Gå til innhold

Anbefalte innlegg

 

Damn, ble jo antiklimaks for Arsenal etter at dem startet vinduet bra, hadde trodd de skulle bli en klubbene som brukte mest. Tipper eierne er rimelig fornøyde i alle fall.

Arsenal har jo hentet to klassespillere. Til sammenligning har Liverpool kun hentet 1. Hvorfor klager Arsenalfansen så sykt egentlig?
Hverken Pool eller Arsenal har optimale tropper, men for meg som goooner så virker det som at Liverpool har et mer oppegående eierskap/styre enn Arsenal, samt at Liverpool har en manager som synes å leve mer i virkelighetens verden enn det Wenger gjør.

 

Hvor god Klopp er som manager vet jeg ikke, men det virker i alle fall ikke på meg som at han styrer en desillusjonert tropp. Det gjør Wenger. Jeg skal ikke svare for alle goonere, men dette er noe av årsaken til at jeg klager.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Du skal være bra gal for å kalle Joe Hart en bra signering. Den aller svakeste keeperen i Serie A i fjor. I tillegg signere Pablo Zabaleta på bratt nedadgående kurve. Javel. 

 

 

Synes alle signeringene til både Everton og West Ham er ekstremt dårlige. Michael Keane er vel kanskje OK, han har jeg ikke sett nok av til å uttale meg akkurat der.

 

Herregud som jeg har peiling på fotball. 

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Vinduets Røverkjøp: Ross Barkley fra Everton til Chelsea, 22 million pund, småpenger

Vinduets storkjøp: Virgil Van Dijk fra Southampton (haha, igjen) til Liverpool for minst 3 ganger summen Chelsea betalte for Barkley

Vinduets storsalg: Coutinho fra Liverpool til Barcelona, 150 million Euro.

Vinduets stille overgang: Diego Costa fra Chelsea til Athletico Madrid, ukjent sum.

 

Så langt...

Ting kan fortsatt skje.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

På tide å fiske opp denne tråden igjen nå som det endelig er deadline day!

 

Og dagen starter positivt nå som alt tyder på at Alexander Sørloth er på vei fra Midtjylland til Crystal Palace. Summen skal være på rundt 120 millioner kroner, som blir ny overgangsrekord i dansk fotball. Herlig med en ny norsk spiss i Premier League, jeg tror han har gode forutsetninger for å lykkes.

 

 

Ellers er det en god del store navn som kan bli involvert i potensielle overganger iløpet av dagen og kvelden:

 

Giroud 

Aubameyang

Batshuayi

Moura

Mahrez

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Mohamed «Moi» Elyounoussi (23) er i ferd med å bli tidenes dyreste norske fotballspiller.

 

– Vi er nær en ny klubb, men kan ikke kommentere mer enn det, sier spillerens agent Ferhat Cifci.

 

Etter det VG erfarer, har Basel akseptert et bud fra Premier League-klubben Southampton. Dette skal ligge på rundt 20 millioner euro.

 

Det tilsvarer rundt 190 millioner kroner. Det betyr at Elyounoussi er i ferd med å slå Tore André Flos rekord som tidenes dyreste norske fotballspiller (i nominell pris). Han ble solgt for rundt 165 millioner kroner fra Chelsea til Rangers i 2000.

 

VG får opplyst at Elyounoussis representanter er på vei til London for sluttforhandlinger med Southampton. Forhandlinger om spillerens personlige kontrakt samt en medisinsk sjekk gjenstår. Det er grunn til å tro at en overgang kan bli fullført mot slutten av denne uken.

Moro!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Bumper opp denne tråden... ( Spent på om scoutinga til Danielzu slår til, og at Liverpool signerer Elyounoussi på tampen av dette vinduet ? )

---

https://www.bbc.com/sport/football/54171049

Bale's agent Jonathan Barnet: "Gareth still loves Spurs, we are talking [Spurs, Real and Bale's camp]. It's where he wants to be."

Agenten til Bale bekrefter selv at det er kontakt mellom Spurs og RM.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (3 timer siden):

Ser ut som denne er rett rundt hjørnet nå. Er det ikke en veldig kortsiktig deal for Spurs? Tilbakekjøpsklausul og førsterett, da kan jo Real Madrid bare kjøpe han tilbake når/hvis de mener han blir god nok. Er veldig glad United ikke gikk med på det.

Jeg vet ikke hva du mener med førsterett. Verken Tottenham eller Real kan tvinge spilleren tilbake. Det er jo bare snakk om at om Tottenham aksepterer et annet bud kan Real tilby kontrakt på samme vilkår overfor Tottenham som de allerede har akseptert.

Det kommer jo veldig an på hva summen er på.  Edit: Ser det rapporteres 40/45. Virker litt lavt, ja. Samtidig har nok Tottenham veldig god tro på Cirkin, Rose er på vei ut av laget og sånn sett så blir det jo bedre enn en låneavtale. Klausulen er sikkert også kun brukbar i en kort periode hver sommer og har nok en maks varighet/økning i pris over tid? Og det rapporteres jo og at Bale er på vei og at dette er en "double deal". Kanskje Tottenham sier ja til dette mot at Real tar en større bit av lønna til Bale om han lånes ut?

Endret av Sexylubb1
Lenke til kommentar

Som det står i tweeten til Romano: pre-emption. Dersom noen andre ønsker å kjøpe han vil Real Madrid bli informert og ha førsterett dersom de matcher budet (sånn det vanligvis er slik jeg har forstått). Med buy back pleier det vel å være en viss sum, som de når som helst (eller etter et par år) kan legge inn for å kjøpe han ut og tilbake.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...