Gå til innhold

Mest irriterende fiende i et spill ?


Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Må være samtlige fiender på siste brettet på Mafia. Dette hadde selfølgelig noe med at jeg hadde 5 skudd i pistolen og ekstremt lite liv. Men ble etterhvert så utrolig irritert på hver og en av dem. Endte etter utallige forsøk med at jeg ikke orket å prøve mer; tenkte jeg skulle ta det opp igjen da jeg hadde fått kjølt meg ned noen dager senere.

 

Desverre gjorde jeg så den tabben at jeg formaterte maskinen et par dager senere og glemte å spare på den saven. :(

Menmen.. Livet går videre ;)

Lenke til kommentar
Flood folkene i Halo for all del  :yes:

 

kommer fns mange av dem etterhvert

Huff ja, fikk nesten panikk første gang eg så dei komme mot meg :p:

Synes ikke de er verken irriterende eller vanskelige jeg...

 

Hadde de drept deg ved å komme borti deg, så kunne det nok vært værre ;)

Hehe, dei var ikkje vanskelige, bare irriterende :p

Fordi det kommer jo uendlig av dei....

Lenke til kommentar
Må være samtlige fiender på siste brettet på Mafia. Dette hadde selfølgelig noe med at jeg hadde 5 skudd i pistolen og ekstremt lite liv. Men ble etterhvert så utrolig irritert på hver og en av dem. Endte etter utallige forsøk med at jeg ikke orket å prøve mer; tenkte jeg skulle ta det opp igjen da jeg hadde fått kjølt meg ned noen dager senere.

 

Desverre gjorde jeg så den tabben at jeg formaterte maskinen et par dager senere og glemte å spare på den saven. :(

Menmen.. Livet går videre ;)

Det brettet er dritbra! Bortsett fra han bossen du slåss mot på slutten, han er utrolig god til å sikte, så jeg holdt vel på med det i noen timer.

 

Alle fiendene i Splinter Cell hvis du prøver å runde det uten å drepe noen og uten å bli sett.

Lenke til kommentar

Hmm kom på en nå...

 

Hva med det huset du skal beskytte i 4 min I CoD?

 

-Er russer campainen og rett etter stalingrad... først tar dere huset... og så skal dere beskytte det i 4 min... Fytti jeg sleit på veteran!¤/!"¤(/) :angry::angry:

Evig stress da, når det kommer dritt mange folk opp trappa hele tiden og alle av de kan drepe deg med to skudd :angry::angry: i tillellg til at det kommer masse tankser med Wallhack ellerno(gjemmer du deg skyter den bare igjennom veggen og dreper deg) FYSJ!!"

 

Ellers et meget bra spill *KLarte det til slutt da* :cool:

Lenke til kommentar
Hmm kom på en nå...

 

Hva med det huset du skal beskytte i 4 min I CoD?

 

-Er russer campainen og rett etter stalingrad... først tar dere huset... og så skal dere beskytte det i 4 min... Fytti jeg sleit på veteran!¤/!"¤(/) :angry::angry:

Evig stress da, når det kommer dritt mange folk opp trappa hele tiden og alle av de kan drepe deg med to skudd :angry::angry: i tillellg til at det kommer masse tankser med Wallhack ellerno(gjemmer du deg skyter den bare igjennom veggen og dreper deg) FYSJ!!"

 

Ellers et meget bra spill *KLarte det til slutt da* :cool:

Holder på med det samme nå. Stresser som F.... :angry:

Lenke til kommentar

jeg har fått meg ny erkefiende i spill!!

 

Jeg er midt inne i min tredje gjennomspilling av final fantasy X, og jeg holder på å skaffe de beste våpnene til alle folka. For å få det beste sverdet til tidus så må du bl. a. få tiden 0.0.0 i chocoboløpet. og deretter må du SLÅ DEN!!!! som mange av dere sikkert skjønner så er min nye favorittfiende: MÅKENE SOM FLYR I TRYNET PÅ DEG!!! det er så hat å gjøre et perfekt løp og få en måke i trynet HELT I SLUTTEN AV LØPET! ***** **** *** ***** *******!!!!!!

 

 

forøvrig er det nesten like irriterende å dodge 199 lyn på rad, for så å få en spasme eller klø i øret eller noe sånt. med det resultat at du blir truffet seff...

(dere som har spilt ffx vet hva jeg snakker om.)

 

****!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...