Gå til innhold

Mest irriterende fiende i et spill ?


Anbefalte innlegg

nymph i fable... uff...

 

ellers er han darth vader etterlikningen i toy-story visstnok like ille å stoppe som en maraton-løper rusa på amfetamin.

 

forstod det slik i hvertfall når jeg kom hjem og oppdaget at lillebror hadde sparket inn plexi-glasset og hardisk-brønnen. måtte bytte skjermkort også etter det...

 

toy-story spillet er forresten bannlyst nå.... :nei:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hmm, "Fetish"-folka fra Diablo II tror jeg nok topper *aller* høyest over irriterende fiender i noe spill. Eller, de er irriterende så lenge du ikke spiller en character med "Area of Affect"-spells. Som Druid og Fissure. Men med f. eks Barbar, Werewolf-druid, Assasin og alle dem: DØ j*VLER! :D

 

Når jeg tenker oveer det er kanskje det spillet, Diablo II, det eneste spillet jeg har spilt som har *skikkelig* irriterende fiender. Og det har mange av dem også! De rød små folka i Act I som løper avgårde når du har drept 1 av dem, for så å få han ressurected av disse shamanene. Eller hva med de bueskytterkjerringene også i Act 1 som skyter 1 pil, løper vekk fra deg og inn i et bakhold, skyter en til, løper vekk, skyter enda en til og løper videre. Slike man kan ende opp med å løpe gjennom hele levels etter. GAH! Blizzard, de kan det med å lage irriterende smådjevler jah!

Skulle akkurat til å nevne det selv. (gjorde det jo også.. merkelig språk vi har) :hmm:

Som du, så liker jeg heller ikke de ressurectede j*vlena Fallens man først møter på.

Men de verste er "Imp" i Act 3.. og den høylytte "bablingen?"!

"DØ DØ! høres ut i stuen"

Uff ja... Det er en grunn til at spaceknappen min er løs :p

 

Men ville ha savnet dem hadde de forsvunnet fra spillet..

Spillet ville ikke vært det samme uten dem ;)

Lenke til kommentar
Hmm, "Fetish"-folka fra Diablo II tror jeg nok topper *aller* høyest over irriterende fiender i noe spill. Eller, de er irriterende så lenge du ikke spiller en character med "Area of Affect"-spells. Som Druid og Fissure. Men med f. eks Barbar, Werewolf-druid, Assasin og alle dem: DØ j*VLER!  :D

 

Når jeg tenker oveer det er kanskje det spillet, Diablo II, det eneste spillet jeg har spilt som har *skikkelig* irriterende fiender. Og det har mange av dem også! De rød små folka i Act I som løper avgårde når du har drept 1 av dem, for så å få han ressurected av disse shamanene. Eller hva med de bueskytterkjerringene også i Act 1 som skyter 1 pil, løper vekk fra deg og inn i et bakhold, skyter en til, løper vekk, skyter enda en til og løper videre. Slike man kan ende opp med å løpe gjennom hele levels etter. GAH! Blizzard, de kan det med å lage irriterende smådjevler jah!

Skulle akkurat til å nevne det selv. (gjorde det jo også.. merkelig språk vi har) :hmm:

Som du, så liker jeg heller ikke de ressurectede j*vlena Fallens man først møter på.

Men de verste er "Imp" i Act 3.. og den høylytte "bablingen?"!

"DØ DØ! høres ut i stuen"

Uff ja... Det er en grunn til at spaceknappen min er løs :p

 

Men ville ha savnet dem hadde de forsvunnet fra spillet..

Spillet ville ikke vært det samme uten dem ;)

enig, slemme shamaner i akt 3, kan ikke "leap attacke" dem helder, for da har du mista all manaen og så kommer de stygge små og omringer deg mens dhamanene griller deg til døde, hvis du er heldig kommer det et par shamaner til og hjelper deg, hvis du er extra heldig er det en unik shaman og mange sterke, er du heldigst er det champion shamaner...

Lenke til kommentar
de jævla 13 åringene som über owner i cs :angry:

bare det at de ikke eksisterer.

 

Krogoth på total annihiliation: core contegensy eller noe er den sterkeste ever, uslåelig når han er på ditt lag.

Har tatt et par Krogother i et game før (to samtidig altså) med Arm. (uten bruk av Big Bertha eller den digre gatlingsaken)

 

De er jo temmelig bra uansett da, jeg skal ikke nekte på det, hehe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...