Gå til innhold

Mest irriterende fiende i et spill ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tonberry King fra FF spillene, hater dem så intenst!

Jaggu er du ikke alene.. De er irriterende de.. Men en annen finde, kjent fra FF serien, er malbooro'ene.. ! Gir deg EVI med status-changes at jeg blir dårlig..

 

Spess i VII, hvor den kjører på med "Bad-Breath", og gir deg: small,darkness,silence,confuce,poisen og FROG på engang! U R-kjedlig! :D

Lenke til kommentar
Jeg syns de skilpaddene med pigger i Super Mario Bros. var irriterende. Det er forresten også bossen på lvl 100 på Bubble-Bobble på Nintendo.

 

så enig, så enig :yes:

 

+ De der helvettes Zombiene i Zelda: The Ocarina of Time. Henger seg fast til deg og suger ut livskraften.. :gretten: + at de har en så pen lyd.. :p:

Lenke til kommentar

Vel... det er egentlig ikke èn fiende. Men er jeg den eneste som sleit med billøpet i MAFIA ? -Måtte tastaturet og tastaturskuffa hvile i fred :lol:

 

Har aldri i hele mitt korte liv vert så forbanna før :mad: det var rett før cd'ene og drog til de evige internettmarker :p:

 

Og til alle dere som klager på fjortisser... i cs osv... det er ikke alle som er sånn :grumpy: - Hvis du vil slippe de verste spill heller pcw'er eller public på gode norske servere(eller svenske for den skyld :roll: )

Lenke til kommentar
Vel... det er egentlig ikke èn fiende. Men er jeg den eneste som sleit med billøpet i MAFIA ? -Måtte tastaturet og tastaturskuffa hvile i fred :lol:

 

Har aldri i hele mitt korte liv vert så forbanna før :mad: det var rett før cd'ene og drog til de evige internettmarker :p:

 

Og til alle dere som klager på fjortisser... i cs osv... det er ikke alle som er sånn :grumpy: - Hvis du vil slippe de verste spill heller pcw'er eller public på gode norske servere(eller svenske for den skyld :roll: )

Kunne ikke vært mer enig med deg angående billøpet altså. Forferdelig, forferdelig og forferdelig! Ellers et fortreffelig spill... :cool:

Lenke til kommentar
Vel... det er egentlig ikke èn fiende. Men er jeg den eneste som sleit med billøpet i MAFIA ? -Måtte tastaturet og tastaturskuffa hvile i fred :lol:

 

Har aldri i hele mitt korte liv vert så forbanna før :mad:  det var rett før cd'ene og drog til de evige internettmarker :p:

 

Og til alle dere som klager på fjortisser... i cs osv... det er ikke alle som er sånn :grumpy: - Hvis du vil slippe de verste spill heller pcw'er eller public på gode norske servere(eller svenske for den skyld :roll: )

Kunne ikke vært mer enig med deg angående billøpet altså. Forferdelig, forferdelig og forferdelig! Ellers et fortreffelig spill... :cool:

Kunne ikke sagt det bedre selv ;):p:

Lenke til kommentar

TIDSBEGRENSNIG :!:

 

Alle de bilspilla og zelda og andre rpg spille hvor man må gjøre ditt og datt før da og da.

 

Ellers så er "Undead stygian Doll" absolut de værste fiendene man får, spess i 1.10 hell da!

 

Hvor mange ganger har ikke jeg mistet En skikkelig harcore character på dem....

1 GANG!!! for man spiller aldri D2 igjen etter og miste en level 8* hardcore i act 3 hell på noe små usle "ugga bugga jungel aper med spytter rør og spyd" !!! :gretten:

Lenke til kommentar

Stygian Doll's i act3 Diablo2LoD og Council bossene som splatter..

Dakar hardcore characterene mine.. mista 3 lvl 20 assassiner på hc

mot samme j*velen som splatta da jeg drepte han...

 

Og flygedyra og fiskene i morrowwind.. Og Blademaster som

harasser i war3..... Og LE/IP/S eller noe sånnt boss dyr i diablo2lod..

Lenke til kommentar

Må nesten nevne brettet på Flashpoint der du er alene midt i skauen. Russere til høyre, venstre, foran og bak. Løpe som et helvete, skutt, sprengt og slaktet av et helikopter. Så når du endelig får en bil blir du gjennomhullet før du får satt i tenningsnøkkelen. Kjørte i 20 sekund. Løp inn i en skog for å komme i dekning. Fant ut jeg var i feil skog. Løpe over en slagmark mens kuler fløy til alle kanter. Tatt til fange av russere.

Aldri vært så nær å kaste pcen ut av vinduet som da jeg ble skutt for 342 gang

Lenke til kommentar

Jeg blir så sinnsykt irritert over siste bossen på Unreal Tournament. Jeg spiller med ganske høy vansklighetsgrad. Jeg klarer alle banene ganske lett. Men når jeg kommer til den siste banen bruker jeg å lede med 6-7 frags før han plutselig blir sinnsykt vanskelig og dreper meg 7 ganger på rad.

 

 

Jeg hater det.

 

:(

Lenke til kommentar
Vel... det er egentlig ikke èn fiende. Men er jeg den eneste som sleit med billøpet i MAFIA ? -Måtte tastaturet og tastaturskuffa hvile i fred :lol:

 

Har aldri i hele mitt korte liv vert så forbanna før :mad:  det var rett før cd'ene og drog til de evige internettmarker :p:

 

Og til alle dere som klager på fjortisser... i cs osv... det er ikke alle som er sånn :grumpy: - Hvis du vil slippe de verste spill heller pcw'er eller public på gode norske servere(eller svenske for den skyld :roll: )

Kunne ikke vært mer enig med deg angående billøpet altså. Forferdelig, forferdelig og forferdelig! Ellers et fortreffelig spill... :cool:

Kunne ikke sagt det bedre selv ;):p:

Syntes billøpet var utrolig tøft jeg. Jeg tok 1. plassen med en gang... :nice:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...