Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du skal være bra gal for å kalle Joe Hart en bra signering. Den aller svakeste keeperen i Serie A i fjor. I tillegg signere Pablo Zabaleta på bratt nedadgående kurve. Javel. 

 

 

Synes alle signeringene til både Everton og West Ham er ekstremt dårlige. Michael Keane er vel kanskje OK, han har jeg ikke sett nok av til å uttale meg akkurat der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du skal være bra gal for å kalle Joe Hart en bra signering. Den aller svakeste keeperen i Serie A i fjor. I tillegg signere Pablo Zabaleta på bratt nedadgående kurve. Javel. 

 

 

Synes alle signeringene til både Everton og West Ham er ekstremt dårlige. Michael Keane er vel kanskje OK, han har jeg ikke sett nok av til å uttale meg akkurat der.

Er usikker på om Hart er en oppgradering i forhold til Adrian selv, men det er mulig han slet ekstra mye ifjor siden det var en ny liga hvor han ikke snakker språket. Han har vært en ålreit keeper før i alle fall.

 

Med Zabaleta har vi i alle fall en høyreback, som er bedre enn dette Antonio/Kouyaté/Nordtveit tullet vi har holdt på med. Men igjen, som sagt, skulle jeg ønske vi signerte noen som har sin beste fotball foran seg.

 

For Everton så synes jeg Sandro Ramirez til den prisen er et godt punt i alle fall. Davy Klaassen kan også bli god, men kan også være enda en Eredivisie flopp i rekken. Men å overbetale for unge middelmådige briter er jeg ikke veldig fan av heller. Tar heller Hart på lån enn å blåse £30 mill for Pickford, enda så ung han er. Med Lukaku ut, så tror jeg Everton er svekket om noe uansett.

 

Tror ikke topp 6 har så alt for mye å frykte, men med (please, please) Keita Baldé inn i tillegg til Chicharito og muligens Arnautovic, så begynner det å ligne noe for West Ham i alle fall.

Lenke til kommentar

Drøy påstand at Hart var Serie A sin dårligste keeper i fjor. Flere tabber, og mye opp og ned, men ligaens dårligste?

 

 

 

 

Joe Hart hadde lavest redningsprosent av alle keepere i Serie A i 2017. Synes ikke det er en spesielt drøy påstand.

Endret av Mchansern
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Drøy påstand at Hart var Serie A sin dårligste keeper i fjor. Flere tabber, og mye opp og ned, men ligaens dårligste?

 

 

 

 

Joe Hart hadde lavest redningsprosent av alle keepere i Serie A i 2017. Synes ikke det er en spesielt drøy påstand.

 

Jeg har minimal kjennskap til lagene i Serie A så jeg skal ikke kommentere Hart sin opptreden, men jeg vil å generelt grunnlag påpeke at forsvaret faktisk har en viss innflytelse på hvordan en målvakt fremstår. Med ett elendig forsvar foran seg så er det stor sannsynlighet for at en og samme målvakt vil ha en dårligere redningsprosent enn hvis samme målvakt hadde stått bak et solid forsvar.

 

Ja statistikker har sin plass når man vurderer så mange her i verden, men av og til må man se litt på helheten og ikke bare seg blind på prosenttallene.

 

Som sagt, hvilken kvalitet det var på forsvaret til Torino har jeg ingen peiling på.

Endret av polljen
Lenke til kommentar

Påstanden som det ble stilt spørsmål ved var om Joe Hart var den svakeste keeperen i forrige sesongs Serie A.

 

Når han i tillegg er topp to under statistikken "personlige feil som leder til mål for motstander" så er det selvsagt et gjennomgående tema. At middelhavsfareren Torino ikke ønsket å forlenge kontrakten med Joe Hart og at han kom på Serie A worst XI bør gi en slags indikasjon også. 

 

Alt dette, og i England så er det rapportert som en "great deal" fordi de betaler kun rundt 50.000 pund i uken for ham! Jau jau. 

 

https://twitter.com/SkyKaveh/status/885610087846477826 

Lenke til kommentar

Satt på spissen blir jo det som å si at Falcao er en elendig spiller basert på sesongen hans i United.

 

Hart hadde ingen god sesong i Torino nei, men han er jo utvilsomt en god del bedre enn hva han viste forrige sesong hvor han etter sigende både mistrivdes og aldri lærte språket. At han kan være en god signering for West Ham er absolutt ikke umulig. Keepere er også en egen rase som både kan ha perioder med tabber og hele sesonger med storspill.

 

At han nå kommer tilbake til tryggere rammer hvor han kan kommunisere med forsvaret sitt er nok ikke dumt. Det er nok også litt av tanken med Zabaleta inn samtidig. Har egentlig litt trua både på West Ham og Everton sine signeringer fordi begge lagene har behov for typene de har fått inn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Satt på spissen blir jo det som å si at Falcao er en elendig spiller basert på sesongen hans i United.

 

Absolutt, og han _var_ en dårlig spiller i United, på samme måte som Hart var den dårligste keeperen i Serie A i fjor. Jeg prøvde bare å fortelle brukeren Ibrahimovic at det i utgangspunktet ikke var en drøy påstand jeg kom med. 

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Arsenal vil selge Ox til Chelsea for 35 millioner pund. Ox selv vil ikke. Han vil til Liverpool.

 

Danny Drinkwater leverer transfer request, vil til Chelsea.

 

Chelsea byr 25 millioner pund for Ross Barkley. Everton nekter.

 

For et sirkus disse to siste dagene kan bli.

City vil ha Sanchez byr penger

 

Arsenal vil ha sterling + penger, city uenig.

 

Og hele Coutinho /Lemar greia for å ikke glemme VVD.

 

Bare å finne frem popkorn

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...