Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Noen som vet sangen mellom hvert spill?

0:28 og 2:17 i videoen.

Når man faktisk hører teksten i en sang man lurer på kan man i 99.9% av tilfellene skrive de ordene og evt "lyrics" på google, og få svaret.

 

0:28 hører vi;

http://lmgtfy.com/?q=lyrics+%22and+you+say+new+york+city%22

 

2:17 hører vi:

http://lmgtfy.com/?q=lyrics+riding+with+my+top+down+and+my

Endret av toth
Lenke til kommentar

Jeg hørte en norsk sang for noen måneder siden på radioen. Jeg vet ikke hvilken kanal, men jeg husker refrenget nevnte noe lignende en "frokost-salsa". I alle fall var det en slags (komisk?) salsa-sang med frokost/lunsj som tema.

 

Ganske obskurt, og umulig å Google seg fram til. Er det noen som vet hvilken sang jeg snakker om?

Lenke til kommentar

Hei, jeg trenger hjelp til å finne en artist og en sang. Det eneste jeg husker er deler av musikkvideoen. Jeg tror den ble vist på z-tv tidlig 00-tallet. Så vidt jeg husker gikk selve videoen på at man fulgte en mannlig vokalist som gikk gjennom en by hvor han ble utsatt for en rekke uhell, tror blant annet han ble påkjørt av en bil. Musikkvideoen ender med at han kommer inn i et lokale og holder en konsert, hvor han tilslutt dør på scenen - noen som har peiling? Takk på forhånd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Veldig lite å gå på her, så bra gjort om noen finner denne.

 

var en litt hypa sang for noen mnd siden mener eg, er en dame/jente som synger. Høres ut som hun er litt på sløvern og innimellom så synger hun bare vas, dapadi dapadi dapa dapa dadada daaaaa eller noe slikt. Bassdunking er gjenganger i sangen.

 

Vært innom Ke$ha, men tror ikke det er henne..

Endret av IcedInsanity
Lenke til kommentar

Jeg trenger hjelp! Har en sang som søstra mi brant på en samle-CD til meg da jeg var liten. Type 15-20 år siden, sangen er antagelig eldre, men det vet jeg ikke. (EDIT: Når jeg tenker meg om, tror jeg den CD-en jeg fikk er nyere. Vet ikke om sangen er det. CDen jeg fikk er nok 10-15 år, ikke 15-20)

Jeg TROR den heter noe med "Thunderbird", men det vet jeg ikke. Det er litt sånn "rock-ish", uten at jeg helt klarer å sjangersette det.

 

Husker biter av teksten her og der, men ta den med en klype salt, da jeg ikke kunne engelsk på den tida jeg hørte på sangen

"Batman, superman (...............), everybody's dancing like a Thunderbird! Like a Thunderbird!"

 

Ikke mye å gå på, med andre ord. Kanskje noen vet hvilken sang jeg mener?

Endret av Knewt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...