet ikke om dette er tatt opp før, men jeg må bare få si hva jeg mener om en bestemt fiende i et spill.

 

---> Cliff Racer <--- i Morrowind...... OMG, De er så utrolig irriterende at det er på grensen til skadelig.

 

De er overalt der du er, henger seg på deg, lager stygge lyder og hekter deg fast sånn at det blir vanskelig å gå. Og du blir IKKE kvitt dem, uten å drepe dem.

Jeg kan ikke komme på noen fiende (eller venn for den del :wink:) som er like irriterende i farten, men hvis dere husker noen, så nevn de gjerne her :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
du kan jo ta en runde raven-shield på elite. Fienden er på 500 meter, du ligger på bakken med 50. cal sniper rifle og super zoom. han ser deg og plasserer en kule fra sin 9mm pistol rett mellom øya på deg.

 

Må være en bug i det spillet der

 

lol, så sant så sant.... :lol:

 

Når jeg tenker meg om, så er de såkalte Ethereals fra det gamle Ufo: enemy unknown et lite hakk irriterende, der de driver og tar over alle soldatene dine :evil:

 

for å ta et ekstremt eksempel, så er jeg møkka lei av å spille mot Blackburn i CM3... vet ikke om det bare er meg, men de presterer og score på ALLE målsjansene sine i alle kampene de spiller mot meg.

Ellers så er det et stort irritasjonsmoment i CM3 når du har 15 skudd på mål og motstanderen har 0... så presterer du å tape 0-2.... Da fyker det noen knapper på tastaturet :p

Lenke til kommentar
Det må være "The Hatians" eller noe i Vice City. De er så forbanna plagsomme når du kjører forbi dem å sånt. Husker jeg hadde solgt 98 iskrem og plutselig punga de hjulet og dro meg ut. Husker at jeg gikk rundt å drepte 5-600 av de jevlene den dagen :grumpy:

 

haha, når du nevner det, så er jeg enig... Iallefall politiet i Vice City, som svever gjennom lufta for å få revet deg ut av bilen i fart... Og bare de peker pistolen på deg så er det slutt... Ironisk nok så tåler du vel en par hundre kuler ellers...

 

Men personlig så holder jeg fortsatt en knapp på Cliff Racers som mest irriterende :D

 

 

Edit: Looool, "etnisk nordmann skrev" <---- :lol: bra sensur hw.no :wink:

Lenke til kommentar

Hmm, "Fetish"-folka fra Diablo II tror jeg nok topper *aller* høyest over irriterende fiender i noe spill. Eller, de er irriterende så lenge du ikke spiller en character med "Area of Affect"-spells. Som Druid og Fissure. Men med f. eks Barbar, Werewolf-druid, Assasin og alle dem: DØ j*VLER! :D

 

Når jeg tenker oveer det er kanskje det spillet, Diablo II, det eneste spillet jeg har spilt som har *skikkelig* irriterende fiender. Og det har mange av dem også! De rød små folka i Act I som løper avgårde når du har drept 1 av dem, for så å få han ressurected av disse shamanene. Eller hva med de bueskytterkjerringene også i Act 1 som skyter 1 pil, løper vekk fra deg og inn i et bakhold, skyter en til, løper vekk, skyter enda en til og løper videre. Slike man kan ende opp med å løpe gjennom hele levels etter. GAH! Blizzard, de kan det med å lage irriterende smådjevler jah!

 

Ellers må jeg nesten si at de 3 folkene med granatkaster i slutten på Max Payne, som står oppover langs en vegg og skyter ræva av seg for å gruse deg; de irriterte meg passe mye til jeg endelig fikk skutt hodet dems utover veggen og kjørt gørret dems nedover gelenderet. :D

Lenke til kommentar

Noen som har spilt Zelda: The Wind Waker på Game Cube? De verste krekene der vil jeg påstå er de såkalte 'Miniblin'. De tåler lite, har svakt angrep, men når de kommer i store flokker så forhindrer de effektivt "L-targeting" på andre, sterkere fiender. Som om dette ikke var nok, lager de en irriterende nynne-lyd, noe a la 'dæ dæ dædædæ dædæ' osv. Tenk deg summingen fra dem når det er 30 på en gang! *SKRIKE*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...